Jump to content

От демпфер на твърд? 1.9 PD


Freaky

Recommended Posts

Мотора е ASZ, дойде време за смяна на притискателя, защото чипнахме колата с малко повече от стандартното и естествено започна да приплъзва, но от половин година преди това колата си беше за маховик, защото докато е студена на място притрисаше, та въпроса ми е има ли човек с този мотор и твърд маховик ? Колко кара и колко държи на бой? И защо след изчетеното води до преебаване на ск. кутия ? Не че нямам парите, но 1500лв за 10+ годишна кола.. айде малко, която може и утре да ми скимне да я продам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 години и аз бях пред тази дилема, но си купих комплект на Закс с демпферен маховик и не съжалявам. Колата ми е с хибридна турбина с компресор от Х5 231 коня и се кара на 1.8 бара. Нямам никакви проблеми. Комплекта по спомен беше около 1000 лв. с отстъпка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе той ще кара ама въпроса е колко, защото ако не ми издържи и 40к за къв чеп ми е, за това питам за човек с твърд ако има да сподели мнение. Имам приятел с г4 110к,с с твърд обаче той не натиска тая кола, а мен въпроса ми е да държи на бой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За "държане" държи... все пак се слага на коли със сетъпи, където мощтността е доста по- висока от стоковите такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди да сложа чип сложих закс маховик съединител и тн. на около една година с доста зор и дръпки и притриса вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

За това говоря, защото и аз не я жаля тая кола и не ми е оферта всяка година маховик, а той хубаво ще държи, а не еб*ва ли майката на кутията твърдия?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рязкото пускане на съединител на 3-4к оборота е дори по-вредно. Карането на неподходящо висока предавка се отразява най-вече на биели и биелни лагери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм убеден, че това е така, Робо. На моята /тя е на жена ми де/ А3-ка тя го окоти точно по начина който описах. КумАта ми окоти по същия начин на чисто нов Ситроен Ц4 след 15к км. пробег. Сега съм научил и жена ми как да кара дизел и аз като я барна също не й прощавам и няма грижи вече над 50к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ве и двете неща са пагубни, и двете ги прави всеки. Но не помагаме на темата и хората които я четат. Всъщност има ли някой който е направил тази процедура, а при смяна на съединителя с твърд не се ли отразява на скоростната кутия. Тея вибрации...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Колега тъй като в темата повече не е писано, прави ли нещо и ако да какво и какъв е резултата най вече, защото много от писаното по форумите е мяна с твърд махових но все на 110-ки, интересува ме и мен конкретно за ПД, защото там ск. кутия е 6 степенна, пък маховиците които сменят са от 5 степенни и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Развитие по темата има ли? :D Аз също съм за съединител и маховик... дали да слагам твърд или демферен.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Отговорът е във въпроса. Аз така мисля.

Защо се слага демпферен махових? За по по добро и плавно превключване и не предаване на вибрациите от мотора към скоростната кутия.

Ето защо масово се скапва лагер на първичен вал. Например, някои коли са заводски с твърд махових, а други са се усетили и слагат демпферен.

В кратък план едва ли ще се скапе лагер ако не тръгнал, но кой може да знае?

Не мога да разбера някои хора купуваш си по висок клас кола и почваш с бгтунинга. Щом си скочил веднъж подържай я на нивото на което е създадена, ако не си купи Опел :nixweiss:

Редактирано от zoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...