Freaky Публикувано 24 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2014 Мотора е ASZ, дойде време за смяна на притискателя, защото чипнахме колата с малко повече от стандартното и естествено започна да приплъзва, но от половин година преди това колата си беше за маховик, защото докато е студена на място притрисаше, та въпроса ми е има ли човек с този мотор и твърд маховик ? Колко кара и колко държи на бой? И защо след изчетеното води до преебаване на ск. кутия ? Не че нямам парите, но 1500лв за 10+ годишна кола.. айде малко, която може и утре да ми скимне да я продам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 25 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 Преди 2 години и аз бях пред тази дилема, но си купих комплект на Закс с демпферен маховик и не съжалявам. Колата ми е с хибридна турбина с компресор от Х5 231 коня и се кара на 1.8 бара. Нямам никакви проблеми. Комплекта по спомен беше около 1000 лв. с отстъпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freaky Публикувано 25 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 Абе той ще кара ама въпроса е колко, защото ако не ми издържи и 40к за къв чеп ми е, за това питам за човек с твърд ако има да сподели мнение. Имам приятел с г4 110к,с с твърд обаче той не натиска тая кола, а мен въпроса ми е да държи на бой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 25 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 За "държане" държи... все пак се слага на коли със сетъпи, където мощтността е доста по- висока от стоковите такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 25 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 Аз преди да сложа чип сложих закс маховик съединител и тн. на около една година с доста зор и дръпки и притриса вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freaky Публикувано 25 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!За това говоря, защото и аз не я жаля тая кола и не ми е оферта всяка година маховик, а той хубаво ще държи, а не еб*ва ли майката на кутията твърдия? Редактирано 25 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 25 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 Маховика не се разбива от "дръпки", а от каране на неподходяща предавка и обороти! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freaky Публикувано 25 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 Еми то като редиш 2-3-4 при 4 хил. оборота не е ли същото .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 26 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2014 Не, пагубно за него е да караш на висока предавка с прекалено ниски обороти и мпс-то да се тресе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2014 Рязкото пускане на съединител на 3-4к оборота е дори по-вредно. Карането на неподходящо висока предавка се отразява най-вече на биели и биелни лагери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 26 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2014 Не съм убеден, че това е така, Робо. На моята /тя е на жена ми де/ А3-ка тя го окоти точно по начина който описах. КумАта ми окоти по същия начин на чисто нов Ситроен Ц4 след 15к км. пробег. Сега съм научил и жена ми как да кара дизел и аз като я барна също не й прощавам и няма грижи вече над 50к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 26 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2014 А ве и двете неща са пагубни, и двете ги прави всеки. Но не помагаме на темата и хората които я четат. Всъщност има ли някой който е направил тази процедура, а при смяна на съединителя с твърд не се ли отразява на скоростната кутия. Тея вибрации...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yochcov Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 Колега тъй като в темата повече не е писано, прави ли нещо и ако да какво и какъв е резултата най вече, защото много от писаното по форумите е мяна с твърд махових но все на 110-ки, интересува ме и мен конкретно за ПД, защото там ск. кутия е 6 степенна, пък маховиците които сменят са от 5 степенни и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Развитие по темата има ли? Аз също съм за съединител и маховик... дали да слагам твърд или демферен.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 11 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2015 (Редактирано) Отговорът е във въпроса. Аз така мисля.Защо се слага демпферен махових? За по по добро и плавно превключване и не предаване на вибрациите от мотора към скоростната кутия.Ето защо масово се скапва лагер на първичен вал. Например, някои коли са заводски с твърд махових, а други са се усетили и слагат демпферен.В кратък план едва ли ще се скапе лагер ако не тръгнал, но кой може да знае?Не мога да разбера някои хора купуваш си по висок клас кола и почваш с бгтунинга. Щом си скочил веднъж подържай я на нивото на което е създадена, ако не си купи Опел Редактирано 11 Ноември 2015 от zoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване