Jump to content

Странен проблем с климатроника..


Dental

Recommended Posts

Здравейте колеги ,

 

Случва се нещо странно за мен и около 4 майстора в Пловдив с моя климатроник на колата. 

В движение както си работи на 20 градуса на студено и изведнъж обръща потока- започва да духа зверска жега ! Налага се да изгася колата за около 2-3 минути и след като я запаля всичко е наред за около 10-15 километра и отново същия проблем :( 

 

Това се случи за първи път преди седмица на извънградско при скорост от около 100 км . Но днес проблема зачести до степен през 10 километра да гася и паля за да имам климатик!!! С малко дете съм и е абсурд да съм без климатик . 

 

Закачиха колата на компютър-нямало грешки. Замериха с неква машина с манометри- имало фреон и налягане. Обаче климатика продължава да прави тая мизерия. Говорих с още няколко човека и всеки казва различно . ю

 

Моля, ако някой има на идея какво и най-вече при кого да отида ще съм му благодарен много 

 

Поздрави 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали не трябва да се провери капилярката или дехидратора.... изглежда ми електрически проблема но кажете вие, аз не знам какво да я правя 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик външна температура виж какви стойности показва когато климатика не работи. Този пред радиатора. За таблото взима инфо от друг датчик. Можеш да го видиш и на климатроника в скритите кодове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това съвсем успешно може да е оня сбъркания клпана отпред по средата, под стъклото... имаше тема със снимки - много добре позната история.

 

Ако го разглабяш да го чистиш внимавай, защото с годините му се препича пластмасата и докато отовивша болтчетата направо се разпада..

 

Дано някой изрови темата с картинките и да даде линк, че не я намирам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я открих темата с много ровене. Опасявам се,че не мога да я извърша тая интервенция сам- зъболекар съм и изобщо не отбирам от климатична инсталация :( Имам същите симптоми - крайните духат топло а средните хладно при изключен климатик и една идея по топъл въздух при включен. Къде в Пловдив мога да отида и да им кажа да си свършат работата както трябва . Единия ми вика - нов компресор ?!?!? Луди се разхождат по улиците ей !!! 

 

Трябва май да опитам с почистването на тоя клапан, а капилярката да я сменям ли ? Да се рови ли по системата там дехидратори ала бала... ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще я водя на майстор некъв да му обесня и покажа какво искам да направи - баси до къде ще го докарам да давам акъл аз !!!! 

А възможно ли е това да създава и проблема който описах- да спира да духа студено и да обърне потока въздух? Или това е решение само ако шоферската духалка духа топло а останалите студено ? 

 

Благодаря 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с този клапан първо, аз имах такъв проблем пролетта. Изчистихме за 10 мин и всичко е наред. После минах  профилактика на климатика, допълване фреон и малсо, че май никога не бях го правил и сега съм спокоен за компресора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми тоя майстор само закачи колата на диагностика,каза че всичко било наред,нямало записана грешка. Имало достатъчно фреон и я провери с вакум за течове. След което просто каза- да знаеш или е компресора или е управлението на климатроника ! 

 

Дали не иска да ме пързаля с едни 1000 лв келеша или така ми се струва?! 

 

Сега като говорих с друг,човека каза за тоя клапан,каза за капилярка... все неща дето може да са проблемни а тоя келеш веднага компресор ! Мисля че скоро време в пресата ще има статии за побой над пишман майстори!!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвив, че чупенето или избиването на зъб, водещо до затруднение на дъвчето или говоренето си е средна телесна повреда, дори и да му боднеш после имплант :). Иначе по темата, със сигурност ако почистиш клапата, няма да имаш драми с нея поне три години след това.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мога само следния съвет да ти дам.

