Jump to content

Питане: 1.8T AEB с бобини от FSI


caracas

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Знам че съм виждал такава тема тук, но не мога да я намеря с търсачката. Искам да сменя бобините с такива от FSI защото комутатора ми остана без един канал, запоих го, карах така 6 месеса но пак се прекъсна (пак го запоих) ама това е временно решение. 

 

 

Колата е A4 1.8T AEB 1997'

 

рових малко по чуждите форуми и намерих следното:

 

най-лесно ставало с готови кабели като тези:

http://www.ecstuning.com/ES2506749/

 

които би трябвало да имат този ваг номер: VW part number 1J0971658L

 

трябват 4 бобини от FSI, какво ще ми препоръчате, видях че има повече от един вариант.

 

новите бобини били по дълги и било хубаво да се поръчат алуминиеви(или някви други) адаптери ?

Тук намерих адаптери поне на снимка:

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/431623-INA-1-8T-to-2-0T-Coil-Pack-Adapters-(TECH-amp-FAQ)-INTRO-PRICING

 

 

Снабдил съм се с газов поялник, така че съм готов за работа. 

 

Ако някой пази линк към старата тема, или може да сподели отново някакво инфо, ще му бъда благодарен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 172
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Можеш да си вземеш цял кабелен сноп за новите бобини от голф 4 или да преправиш твоят. При положение, че има готово решение, аз не бих се занимавал, но го има като вариант и преправянето. Бобини си вземи от Ауди/Порше, гарантирано ще са последната ревизия.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой каращ с такива да сподели впечатления? Как сте ги укрепили към главата ? Или просто сте ги наболи на свещите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с такива бобини ...

Мисля че не се закрепват а се вкарват и те сами заклинват в дупката ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато правих конверсията на моята кола, изнервен от комутатора, преправих моята инсталация с букси от морга. Такива букси се ползват и на други места в инсталацията на VAG групата, например за ламбда сондите, така че в купчините жици винаги се намират.

За да е всичко 6 смених управляващите пинове с позлатени, които извадих от букси за температурни датчици или датчик обороти.

Проводниците за голямото замсяване на 4-ти пин  съм пуснал възможно най-дебели директно до минуса на акумулатора.

Захранването си е от старите, а замасяването на управлението съм забол на капака на клапаните до всяка бубина

Адаптори и закрепвания не са нужни: аз взех нови 07К бубини и не мърдат от местата си. Капака на мотора си влиза и допулнително ги държи, но не излизат и без него

Ръководил съм се от тази схема: https://imageshack.com/i/nh20tfsicoilsp

Трябва да се внимава за кръстосването на вход-изход при комутатора, но за това има доста изписано по форумите

Ето снимки как стана на моя двигател:

P7090104.jpg
P7090103.jpg
P7090105.jpg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да благодаря на HellFire за снимките и съветите както и на всички останали. Lifelife с тези адаптери ще стане песен. лошото е че ще оставя ъпгрейда за следващия месец, понеже изведнъж ми се наложи ремонт на дограма в две стаи... 

 

@gemballa.bg ами новите бобини би трябвало да имат по-добра искра. Освен това ако ти дефектира комутатора ще установиш че нов струва между 220 и 250лв (без отстъпките иначе е 450лв) . Предпочитам да изхвърля това недоразумение от колата и да опитам да продам старите бобини евтино и да забода от новите.  :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз много се обърках, а може би е от слабите ми познания по чужди езици.

На няколко места намерих информация където се ползват кабелите от първия пост, но там пипат и нещо по ecu-то, което не ми стана ясно.

На друго място видях, че продяват 4 преходни кабела от старите букси към буксите за новите бобини + кабел, който се явява заместител на комутатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намаляват стойността на coil dwell, най-вероятно за това си чел. Не съм преглеждал постнатите линове, но едва ли е нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Tipsy да единия вариант е с 4 преходника за всяка бобина и един за при комутатора. Реших че ще станат ненужно дълги и т.н. За това мисля да сменя целия сноп. Оборудван съм с газов поялник и термошлаух и би трябвало да стане добре. 

