MMA_BS Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 (Редактирано) Здравейте колеги имам постоянен проблем когато загрее колата и то доста да загрей към 95 -105 градуса почва да вади някакъв звук като на ремък не мога да разбера ремък ли свири какво свири но само като загрее почва да вие ако седи колата на място звука е един и сащ но при подаване на газ звука се усилва и естествено като си махна крака от газта звука от виене намалява но пък вие при завиване не се усилва звука нито намалява само при подаване на газ ?!?! Редактирано 25 Юли 2014 от MMA_BS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 (Редактирано) Може би е ремъкът на перките, ако има такъв де. Може да пробваш, когато загрее колата и почне да чуваш звука да спреш, изгасиш двигателя и веднага след това да дадеш на контакт и да слушаш какъв е звука. Редактирано 25 Юли 2014 от mashsh Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 25 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 Не е от перката няма ремък там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 25 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 Толкова ли никой не знае какво може да е .......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 (Редактирано) Динамато (лагерите)или хидравликата(помпата) ако имаш.Откачи ремаците и ще разбереш дали е от тях.Успех Редактирано 25 Юли 2014 от guner25 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 25 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 Kак ще стане ако откача ремъците на динамото и хидравликатa , ще може ли да работи колата ? И ако ги откача после имат ли някакви зацепвания ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 (Редактирано) По-скоро водната помпа да се е разсвирила. п.с.И се пише ремЪк. Редактирано 25 Юли 2014 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 25 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 (Редактирано) Дали колега и от там и да ми загрява като невидяла и как мога да разбера с точност дали свиренето e oт водната помпа ? Редактирано 25 Юли 2014 от MMA_BS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 Случайно пробва ли да вдигнеш капака на колата, да застанеш от пред и да подадеш газ ръчно и да слушаш от къде идва звукът ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 Дали колега и от там и да ми загрява като невидялаЧовек,няма как да ти ремонтираме колата през компютъра.Казваш си проблема,колегите изказват предположения за евентуална причина за този проблем.От теб се иска да провериш и да си отремонтираш колата,ако можеш.Съгласи се,че и ние не можем да знаем всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 26 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 Естествено че подавах газ и се ослушвам но не долових откъде е затова и питах за ващо мнение. А весо прав си но моя въпрос беше защо ти така мислиш какво може да има в тази водна помпа че да свири ... мога ли да откачам ремъците и да проверявам всяко по едно динамо , помпа , хидравлика и така без ремъци ще може ли да работи колата защото не съм пробвал досега ще й навредя ли на колата така ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 26 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 Аз имам идея и искам от вас също мнение дали може да е от това центровката ми мисля че се размества променяше след известно време мое мнение не съм е проверил на елконт но при поведението на колата мисля че се променя и всичко това мисля че е свързано с динамото има някаква шайба ли кво на динамото и тя може да е проблемна ... и от там да идва проблема .,.... вие какво мислете възможно ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 26 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 Ако искаш да провериш дали свири ремък не се откача, а се полива с вода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 26 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 (Редактирано) Пък,ако искаш да чуеш дали и къде ромоли някой лагер без да откачаш ремъци,взимаш парче дърво с подходяща дължина и сечение и го допираш по корпуса на "заподозрените" елементи около двигателя.От другата му страна го доближаваш до ухото си и слушаш/тая работа в сервизите се прави със стетоскоп,но и с дървена пръчка се чува идеално/,сам ще се убедиш кое точно шуми и е за смяна. Редактирано 26 Юли 2014 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 26 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 Мерси много и за дървото и за водата ! Ще проверя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 26 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 (Редактирано) Нищо няма да стане,на двигателя ако откачиш(външните ремъци,на динамото и на хидравликата)За да провериш само,дали има шум,не да караш така.Те нямат белези,ако и без ремъци има този шум вече може да е водна помпа,която се завърта от ангренажния ремък.И следва сваляне,на ролки Редактирано 26 Юли 2014 от guner25 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 26 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 вече може да е водна помпа,която се завърта от ангренажния ремък.И следва сваляне,на ролки При него водната помпа не се движи от ангренажа а от ремък заедно с динамото.Преди седмица сменях моята поради шум в лагерите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 26 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 без ремъци има този шум вече може да е водна помпа,която се завърта от ангренажния ремък.И следва сваляне,на ролки Ако не си сигурен в нещо,по-добре не го пиши,за да не подвеждаш хората с грешни съвети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 26 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 (Редактирано) Колеги ще пробвам с вода по ремъците ако започне да вие като за начало.A моята помпа не е към ангренажния ремък. Редактирано 26 Юли 2014 от MMA_BS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 26 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 Здравей колега MMA_BS, искам да отвориш капака на ангренажния ремък, държи се на две щипки отгоре, и да ми кажеш къде се намира ангренажния ремък на зъбното колело на разпределителния вал, по средата, по-назад, или в предния край на колелото. Имам нещо в предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 26 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 За положението съм чел някъде из форума къде трябва да седи ремъка ако не се лъжа винаги е седял по напред не по средата нито назад към двигателя а напред и мисля че така трябва да е. Ти какво имаш предвид ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 26 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 Ами аз имах същия проблем. Свалях всички ремъци без ангренажния, за две минути докато е загряла - пак вие. И моя ремък стои в предния край на колелото. Не е добре така. Като се нагрее ремъка, явно тогава почва да трие в първата шайба до зъбното колело на ангр. ремък на коляновия вал. По ролката имаше следи на износване от ремъка. Тогава аз малко коригирах оста, която държи обтяжната ролка, за да се прибере малко ремъка на вътре. Имаше ефект, но аз направих съвсем малка корекция. Мисля още малко да коригирам оста. Въпреки всичко не мога да си обясня, защо ремъка ми е напред. Трябва да е по средата. Може да има нещо криво, най-често е тази ос на ролката, но моята я слагах на струг и е права. Когато имам време ще търся. Моята вие от това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 26 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 (Редактирано) Ахм мерси но сега бях до колата и да ти кажа не e точно ръб с ръб да опира , ремъка е точно 3 милиметра навътре не е едно към едно с колело, но пак ще я oгледам дали не опира някъде. Но забелязах на най горното колело на ремъка дето са белезите като се загледах отстрани във болта на колелото не върви в права посока се едно е криво колелото че и болта така ли трябва да е ? Редактирано 26 Юли 2014 от MMA_BS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 26 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 Нищо не трябва да е криво, ако нещо там е криво, ремъка бяга. Ако искаш иди някой майстор да го види това, покажи му какво си видял. Явно има нещо нередно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 26 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 (Редактирано) На тази примерна снимка това колело е този болт особено като се загледам във болта на колелото отстрани като застана и не върви в права посока а се едно е изкривено и така върви , примерно една капла на велосипед като се изкриви и после я завъртиш точно същото нещо това опасно ли е и може ли от това да прави проблема ?! Редактирано 26 Юли 2014 от MMA_BS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване