Jump to content

Проблем при запалване на Ауди 90 2.3НГ.


2.3NG

Recommended Posts

Здравейте!Нов съм във форума.Вчера се сдобих с гореспоменатия екземпляр от 1990 година.А именно - Ауди 90 2.3 НГ.
Проблема е следния.Трудно палене - трябва да дам на контакт поне 3 пъти и да изчакам бензиновата помпа(чува се) и тогава да опитам да запаля.Колата пали но докато е студена държи обороти от порядъка на 500-600 и не работи добре.Не е отзивчива.След като загрее колата държи нормални обороти около 900-950(според оборотомера) и всичко е наред.Та въпроса ми е...Какво може да причини този проблем?Колата е с маханичен ижекцион,ако това има значение.
Поздрави,Йордан!
Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Появи се и друго.Освен,че не държи нормални обороти и сякаш работи на 4,а не на 5 цилиндъра.Сега изобщо ги губи и гасне ако не ги поддържаш с педала на газта.Утре сутрин тръгвам от най-лекото - свещи и оттам-нататък по веригата,докъдето стигна.Ще проверя и датчика на колегата JKG и ще пиша има ли резултати.Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери също и всички маркучи, вакуумни, всмукателни(гофрето), на стъпковия мотор, да няма някъде скъсано, на Ст.Мотор провери и маркуча между колекторите има навика от жегата да се стопява,провери и картерната вентилация ,под гофрето е на пласмасова сглобка, внимавай като го махаш да не я счупиш
после токовата част(свещи,делко,палец,капачка)

ПП: имаш ли ГАЗ ????

Редактирано от JKG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колата няма газова уредба и според човека,от който я купих никога не е помирисвала газ,но днес я качих на канал да я огледам отдолу за ръжди,кръпки и други чудеса и видях,че дъното на багажника е дупчено,което ме навежда на мисълта ,че там е имало нещо(може би газова бутилка и тръби,но не мога да съм сигурен).Утре ще кажа какво е положението.А някой би ли ме светнал...как са като обслужване тези коли?Цени и т.н.(офтопик е и най-вероятно са се писали хиляди мнения по този въпрос,но все пак...)
Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж да не смуче от някаде въздух.При мен под 900об не е падала.Провери и ст.моторче,намери и пробвай с др.Подръжката е евтина,сменяш кунсумативи и газ.

Редактирано от guner25
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Установихме,че има проблем с детонационния датчик(благодарение на колегата JKG) - когато откачим датчика компютъра влиза в авариен режим и колата пали от половин оборот (нямам контролна лампа за аварийния режим,но така ми го обясниха).Имаше 1 спукан маркуч и 2 хлабави скоби,които бяха оправени,но резултат никакъв.Ако не се оправи след смяна на датчика ще търсим проблема в датчика на 6тата дюза,след това ст.моторче и т.н.По ред на номерата.Когато има развитие по въпроса ще пиша,за да не изненада някой колега като мен (който и идея си няма какво става "там" под капака на двигателя.)
Благодаря за съветите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...