Този Coil Dwell фатално ли е да не се намали? Бобините мисля да са 06E905115E защото са изцяло с метален корпус и нямало шанс да се напука пластмасата (поне така чух)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами чети, то си пише, защо трябва да се намали и какво ще стане, ако не се намали. Ако става въпрос за него, разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, щом казваш. А за кой Мотроник говорим или всичките са еднакви за теб?

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги, споделям мойте резултати и снимки.

 

Схемата:

1_zpsfe6be6f9.jpg

 

 
Стоката:
2_zps4a63768d.jpg

 

 
Как беше преди:
3_zpsb42347af.jpg

 

 
:huh:
Как изглеждаше повреме на процеса:
4_zpsb605f4c9.jpg

 

 
Как стана:
5_zps60cc8afa.jpg

 

 
 
Някои уточнения и въпроси: Подложките (адаптери) от туарег още ги чакам да дойдат. Като дойдат ще ги монтирам. 

 

HeatShield-а в/у кабелите ще купя велкро и ще го закрепя малко по добре спрямо в момента.

 

От къде да си намеря още материал като HeatShield-a за да опаковам повечко работи с него?

 

Използвах изолирбанд на TESA за да изолирам кабелите и т.н. Дали има по-добър вариант?  :nixweiss:

 

Впечатления относно вървежа още нямам защото куплунга на N75 му се скъса кабела (само медта и остана изолацията) и го оправих твърде късно и нямах време пътен тест. Като чели малко по живо реагира в ниските обороти, ама още не съм направил обстойна разходка за да преценя.   :steinigung:

 

Пластмасата отгоре която беше не мисля да я слагам, ще влезе ама така се охлажда по-добре а и изглежда повече тунинг   :hilezh:

 

Докато запояввах пред блока с газовия поялник 6-ма съседи наминаха да видят какво правя, защо го правя, какво ще правя старите бобини и т.н.  :flehan:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кибиците са най-важни :D Аз от много съветници първия път оплесках сигналите и колата запали чак след изключване на датчика за 1-ви цилиндър, т.е. всички бубини да светкат едновременно. Как съм ги псувал

 

Добре е станало. Кажи дали върви по-добре, след като покараш.

 

Евтино за термоизолация има ролки алуминиево фолио с лепило отдолу. Като този трудно се намират. ВАГ продават като резервни части парчета за специфични места, но цената е дебела, а трябва и да се рови в ЕТКА-та...

Редактирано от HellFire
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За изолацията на кабелите и буксите за бобините освен оригиналния шлаух ползвам и ето това 06F 971 824C

 

78372_x800.jpg

Има го и в червено с номер 4Z7 971 824 B

960.jpg

 

Надявам се да съм от полза :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей този шлаух, изглежда супер. На куплунзите на бобините личеше че може да се сложи нещо но не можех да си представя как се слага без да се реже кабела. Имаш ли представа колко струва защото ми се привидя около 30$?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.ecstuning.com/Search/06F_971_824_C/ES281285/PriceAlert/

 

8e775990.jpg



Доста приятно изглежда

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте някакви отзиви за вървенето и разхода на стоков мотор.

Ако няма разлика не виждам смисъл да се слагат за 200+лв най-ненадеждните ВАГ бобини, като един комутатор на Беру струва 150лв, а от старите бобини аз още не съм видял изгоряла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей този шлаух, изглежда супер. На куплунзите на бобините личеше че може да се сложи нещо но не можех да си представя как се слага без да се реже кабела. Имаш ли представа колко струва защото ми се привидя около 30$?

 20.70 лв. цена с ДДС. Отиваш във всяко едно представителство на ВАГ и си го поръчваш.

 

Дайте някакви отзиви за вървенето и разхода на стоков мотор.

Ако няма разлика не виждам смисъл да се слагат за 200+лв най-ненадеждните ВАГ бобини, като един комутатор на Беру струва 150лв, а от старите бобини аз още не съм видял изгоряла.

При условие, че всичко ти е наред и мотора е сток, конверсията е безсмислена. Но ако ти замине комутатора е добър вариант да го направиш. С новите бобини, колата реагира доста по - добре на всяко подаване на газ. Независимо от натоварването и температурите които е достигнал мотора. Сами по себе си бобините ти позволяват да караш и с по - студени свещи и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...