autorazsipnik Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 (Редактирано) Здравейте!Интересува ме оригиналния дебитомер на AEБ 058133471А от 96г, до какви стойности може да измерва.Конкретно за случая: при ремап до колко бара може да се използва? Мотроника е 3.2 -може ли да работи на 1,5 бара? Редактирано 8 Юли 2014 от autorazsipnik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 К03-ка на 1.5 бара(ако може да направи толкова) ще прекара едно количество въздух, GT3071 например на 1.5 бара ще прекара в пъти по-голямо количество въздух....Демек, няма кой да ти отговори на така зададеният въпрос. Дебитомерите имат таван на количествтото въздух, което могат да измерят, не на налягането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 (Редактирано) Стоковият дебитомер на чипнат АЕВ би трябвало да измерва коректно до ~170 гр/сек. Нечипнат ~120 гр/сек.Ако не се лъжа... Редактирано 8 Юли 2014 от Cornu©opia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 Около ~ 215 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 Cornucopia е 100% прав! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 8 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 Около ~ 215 к.с.Благодаря за смисления отговор!Обаче до 173гр/сек все още си измерва ,затова искам да знам до колко максимално к.с може да се използва без да се променя нещо по него.Ако някой има техническа информация просто да я сподели ,ако не е проблем. Дебитомерите имат таван на количествтото въздух, което могат да измерятТочно за това питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 9 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2014 Доколкото си спомням таван -177гр.,приблизително 215 -220 коня максимум Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 9 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2014 Точно за това питам.Таванът не е свързан с налягане. Точно това се опитах да ти обясня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
штедрия Публикувано 9 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2014 И зависи в каква тръба го сложиш дебитомера, в по голяма от стоковата и 300 коня не е проблем с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 9 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2014 САЛАМандър,в 80-тка хаузинг колко коня ще избичи дебиломерът? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 9 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2014 Намерих някаква информация според,която може да мери 480Kg/h = 4,6427-4,845V.Ако смятам вярно 133гр/с,което значи ,че производителя не е дал максимума.Следва,че тавана на количеството ,което може да мери ще се разбере опитно. Доколкото си спомням таван -177гр.,приблизително 215 -220 коня максимумТова пробвано ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Не, ти ще си първият... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DIDOO Публикувано 27 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2014 177-178 gr /min .МаксималЕН резултат с К03-29 ,АЕБ,температура на околната среда под НУЛАТА ( -2 ГРАД ) .Имам записани логове ...,ама в момента не съм в БГ. Температурата на външния въздух е от огромно значение ....,същите тестове при 20 град C показват 167 гр/мин максимум ,ако ще и три пъти по голям кулер от стоковия да се сложи!( при мене е 2.5 пъти по голям ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 27 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2014 Правил съм лог на 04.10.2013 в Стара Загора ( температура 12 градуса С )и данните на дебитомера ( на 1,8Тq AEB с К03-029 и стоков кулер ) бяха max. 171,18 g/s. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 27 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2014 При мен максимума, който съм измервал е 168гр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DIDOO Публикувано 27 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2014 (Редактирано) Правил съм лог на 04.10.2013 в Стара Загора ( температура 12 градуса С )и данните на дебитомера ( на 1,8Тq AEB с К03-029 и стоков кулер ) бяха max. 171,18 g/s.Напълно нормално !!! Когато турбото е на макс ,всичко е с пряка връзка с температурата / плътноста на въздуха ,който смуче турбото и го прекарва през дебитомера .При едни и същи настройки - 0 град - 177-178 гр/сек, 5 град -175 гр/ сек,10 град - 172 гр/ сек ,15 град - 169 гр /сек ,20 гр - 167 гр/сек ,30 град - 161 гр /сек ,40 град - 156 гр /сек Интеркулера за съжеление не помага за промяна на тези стойности. Редактирано 27 Юли 2014 от DIDOO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 27 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2014 Примерно ще стигне ли за тавана на к03-073 (220-230кс)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DIDOO Публикувано 27 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2014 177 гр /сек са си към 225 коня теоритично...По нагоре незнам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 27 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2014 Значи сме на ръба или по скоро не стига стоковият Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 Бош: 0 280 217 512ВАГ: 021 906 462 АТова са номерата на "големия" корпус. Шаран, Галакси, Сеат и други Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 А може ли по някакъв начин само корпуса да се ползва или трябва цял дебитомер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 Само корпуса се ползва. Вади се елемента от твоя дебитомер и се прехвърля в големия корпус. Онзи измервател е друг тип Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caracas Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 Корпуса после без проблем се връща в кутията на филтъра? Plug'n'Play ? Трябват ли допълнителни настройки на чипа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 Кутията трябва да се разстърже за по-големия диаметър. Корпуса е по-дълъг и няма уши за закрепване. Диаметъра му не пасва на въздуховода. Все проблеми, които искат фантазия при изпълнението. Аз съм си взел една кутия и напасвам новия корпус към нея. Накрая ще отида да ми направят нещо такова:http://kmdtuning.com/audi/a4/b5-96-01/1-8t/engine/turbo/hoses/evolution-racewerks-turbo-inlet-pipe/prod_2553.html?review=write Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 27 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Само корпуса се ползва. Вади се елемента от твоя дебитомер и се прехвърля в големия корпус. Онзи измервател е друг типПасва ли отвора и закрепването или и там трябват доработки.В БГ от къде може да се поръча направена тръба като тази http://www.ebay.de/itm/390797769364?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване