Титов Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 Някой купувал ли е от колегата от VW форума ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
energieboypz Публикувано 6 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2017 Здравейте. Имам следния проблем, опитах се да си активирам дневните светлини, но нищо не става, пробвах първо с едната отметка, после с другата и накрая и с двете едновременно.Ако може някой да ме насочи къде да търся проблема или може би самият модул е дал някакъф дефект нз.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
energieboypz Публикувано 7 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2017 Днес пробвах отново с vcds ,да махна отметките и да ги пусна наново, но без успех. Но пък успях да пусна задните стопове да светят с по-малък интензитет ( 30%) заедно с габаритите, затова започвам да си мисля , че проблема не е в контролера , а някъде другаде.Ако може някой,да ме насочи къде изобщо да търся ще съм изключително благодарен...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 7 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2017 Дневни светлини? Какво имаш предвид с това при 3-врато 8p с двете решетки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
energieboypz Публикувано 7 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2017 Извинявам се че не доуточних, да колата е тривратото 8p с двете решетки. По талон се води МГ 2005 ,иначе е края на 2004 регистрирана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 8 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 Аз го видях на аватара ти какво е, но този модел няма дневни светлини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
energieboypz Публикувано 8 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 А аз си помислих ,че мога да си пусна късите като дневни(Scandinavia или North America) ,понеже го има като опция в модула... Мерси за информацията . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 8 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 Моята също е 2004год, двуврата и мога да активирам тези двете функции. След като сложиш отметките цъкаш ли бутончето "Do it!" ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 8 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 Ако знаеш още колко "безполезни" опции имаш в модулите... Те не са правени ексклузивно по поръчка за твоята кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
energieboypz Публикувано 8 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 Да съкам го,но без ефект. Sent from my E5603 using Tapatalk Цъкам " ? Sent from my E5603 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 9 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2017 Central electric-a ти е Basis и затова не се получават нещата Basis: 8P0-907-279 (17 Byte); 8P0-907-279-B (21 Byte); 8P0-907-279-E (23 Byte); 8P0-907-279-J (30 Byte); Highend: 8P0-907-279-A (17 Byte); 8P0-907-279-C (21 Byte);8P0-907-279-D (17 Byte); 8P0-907-279-F (23 Byte);8P0-907-279-H (24 Byte); 8P0-907-279-K (30 Byte);8P0-907-279-L (30 Byte); 8P0-907-279-N (30 Byte); Всичко от highend ти върши работа и даже много повече от колкото можеш да си представиш, и като за начало аз имам един с индекс 'А' който чака новия си собственик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 14 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2017 (Редактирано) Хора, моля помагайте, не мога да направя така, че сервизният ми итнервал да се занули и да спре да ми пищи колата при сяко палене.... пробвах едва ли не всички опции от падащото меню и не става и не става.... Как мога да го направя според вас и къде бъркам? Редактирано 14 Септември 2017 от kup0nq Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deox87 Публикувано 14 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2017 Това се прави ръчно от таблото като издърпваш десния бутон към теб и зачакаш няколко секунди. След това вадиш ключа за да се рестартира,даваш на контакти и си готов.. По спомен така беше при мен,но вече почти година се мина от както ми показаха и може да пропускам нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 14 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2017 при мен не става така. в сайта на рос тек пише следното и утре ще го пробвам: [Select] [17 - Instruments][Adaptation - 10] Enter channel 02[Read]The "Stored Value" is the current value for that channel.Enter the "New" value of 0 (zero)[Test] [Save] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 14 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2017 Не може да не става. Разкачи си акумулатора за няколко минути да се поизчисти екуто ако си го бърникал много с този вагком и пробвай пак. Издърпваш десният бутон към тебе и чакаш докато се появят чертичките. Изключваш от контакт и пак давш и си готов. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2017 Ако в момента стойността му на втори адаптационен канал е 2, нормално е да не може да занули през бутоните на таблото. Правиш стойността на втори канал 0 и си готов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 15 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2017 До колкото виждам на снимката горе на Channel 02 Current Val e 0. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 15 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2017 Успях да спра ужасното пищене за SERVICE DUE, като използвах първата опция (може би само нея не бях...) - Service Reset (USA only). Преди това опитах тъпо и упорито 2-3 пъти да го зануля с лостчето на километража, но от там не става, както и бях писал по-горе. Някой знае ли откъде се достъпва (ако може изпобщо през VCDS) до сервизния интервал на чистачките, тъй като не мога да го активирам от една година насам - откакто ми смениха чистачките в Мотоексперт....? Пробвал съм да ги вдигна с еднократно натискане на лостчето за чистачки надолу, след изгасяне на автомобила, поне 50-60 пъти от тогава, но не искат да се вкарат в сервизно положение и това е. Като гаса колата доста често чистачките потръпват, което е ОК според това, което намерих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 18 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2017 Колеги , имам въпрос относно DRL и Coming Home.От скоро имам Audi a3 2.0tdi 8p Sportback, колата е с ксенон оригинален, ауто функция и управление на DRL , но не работят, и на ауто функция и на всички други позиции освен габарити си свети постоянно ксенона щом е запаля. Днес се опитах да го оправя с VCDS , но без успех, каквото и да активирам, ксенона си свети ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2017 Ако фаровете ти не са биксенон, а са ксенон, значи ключът е сменян. Това е най-логичното обяснение, което виждам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 19 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2017 (Редактирано) Цялата конзола да е сменяна ? Имам управление за ДРЛ, копче за пускане спиране и регулиране на светлина . Ксенона се регулира автоматично, но не е биксенон. Редактирано 25 Септември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 19 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2017 То "цялата конзола" реално е 1 ключ за светлините, който се сменя елементарно. Може би някой е ретрофитвал coming/leaving home и е сменил ключа. Щом не си с би-ксенон значи нямаш и DRL. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 19 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2017 (Редактирано) Няма как да се смени само ключа, в този слочай трябва цялата конзола, тези без ауто имат ръчно регулиране на фаровете и са без ДРЛ управление. Не ми се вярва някой да е сменил всичко за красота. Ето така изглежда: Редактирано 25 Септември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 19 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2017 Знам как изглежда, карах такава кола няколко години :). Това цялото нещо се води "ключ за светлини" (или нещо подобно). Къде видя управление на DRL тук? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 19 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2017 Тази снимка е оринтировачна, колата не е в мен и не мога да снимам, но ето така изглежда едно към едно , но от нея ми става ясно че не е само ключа а върви цялото заедно.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване