Jump to content

Въпроси относно монтирането на централно заключване и ел. стъкла и огледала


quattro88

Recommended Posts

Аз също сложих еликтрическо централно и съм много доволен .. Взех отделно машинките и си купих модул с згаваем ключ .. доста поиграх но си заслужаваше :) 



така изглежда  :) 



..



.

post-81602-0-75497500-1407876118_thumb.j

post-81602-0-96305600-1407876459_thumb.j

post-81602-0-59114200-1407876554_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо си свалил предните седалки, трябва ли да се свалят? Модула за управление къде си го поставил? Откъде трябва да преминат кабелите както са си оригинално и откъде мога да си купя такива маншони, които са между вратата и купето, за да пусна кабелите през тях? Благодаря предварително! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалих седалките за да ми е по лесно и да не ми пречат ..  А модула го постажих под капака на ръчната ... Модула го поръчах в интернет ... Попринцип е трудно да прекараш кабелите както в завода :D бих казал и невъзможно дори :D но аз ги прекарах между купето и мокета като изолираш хубаво за да не даде на късо и всичко да е точно .. аа тези маншони ги има в магазини за авто части и морги :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип е трудно да прекараш кабелите както в завода :D бих казал и невъзможно дори................

Нищо подобно!Кабелите се прекарват елементарно точно,както в завода.Не са необходими и накакви допълнителни маншони.Всяка кола си ги има заводски,а при колите без ел.екстри тези маншони са почти празни и през тях може да се пуснат страшно много на брой допълнителни кабели.Справка,ей тази тема:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=101106

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа,моята  имаше поне централно и затова маншоните си бяха на място,ама ако и него го няма,значи ще трябва да се добавят,но пък има оставени такива хралупи към купето,че и силов кабел за 25 KV мога да се набута там/аз вкарах цялата инсталация за ел.стъкла,ел огледала с подгряване и габаритно осветление под вратите и пак остана място/ :hilezh:

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с тапи... Някаква идея откъде да си купя маншони? И може ли да ми кажете откъде точно да минат кабелите както са си оригинално и ако може колегата с централното да даде линк да видя какво централно си е взел от Интернет. А да ме насочите откъде да започна първо - първо да се заема с централното или с стъклата и огледалата, някакви тънкости при работата, къде трябва да внимавам? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инсталацията започва да се тегли от нишата под волана.Там става и прикачването към необходимите захранвания откъм долната част на бушонното табло,а и контролера за управление на ел.стъклата се монтира там.За шофьорската врата кабелите са най-много,но пък се пускат най-лесно,защото е най-близко и просто ги прокарваш през тапата и маншона.Кабелния сноп за пасажерската вратa пък минава зад централната конзола и жабката и отново през тапа и маншон се вкарва във вратата.За задните врати се свалят пластмасовите декоративни лайсни на мокета и под тях си има заводски канали за ел.инсталацията,в който си добавяш необходимите кабели и после ги изкарваш през  централните колонки на купето до маншоните и задните врати.Централно заключване си вземи електрическо,защото иначе ще трябва да дърпаш из цялата кола вакуумни маркучета за машинките и компресорчето,а това е много крива работа.Цялото окабеляване се прави наведнъж,защото се разглобява доста от интериора и не си струва да го правиш на няколко етапа.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо трудно,работи се по ел.схема и всяко нещо си идва на мястото.Разглобяването по интериора е доста,но ако работиш внимателно и без нерви всичко тръгва от първия път и по нищо не си личи,че си го окабелявал допълнително.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах по-горе, си звеми ЦЕЛИТЕ инсталации за стъклата и огледалата, от колата от която ще ги сваляш. В този случай всичките кабели, са оплетени отделно за всяка врата и не можеш да ги объркаш. Колото до централното, би трябвало да си има схема за монтажа в комплекта. И кажи от къде си, може да се окаже, че има хора наблизо, които са готови да помогнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

специално за монтажа на инсталацията ще ти е по лесно ако си намериш донор от който сам да си я свалиш ,така ще се улесниш много с поставянето и на твоята кола.Имай на впредвид че има различни кори и от там различни дръжки за корите на вратите.

 

 

 http://dox.bg/files/dw?a=5372ea02bb

 

 

 http://dox.bg/files/dw?a=dab58f1b2c

 

 

ето схеми,

Редактирано от bagera979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Здравейте, набавих си всичко необходимо за да си сложа ел. стъкла и ще имам няколко въпроса в процеса на работа. Понеже бутоните от лявата страна и предимно тези за предните стъкла са използвани най-много и са поизносени и поради тази причина трябва повече усилие , за да се натиснат(по надолу). Може ли да сменя бутоните например с бутоните от задните врати? Ще има ли някакъв проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...