Проучи си хубаво нещата и не се хвърляй на първото нещо дето "майсторите" ти казват. От личен опит твърдя, че в повечето случаи има много по-евтини/безболезнени/лесни и т.н. начини за решаване на някакви мистерии, а не първото нещо дето ти сервират.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-миналата седмица като се връщах от морето, ми се случи подобно нещо. Климатика си бичи на 18 градуса, но от 2 отвора почва да пуска пълна жега (останалите са си студени). Въобще не спирах да гася и т.н. Навигатора отвори нета, един бърз сърч и резултата не мислех изобщо че ще помогне (даже мислех че е ебавка), но това което трябваше да се направи е следното:

 

1. Въртиш температурата на High - седи така 2-3 секунди

2. Въртиш после директно на Low - пак седи 2-3 секунди

3. Връщаш после по средата на 20-23 градуса и пак след 2-3 секунди почва да си работи нормално.

 

От опит казвам, че това проработи.

 

Точно въпросната клапа нещо се бъгва (не отваря или затваря... няма голямо значение). Даже видях че едно време е имало callback за това, но сега такова нещо няма. В ауди искат да я сменят директно с нова, която не дефектирала. Съдейки по това което казват колегите, явно изобщо не е дефект даже а просто за почистване, затова и аз те съветвам точно това да направиш. Даже и аз тъй като мойта утре ще я мятам на майсторите за разни работи, ще им кажа да ми я почистят също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът го имаше и при мен, почистиха го въпросния клапан и вече 1 година си работи. Наистина пробвай с него най-напред, но намери някой, който го е правил, че да не стане наистина за нов... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже всички майстори много кадърни вчера се заех да си го направя сам но стигнах до дилема- има ли антифриз под тия метални цилиндърчета и има ли шанс да направя беля като ги сваля? Също така некви клапи трябвало да се чистят....  

 

Поздрави 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубав торкс трябва да имаш за болтчетата на клапата. Не е трудна операцията.



kainy на колко км ти е колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами уж на почти 200 000км, но 2005г е последното стъпване в Ауди преди да дойде в България, като е била на 40 000км, а тук 2010 е на, познай... 140 000км :D. Аз я взех на 190 000км, което за 4 години е малко карана в БГ... Аз го виждам да е на поне 300 000, ако не е и много повече. Общо взето в този ценови диапазон, около 20 000лв, в Германия А6-ците бяха на 250 000+км даже повечето към 400 000км. А ако я е карал някой като мен.. (за по-малко от 2 месеца 5000км... средно 30 000-40 000км на година) не ми се мисли :D

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пффф кофти, мойта стана на 230к км и мисля да я продавам...ще изкара безпроблемно до 250к км, но не искам да правя скъпите ремонти после...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пффф кофти, мойта стана на 230к км и мисля да я продавам...ще изкара безпроблемно до 250к км, но не искам да правя скъпите ремонти после...

 

Сега е много тъник момента с продаването :) Или ще е трудно щото ще има адски много коли на "промоция" заради щетите от градушката или ще е много лесно, точно заради щетите от градушката, поради намалелия брой здрави коли :D

 

Иначе ако вече си си избрал с какво да я смениш, то значи избора вече си го направил и само отлагаш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4 или А5 ще е, но се чудя още с къв двигател...А5 3.0тди с ръчна кутия има много и като гледам ТТ дани трябва да бяга много особено чипната. Но искам колата да е на около 100 хиляди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже всички майстори много кадърни вчера се заех да си го направя сам но стигнах до дилема- има ли антифриз под тия метални цилиндърчета и има ли шанс да направя беля като ги сваля? Също така некви клапи трябвало да се чистят....  

 

Поздрави 

 

Има малко антифриз като махнеш, но не е някакъв фонтан - не блика зверски... ако не натрошиш самия клапан при махането, не мисля че можеш да счупиш нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никаква опасност да го свалиш сам – аз съм го правил два пъти.

За продаването – моята 4F още си чака собственик, смятай колко е “лесно” ... 

Кремчо, нали каза, че не е за теб 3.0 TDI, защо пак се оглеждаш за такава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...