Jump to content

Питане: 1.8T AEB с бобини от FSI


caracas

Recommended Posts

Да поотупам темата от прахта.

Тази конверсия възможна ли е да се направи на 1.8 без турбо с код (APT) с Е-газ и прочие?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...
  • Отговори 172
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Интересно ми е на v6 какви шлаухки могат да се сложат? Нужни ли са адаптери? Знам как се прави конверсията на 2.8, интересува ме каква би била на 2.6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравейте и аз да повдигна темата. Може ли някой да каже дали трябва да се смени капака на клапаните на 1.8 АДР при преминаване на fsi бобини, защото трябва да се смени ако се слагат от АЕB. И случайно някой ако има схема на връзване на бобините ще бъде супер най-вероятно ще трябват и адаптори за тях. Благодаря предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да стане добре ще трябва да смениш капака. Иначе някои ги чупят при трети и четвърти цилиндър, за да влязат бобините с вграден комутатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Да това ме интересуваше, не са ли 1 и 2 цилиндър имат обрачи за щекерите, поради тази причина питам, защото от AEB влизат на вътре в гнездото и пречат, докато тези не знам дали ще минат през тях. Някой може да го е правил. 

ABFB0897-6A56-AAB1-DB69-B5674C2D7D8D.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Здравейте искам последно да попитам, който е слагал  fsi бобини на 1.8 ADR с жило на дросела дали все пак става. Защото чета в руските форуми че компютъра не може да пуска захранващия импулс (5в) на цилиндрите и трябвало да е през  комутатор. Вярно ли е?

Надявам се някой да помогне, благодаря. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Не е вярно, поне 3 такива коли са направени така, връзваш си бобините по 2 на всеки канал и всичко работи. Едната е на мой съсед, вече 8-ма година се движи с такива бобини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оки, благодаря. Ще ги слагам вече. Всичко съм набавил. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, има развитие по темата и да кажа че на 1.8 ADR 95г. Компютър с 5 букси не стават FSI бобините. Всичко с монтажа нямаше проблем, но не заработиха измерих на колко волта са управляващите сигнали и при мен са 0.8v. А FSI бобините искат 5v. Аз ли нещо не съм направил като хората и съм сбъркал, ако може някой да помогне. Върнах си старата и работи. Благодаря предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, ами с мултицета на пин 1 и 15a след това на буксата на бобината при палене (въртене). Иначе бобина е bosch мисля че това е номера 058905101A, утре ще сравня. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оки надявам се да бъркам някъде. 😃

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Онуфри Това е номера на бобината Bosch, иначе е 058905105A. Аз се чудя дали новите бобини не са проблем (чисто нови китайски отговарят на парт номер 06E905115E червените 17.8см) или пък кабелите който взех от А4Б8 дали не са дълги. Не знам къде да търся проблема. IMG_20220106_151045.thumb.jpg.007e579eee707cd627559dd3010d3c59.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Онуфри Да ясно значи нещо съм объркал предполагам. Използвах готов сноп с букси от А4Б8, кафявия от мойта бобина го сложих с кафяв от снопа, за маса си имаше изведен с кабелна обувка. Но четох дори да са разменени масите просто няма да работи като хората, а при мен дори не се опитва да запали... 

1641506498143.png

Редактирано от lucky_kn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, има ли някой в София които може да направи тази смяна на ADR-а , разбира се срещу заплащане. Благодаря предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Въпрос има относно FSI бобини. Синия варел, го купих преправен с бобини от FSI. Предвид тунинга (друго турбо и др.) се реших да сложа Megasqirt , но той е настроен за оригиналните бобини. Въпросът е, дали трябва да "кажа" на мегата, че е с други бобини за да запали. Няма да я карам с не настроена мега никъде, просто искам да запаля с нея. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.02.2022 г. at 7:02, Онуфри написа:

Ще трябва, да.

Освен финната настройка(тя е ясна) друга си мисля, че не трябва да се прави, защото в оригиналния комп не се бърка след тази конверсия. А идеята е само да запаля, за да видя мегата дали бачка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В оригиналния комп таблицата за времето за зареждане на бобините няма как да се промени, докато ори Мега-та може. За да не ти гърмят бобините обърнете внимание и на милисекундите за зареждане. По принцип човека, който ще настройва би трябвало да знае какво прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

За сега, варианта с мегата отпада, поради няколко причини. Благодаря все пак.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте. Повдигам малко стара тема и се надявам някой да ми отговори. Колата е a4 b6 1.8t 163 к.с. bfb двигател и съответно при мен бобините и буксите са си като на червените бобини които са за по-новите двигател но не мога да намеря информация при мен колко е времето което бобината дава ток на свещта (dwell time). При по-старите казват, че времето е някъде към 3,5-4 мили секунди а колите оборудвани с тези червените бобини при тях е към 2 милисекунди. Знам че времената са много малки и си мисля, че не би трябвало да има проблеми но все пак ако някой може да даде някаква информация ще съм благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...