Ceckata011 Публикувано 15 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 Колеги, до преди два дена колата я карах само на газ, на бензин само палех когато беше студено. Колата е ауди 80 б3 1.8 карбуратор мисля, че sf мотор. Онзи ден ми писна да давам по 20 лева за газ за 80-90км (комбинирано градско извънградско) и реших да видя как ще е на бензин, махнах плочката на карбуратора сипах 20 лева бензин (8литра) и на 65км ги издуха, мисля че този разход е доста прекален за кола 88 коня. На какво може да се дължи този разход? Колата я взех преди няколко месеца и си нямам на идея предишния собственик какво може да е експериментирал и пипал по мотора, докато бях на газ мислех, че проблема е в изпарителя, но сега като се оказа, че и на бензин е висок разхода не мисля че нов изпарител ще реши проблема, явно е от нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloian_85 Публикувано 15 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 Високия разход може да се дължи на много неща ( въздушен филтър, центровка, начин на шофиране и тн.) Кога за последно си сменял въздушния филтър и си правил центровка на гориво-въздушна смес? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peeeeet Публикувано 15 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 А и виж смени мембраните на изпарителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceckata011 Публикувано 15 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 (Редактирано) Центровка правиха преди има няма два месеца, когато я карах за реглаж на газта, въздушния не съм сменял, но ми изглежда добре, един приятел не беше го сменял 5-6 години, целия беше черен и пак не му харчеше толкова аудито. Възможно ли е да е от самия мотор ако нещо е пипано не както трябва, че доколкото го знам човека който я караше преди мен обича да им пипа моторите да си прави разни експерименти. А за начина на шофиране, карам колкото мога по икономично почти не я настъпвам до 3000 оборота макс, рядко повече.А и виж смени мембраните на изпарителя.ако са мембрани на изпарителя защо и на бензин е висок пък и предишния каза, че бил ги сменял.. Редактирано 15 Юни 2014 от Ceckata011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peeeeet Публикувано 15 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 Ако е бъзикан карбуратора..... останаха малко хора които им разбират за жалост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 15 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 (Редактирано) Провери на газ някаде да не изпуска по системата , а за бензин провери дюзите и наи вече провери Цялата запалителна уредба от - до както е пореда си. Има и дачик за студения старт мисляче и твоита го има. Всичко дава отклонение наи вече реголажа.Има и една плочка на дросела и тя определя разхода и си смени въздушния филтър с хубав Редактирано 15 Юни 2014 от MMA_BS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 15 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 (Редактирано) Задължително смяна на филтри: въздушен, горивен и на газовия клапан! Препоръчително е да се погледнат в какво състояние са: свещи, кабели, дистрибуторна капачка и палец! Редактирано 15 Юни 2014 от Boney_M Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SHTURCHO Публикувано 15 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 (Редактирано) ВИЖ СИ АНГРЕНАЖА ДАЛИ Е ЗАЦЕПЕН ПРАВИЛНО. КОЛКОТО ДО КАРАНЕТО, НАМЕРИ СИ ЕДИН ИКОНОМАЙЗЕР ОТ АУДИ 80/90 - 80ГОД . СВЪРЗВА СЕ МНОГО ЛЕСНО САМО С ЕДНО МАРКУЧЕ ЗА ВАКУМА НА ДЕЛКОТО. ТОГАВА ЩЕ РАЗБЕРЕШ КОЛКО ИКОНОМИЧНО КАРАШ. САМ ЩЕ СЕ УЧУДИШ НА РЕЗУЛТАТА Редактирано 15 Юни 2014 от SHTURCHO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 16 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2014 Щурчо, ти с малки букви не можеш ли да пишеш? П.П. Сори за офф-а.