Jump to content

АУДИ 80 1,8 се дави при старт.


andibgpz

Recommended Posts

Здравейте колеги,
Автомобилът е Ауди 80 1,8 моно  с код на двигателя РМ /90 коня/.Проблемът е следния.Завътрам ключа на контакт,изчаквам помпата да качи тя си си чува ясно и отчетливо.След като спре завътам и принципно пали от раз,дори и зимата не е имало проблеми при много ниски температури,пробвал съм до -15/-20 градуса.Щом запали оставям 2-3 мин. да поработи,форсирам до 2000-2200RPM и минавам на газ.Напоследък обаче започна да се случва следното въртя и не пали.Когато се случи за първи път помислих ,че съм я задавил поизчаках малко,махнах въздушния филтър,запали и проблем нямаше и така няколко седмици без пробем палеше от раз,напоследък обаче се случва много често това упражнение за 1 седмица се случи 2 пъти.Единственото решение е да махна въздушния филтър.Притеснява ме подобно поведение,прецаквам и стартер и акумулатор.Имате ле идеи по въпроса,аз са съмнявам да не е или от изпарителя или от свещите.

Блаодаря предварително!

Андрей

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ок,тогава обяснете моля - каква е връзката между тоците и въздушния филтър.Понеже в момента , в който го махна пали от раз,даже моментално,без да върти повече от няколко оборота и следващите паления нямат проблеми довато пак не се задави :)

Редактирано от andibgpz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени въздушния филтър с нов....Твоя сигурно се е запушил много и затова като го махнеш се оправя :) Добре е да го смениш един филтър е десетина лева :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок,ще пробвам мерси.Само вмятам - Champion /някой ми каза че били по-рехави принципно/ e филтъра и видимо не изглежда зацапан.На 3000 км е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предвид факта че, карам на газ горивния би трябвало да е нов.Ще сменя и него ,ако не се оправи.Не се заяждам питам от аматьорско любопитство - той какво общо има,при положение ,че щом се махне въздушния,пали от раз - стигам до извода,че горивото като количество и налягане е добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като чели не - карах я малко от тогава 10ина км.Утре ще пътувам Сф-Благоевград и обратно,надявам се да няма проблеми.Ще пиша така или иначе ако има развитие по случая.
П.П. Орентирал съм се и към нови свещи,дали имат връзка със случилото се нямам представа,но си им е веме за смяна на 50к+ са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Сменяно е,сменям го или на 5к или с маслото/на 10к/.Насочил съм се към NGK,чакам RAINO да ми върне отговор.А и ,за да не пускам нова тема ,да питам.Чета тук там ,че за газ било по-добре да не са три електродни свещите.Мойте са 3 електродни и нямам никакъв зор с газта.Каква е разликата ако може да обясни и съответно какво е влиянието на това колко електродни са спрямо газта или това са поредните митове и легенди от някой майстор.

Редактирано от andibgpz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...