Jump to content

Проблем с табло


Jivko Gochev

Recommended Posts

Здравейте ,

 

Таблото е VDO 88311219 / с допълнителните уреди отстрани/

Проблема се получи при слагане на акумулатора , нещо клемите не дадоха добър контакт и като тръгна да върти стартера се загубиха токовете. Аз както колата си беше на контакт тръгнах да ръчкам акумолатора /нали е удобно точно зад мен/ колата запали обаче уредите на таблото не работя. Работи само волтметъра за зареждането, налягането на маслото и малкото дисплейче за температурата на въздуха, километраж оборотомер температура не. Контролните лампи си светят нормално и подсветката на дисплея също.

 

Питах различни майстори според едни е софтуер според други има един транзистор BDX77 който е някъкво захранване на самото табло.

Моля къжете си мнението че ми писна от "майстори"

Редактирано от Jivko Gochev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...
  • 10 months later...

Здравейте, да съживя темата на Колегата че и мен ме споходи същия проблем отказа скоростомер, оборотомер, километраж, горивомер, уреда за температура и часовник . Някой ако знае причината  да  сподели. Ауди а6 ц4 AEL e aвтомобила

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте колеги!

Имам същия проблем с таблото- не работи скоростомер, оборотомер, датчик гориво, датчик температура, часовник. Иначе колата си работи подсветка също и външна температура. Моля помогнете как си решихте проблема. В момента съм го разглобил но няма нищо видимо. Проверих всички бушони и 15 конкретно са здрави. Махах акумолатора да изчисти но нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On Saturday, April 09, 2016 at 1:49 PM, blg4442 said:

Продължавам да си чукам главата но нищо. А явно и тук няма да стигна до решение...

 

Редактирано от blg4442
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених таблото, оказа се, че моето ича проблем със захранването, подкарахме го, но грееше платката. С новото пак проблем ве показва горивото. Смених му уреда с този от старото но пак нищо. Видях, че и не чеква лампата за гориво при контакт. Някакви идеи? Ако уреда не рабони възможно ли е лампата да ряботи и обратно ако е изгоряла крушката уреда ще работи ли? Някой ако ми даде ел схема на таблото може би ще ме спаси...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...
  • 3 weeks later...

Аз съм в джаза от 3 месеца, да не е и малко повече. Същата работа, нищо не работи освен подсветката, термометъра и волтметъра. Първите симптоми бяха, когато в студените вечери часовника ми губеше по час-два и се зануляваше разхода, после таблото умираше нацяло на студено и като покарам няколко минути се опитваше да тръгне и стрелките и борда се побъркваха, докато не позагрее и да закрепи. Последния етап беше, като и на 10 градуса взе да прави дискотека, един ден го свалих да сменя крушките на подсветката и тотално се предаде. 

Един човек от Русе го оправи, но работи 5 минути и пак умря, от тогава таблото си е при него и карам с едно оборотно, но без борд и чек, следователно постоянно ми свети лампата за малслото като мина 2000 оборота. Филма с намирането на здраво табло за а6 дизел с бордкомп е меко казано невъзможен. Накрая ще се примиря с табло от бензинка, поне като се кодира ще показва вярно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги!

Някой да има схема на пиновете на клемите на таблото за А4 В5?

Търся кабела на бензиномера за да го изведа на външен прибор...

Преди време някой беше показал такава схема, но беше много отдавна и не си спомням в коя тема беше....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...