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceckata011 Публикувано 18 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2014 Вчера проверих ангренажа, добре е, свалих свещите и се оказа че са различни, 2 бяха бош 2 някви други измислени и имаше огромен нагар, направо ги смених с 4 champion по запазени, дали може да е от това? Също ми казаха че много въздух влизало в карбуратора и мазахме със силикон там където се захваща плочката обаче сега глъхне при подаване на газ. Губи мощ като подам газ за 2-3 секунди след което рязко поема и ме съмнява дали не е точно обратното да е влизало по-малко въздух а не повече щото преди да оплатним беше по слабо това глъхнене. Може би центровка трябва да се направи за горивната смес но незнам кой винт беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloian_85 Публикувано 19 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 сега ти глъхне, понеже не ти е настроена гориво - въздушната смес, вероятно вкарва много горивоЗадължително смяна на филтри: въздушен, горивен и на газовия клапан! Препоръчително е да се погледнат в какво състояние са: свещи, кабели, дистрибуторна капачка и палец!колега може ли малко повече инфо за тоз икономайзер, мога ли да го сложа на АБТ, и какво представлява всъщност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceckata011 Публикувано 20 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2014 (Редактирано) Днес смених и филтрите и едно приятелче прави центровка на сместа, не знам дали я направи както трябва но ефект НЯМА. Колата в ниски обороти глъхне, мъчи се и за 20км глътна бензин за около 10 лева, когато сипах нямаше почти никакъв бензин, минах 20 км и сега пак почти няма, най-малко 3 литра глътна. Пак започвам да се замислям за ангренажа, щото сега като се по зачетох повечко видях, че трябва да се гледат белези, а аз като отворих само погледнах дали зъбите на ролката са плътно към ремъка, друго не съм гледал защото дори не можах да сваля капака както трябва. Колко ще ми вземат на сервиз да погледнат дали е наред и ако не е наред колко ще излезе ремонта? Много се надявам да се окаже това, че ако не е ангренажа просто вече не знам какво друго може да е. Свещите са сменени, сложих NGK BP6ES които преди това бяха на друго ауди и нямаше ядове, нов въздушен и горивен филтър съм сменил, кабели и капачка са проверени и са наред. Редактирано 20 Юни 2014 от Ceckata011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chichati Публикувано 21 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 (Редактирано) Смени си мембраните на изпарителя или направо го смени с нов ако ти е по лесно, сложи НОВ въздушен филтър, закарай колата да ти направят един хубав реглаж на газта, и не се занимавай с тоя бензин ама въобще. Това е двигател даващ приличен разход и вървеж на газ. П.П. Ако очакваш 10 на сто градско и 6 извън по- добре сменяй колата, защото с тая няма да стане. Редактирано 21 Юни 2014 от Chichati Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 21 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 Провери си зацепването на ангренажния ремък по белези,направи регулировка на запалването от делкото,смени филтрите за газта и на бензина,проверка на ел. инсталацията по запалителната система.Виж също така смукача ти в какво положение е,да не е затворен.Една профилактика на газовата система,нови мембрани или изпарител,регулировка,провери за течове на газ.Всичко са ти го написали преди мен,просто и трябва един обстоен оглед,да и се обърне внимание.За бензиновата система трябва да се погледне и карбуратора уплътнения,маркучета.Тази кола върви само на газ,и зиме,и лете.И не харчи много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 7 Август 2014 Доклад Share Публикувано 7 Август 2014 8литра за 65км ти е 12.3/100 , ако това ти е градски разход си е напълно нормален. По каталог е 9.4, ама то там винаги е по-малко. Вече ако ти дало такъв разход извънградско, имаш проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 31 Август 2014 Доклад Share Публикувано 31 Август 2014 Центровка правиха преди има няма два месеца, когато я карах за реглаж на газта, въздушния не съм сменял, но ми изглежда добре, един приятел не беше го сменял 5-6 години, целия беше черен и пак не му харчеше толкова аудито. Възможно ли е да е от самия мотор ако нещо е пипано не както трябва, че доколкото го знам човека който я караше преди мен обича да им пипа моторите да си прави разни експерименти. А за начина на шофиране, карам колкото мога по икономично почти не я настъпвам до 3000 оборота макс, рядко повече.ако са мембрани на изпарителя защо и на бензин е висок пък и предишния каза, че бил ги сменял.. може да е прескочил зъб на агренажният ремък.аз съм пробвал със зъб напред и зъб назад.резултатът е или по-голям разход или по малка мощност.тъй че провери си белезите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване