bsdnikolov Публикувано 13 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 (Редактирано) Първоизточникът на проблема е локализиран - G62. Явно датчикът е сменян с такъв втора ръка и не е сменен O- пръстенът. Мазан е със силикон (видно) и той се е разсъхнал, докато колата е била в сервиз за боя. По-късно ще постна снимки. Сега ми остава (след като си сготвя вечерята и хапна) да провера по ETKA дали се продава само O-пръстенът. Редактирано 13 Ноември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2015 (Редактирано) Аз О-пръстени купувам от магазините спец. хидр. или има магазинчета продават на размер, но трябва да носиш старият и да им кажеш условията на работа и работна темп. Естествено за презастраховка взимам от витон винаги. И двата най близки съседни размера също. Имаше нещо гума кугар120градуса, силикон 150градуса, витон 220 градуса макс. Редактирано 14 Ноември 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 14 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2015 (Редактирано) Аз О-пръстени купувам от магазините спец. хидр. или има магазинчета продават на размер, но трябва да носиш старият и да им кажеш условията на работа и работна темп. Естествено за презастраховка взимам от витон винаги. И двата най близки съседни размера също. Имаше нещо гума кугар120градуса, силикон 150градуса, витон 220 градуса макс.Мерси за предложението, но смятам да заложа на оригинални О-пръстени, закупени от официалното представителство ("Порше запад"). Така ще игнорирам рискът да не уцеля размера или самите О-пръстени да не са с необходимите качества. Ето малко снимки: Ето го и виновника за теча: За да не се повтори случката, ще сменя не само О-пръстенът на тялото, но и О-пръстенът на датчика (G62). Вече звънях в "Порше запад", имат ги налични при тях на склад и цените са поносими. 8,40 и 2,50 лева. Редактирано 14 Ноември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 28 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Ново 20 . След толкова много време на приятна и безпроблемна работа на колата, жена ми днес ми се обади с лоша новина. Като е набила кикдаун сутринта, по някое време колата е свалила муцуната (тоест, влязла е в авариен режим) и е светнал "check engine". Лоша работа. Довечера след работа ще я чета. Сигурен съм, че не е "overboost condition", защото тогава не светва "check engine". Прехвърлих на бързо в главата си възможните причини, но за сега не се сещам. А ме гложди вече цял ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Хвърли боб, ако не можеш да изтраеш до довечера ;-) Sent from my K920 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pharmacist Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Старата ми кола го направи този номер, (тя е 4- степенен автомат ) дросела беше забил и след почистване и адаптация се оправи надявам се при теб да е нещо леко. Стискам палци! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 28 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Дроселът ми е на по-малко от година и половина (нов, оригинален). А и при този мотор не играе никаква роля по време на движение (за това и тук му викат: "клапа меко гасене"). EGR-а също е нов, на по-малко от година ( Wahler ). За това тях ги изключвам за сега. И като се замисля, безобидните неща се изчерпаха. Останаха само плашещите . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhan Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Турбото или пропуски във входящите и изходящи връзки към него. Дано се окаже нещо незначително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 28 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Ето, че научих нещо ново. Грешката все пак е "overboost condition" и светна "check engine". До сега не ми се бе случвало при тази грешка. Явно при много голяма разлика между искани mbar по MAP и реални, все пак компа набива "check engine". Ама аз от доста време и говоря на жената, че кола с турбина се кара с раздаване на газ, а не със смяна на предавка на 2000 оборота. Явно е време да сваля турбината и да и почистя геометрията. Поне се оказа малкия дявол! Един ден бачкане на по бирка с приятели и ще е като нова . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 При 1 от 5- те пъти, в който съм имал overboost, светна лампата а таблото. При другите 4, беше записала само грешката. Беше на магистрално каране при около 180км/ ч, но след дълго каране около тази скорост, оспускане на газта и при новото настъпване заби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 7 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2016 (Редактирано) Проблемът с турбината (мудната променлива геометрия) към настоящия момент е отстранен. По препоръка, сипах 300 грама двутактово моторно масло в пълния резервоар и минах 1000 километра със смяна на режимите на каране (София - Варна и обратно, ми дойде идеалния маршрут). Вчера реших да я понапъна и да видя какъв е резултатът. Страшно съм доволен. Колата определено сега върви по-добре. Усещам по-добре ускорението. На D с кикдаун, ESP-то не спря да мига до 4-та (задържайки колелата да не превъртат), а колата ускоряваше страхотно. Редактирано 7 Май 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 7 Май 2016 Доклад Share Публикувано 7 Май 2016 Искаш да кажеш,че само си сипал масло в резервоара,без да разглобяваш турбото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 7 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2016 Точно така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 7 Май 2016 Доклад Share Публикувано 7 Май 2016 Задължително ли трябва да е двутактово маслото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BIBOOO Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Колеги,знаете ли къде се намира и кое е релето на горивната помпа? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 29 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_Ch Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 (Редактирано) Здравей, колега дали имаш възможност да качиш снимките относно "Почистване на ОЕМ предни фарове за мъгла (халогени) на Audi 8P/8PA 2003-2008" отново, понеже са изтрити? Моите халогени са доста зле и искам да ги поосвежа малко и си спомних, че беше описвал подробно интервенцията и ето че я открих, но без снимките е малко като да гледаш филм със затворени очи. Благодаря предварително и се надявам темата да не ми се разсърди, че така и наруших спокойствието Редактирано 18 Май 2019 от Ivan_Ch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 (Редактирано) На 5/18/2019 at 17:33, Ivan_Ch написа: Благодаря предварително и се надявам темата да не ми се разсърди, че така и наруших спокойствието Темата не е от сръдливите Тъй като не съм с модераторски права, единствения начин без да занимавам някой модератор, е с цитат, в който просто да коригирам линковете към снимките. Надявам се, че в този вид ще ти свърши работа. На 4/24/2015 at 23:24, bsdnikolov написа: Време е за лек DIY Почистване на ОЕМ предни фарове за мъгла (халогени) на Audi 8P/8PA 2003-2008 В понеделник вкарах Audi-то за боя и градушка. Пет дена по-късно е и вече ми е скучно. Прибрах се днес вечерта от работа и загледах тъжно рафта с retrofit-а. Проекти бол, Audi, ниенте. Тогава загледах фаровете за мъгла. Благодарение на колегата fifipaldi се сдобих с два предни фара за мъгла. Единия нов - Depo, а другия фабричен: Също така ми предостави и стария, който е със счупени щипки. След като го ползвах за учебен (даже и оцеля), го разглобих и почистих. По този начин се ориентирах и как да разглобя и почистя здравия, минимизирай риска от бастисване. Стига плямпане, да запретвам ръкавите. Ето как изглежда механизмът на халогена, под капачката: 1 и 2 са "пантите" на рефлектора, а 3 е реглажния механизъм. За да се извади рефлектора без демидж, е нужно първо да се откачат пантите от леглата. Ето ги и откачени. Не е нужна да обяснявам как става, лесно е. Следващата стъпка е да се "развие" реглажния болт, докато не освободи от резбата си реглажният лост: След развиването на болта, рефлектора и корпусът вече са две отделни и независими части: Остава само да се махне и реглажният лост от рефлектора. Всеки, които се заеме с тази процедура, ще забележи и сам как става. Ето го рефлектора и без лоста: Както се вижда от снимката, рефлектора е доста "матирал" в следствие на зацапване с прах. За това, реших да го измия. Самата процедура я извърших мноооогоооо внимателно. Амалгамата на рефлектора е много фино и лесно наранимо покритие. За измиването му, просто си насапунисах ръцете и много внимателно измих рефлектора. След това го изплакнах (още по-внимателно, без да натискам и търкам). След като го оставих да изсъхне, леко го забърсах с "дъхване" и микрофибърна кърпа. За съжаление, забравих да го снимам измит, но ефекта е "почти като нов". Следваше измиването на стъклото на халогена. Преди да се заема с това, прекарах пръст по вътрешната страна. Че то направо си рисувах по него, толкова бе замърсено: Опитния (счупения) халоген го измих направо под чешмата. Обаче, забелязах бъг. В краищата има улей, който задържа вода. Това означава че преди сглобяване, ще трябва да го нагрея с пистолета за горещ въздух, за да се изпари. Това не е оферта. Реших да заходя иначе. Напръсках памучен парцал с препарат за прозорци и се заех с почистването. След като го почистих максимално по тази технология, се прехвърлих на "дъхването" и микрофибърната кърпа: Този път, се сетих да снимам крайния резултат от бърсането: Ето ги, и рефлектора и стъклото почистени: Амалгамата на рефлектора разбира се е на места матирала, но това е напълно нормално за 10 годишен детайл! Сглобяването е по обратния на описания ред. Първо поставяте отново реглажния лост на рефлектора. После навивате до някъде лоста за реглажния болт: и накрая щраквате рефлектора на пантите. Ето и крайния резултат. Лошото е, че вече се бе стъмнило (кой как минеше покрай гаража и се отбиваше, за това работа за 30 минути я свърших за час и 30 минути) и снимките са на полу-изкуствена светлина. утре ако не забравя, ще щракна някоя друга снимка и на дневна светлина. Финал - преди vs. после: VS. P.S. По-хубави снимки на крайния резултат, утре на дневна светлина. Редактирано 20 Май 2019 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_Ch Публикувано 20 Май 2019 Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 Супер! Благодаря много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване