luidio Публикувано 9 Август 2018 Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 Здр. Как и от къде мога да пусна тест н чистачките. Спряха да работят. A3 8p Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 (Редактирано) 09-Instuments. Там можеш и да ги видиш като подчинен модул (ако е здрав компютърът им и има захранване). Нали в понеделник майстор щеше да ги оправи, какво стана? Редактирано 9 Август 2018 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luidio Публикувано 9 Август 2018 Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 (Редактирано) Днес вече е готов. Беше заминал модула от токов удар. Един пич от Левски презаписа и кодира модула и вдичко вече си работи. Редактирано 10 Август 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 (Редактирано) От токов удар или си си сложил ксенон на рефлекторите? Моторчето не заминава току така от токов удар, но от китайски ксенони мре под път и над път Редактирано 9 Август 2018 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 9 Август 2018 Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 Дам мре и още как. Значи се оказах прав , че е модул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coolice Публикувано 9 Август 2018 Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 Това заради директното подаване на ток ли се е случило? (споменато в темата за сервиза държал колата две седмици) ? ПП Замислих се как преди години давах ток на един Allroad собственика му (собственик и на сервиз) си избра да вземе ток от мен заради кабела ми запалка запалка (Мини подава ток на Allroad - безценна картика ) .. Недостатъка е че е по-бавно така (около 10-15-20 минути отнема) да прехвъли достатъчно, но поне минава през няколко бушона... (ще взема да си го потърся кабела да си го сложа в новата кола) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luidio Публикувано 10 Август 2018 Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 Колата си е фабрично със ксенон. Не съм слагал никакъв китайски тунинг. Това ми е второто подобно ауди 3,2 quattro dsg. Аз също съм подавал ток и на двете и никога не съм имаш проблем. Незнам момчетата в сврвиза как и с какво са подавали но е факт,че ми върнаха колата със прозорци във вратите който не се вдигат,неработещи чистачки и смахнат темпомат. Теди и Светльо(момчетата който иправиха модула) казаха,че причината е токов удар. Първо ми казаха да търся модул,но след това звъннаха и ми казаха да не търся защото имат в сервиза ауди със същия модул и ще го презапиша. Това е въпростния модул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 11 Август 2018 Доклад Share Публикувано 11 Август 2018 BCM - Body control modul или т.нар комфорт модул. Аз обаче съм по-склонен да вярвам , че някое реле е било дало фира. Едва ли целият модул е бил заминал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 15 Август 2018 Доклад Share Публикувано 15 Август 2018 Чудя се дали има съвместимост в модулите между Голф 5 и А3-ката? На външен вид са еднакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 15 Август 2018 Доклад Share Публикувано 15 Август 2018 Почти е сигурно,че са еднакви.Номер няма ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 15 Август 2018 Доклад Share Публикувано 15 Август 2018 E има, но се различават. https://www.my-gti.com/2269/volkswagen-central-electronics-control-module-cecm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plazzely Публикувано 20 Август 2018 Доклад Share Публикувано 20 Август 2018 Здравейте колеги, днес смених “комфорт модула”, модула е без разлика в кода от стария. Та след поставятето му ми излезнаха грешки за в алармата и колата не се заключва( централа го няма). Предполагам трябва да се обучи ще се радвам да ми ударите едни рамо с указания. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2018 Мога за ти го обуча. Но защо по дяволите смени модулът? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coolice Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Имам въпрос относно намаляване интензитета на пуснати дневни В момента за известно време не мога да ходя при майстора си в София, и имам достъп само до майстор който не е ръчкал 8P. Oтначало търсихме как да пуснем дневните като при А4 от адаптация и там имало и намаляване в същото поле, но за А3ката нямаше там... в последствие го пусна от кодинга като на картинка 1 Но искам да си го обера като интензитет (това от Byte 8 ли ще стане втората снимка ) поне така я разбирам темата и там трябва да се зададе стойност, но какво се пише там, искам да ида подготвен като мина през човека, и приемам идеи за проценти от които сте доволни Гледам че кода на модула ми е като от примера на bsdnikolov (снимка от предния път от промените по колата - човека искаше да е сигурен че може да се върнем назад и ми каза да снимам с телефона си за всеки случай) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 27 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 (Редактирано) Вариантите за дневни светлини са два. Scandinavia (къси светлини + габарити) и North America (само къси светлини). Ще ти напиша готови кодировки за твойта кола и в двата варианта. А относно интензитета, 50% за дневни според мен е добре балансирана стойност. Но това ще го направите според това на теб как най ще ти допадне. Променяйте в 8-ми байт стойността и като дадете Do It!, веднага ще се промени силата и визуално. Тоест, ти стоиш пред колата и гледаш как се променят стойностите, докато майстора ти променя стойностите. Ето ти кодировката за Scandinavia и 50%: 098C4F078014100032000000000000000000FE175C0100 Ето и кодировката за North America и 50%: 118C4F078014100032000000000000000000FE175C0100 И нагледно промените: Scandinavia и 50% Byte 0 Byte 8 North America и 50% Byte 0 Byte 8 Редактирано 27 Август 2018 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coolice Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Благодаря много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coolice Публикувано 29 Август 2018 Доклад Share Публикувано 29 Август 2018 Отново аз с въпрос понеже от скриншоти няма как да го видя В другата тема за модификациите някой беше споменал че е променил комфортните мигачи от три на 5 мигвания това ми се струва доста полезно и искам да питам от къде става... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gmanev Публикувано 29 Август 2018 Доклад Share Публикувано 29 Август 2018 Click Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coolice Публикувано 29 Август 2018 Доклад Share Публикувано 29 Август 2018 Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2018 Не можеш да ги промениш. Колата ти трябва да е МоделГодина2010 и на горе за тази функция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coolice Публикувано 30 Август 2018 Доклад Share Публикувано 30 Август 2018 Да рабрах, преди малко се прибрах от човека, а не бях чел форума от сутринта, на 31 канал дава грешка, ще си ги цъкам по двапъти явно... Мерси на всички писали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 Колеги дали на моята 8pa 2006 г. Трябва да се кодира нов акумулатор. Погледнах, но нямам 61-Battery Regulation също така в 19-CAN Gateway не ми е активна Long Adaptation. Означава ли това че не се нуждае от адаптация? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 Не се нуждае. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 Колега,след разкачане на акумулатора,светва ли иконката за волана на таблото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audifen3 Публикувано 8 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2018 (Редактирано) Здравейте колеги, имам въпрос относно пускането на visual parking. Става въпрос за А6 C5 4F , до преди месец работеше и си показваше колата, след намокряне на модула за телефона е изолиран и оттогава спря да показва парктроника, работи си и пищи. Пробвам да го пусна наново през VCDS но ми показва следното Редактирано 8 Септември 2018 от Audifen3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване