Jump to content

Почва да свири при загряла кола в движение!


MMA_BS

Recommended Posts

Здравейте колеги имам постоянен проблем когато загрее колата и то доста да загрей към 95 -105 градуса почва да вади някакъв звук като на ремък  не мога да разбера ремък ли свири какво свири но само като загрее почва да вие ако седи колата на място звука е един и сащ но при подаване на газ звука се усилва и естествено като си махна крака от газта звука от виене намалява но пък вие при завиване не се усилва звука нито намалява само при подаване на газ ?!?!

Редактирано от MMA_BS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би е ремъкът на перките, ако има такъв де. Може да пробваш, когато загрее колата и почне да чуваш звука да спреш, изгасиш двигателя и веднага след това да дадеш на контакт и да слушаш какъв е звука.

Редактирано от mashsh
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Динамато (лагерите)или хидравликата(помпата) ако имаш.Откачи ремаците и ще разбереш дали е от тях.Успех

Редактирано от guner25
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kак ще стане ако откача ремъците на  динамото  и хидравликатa , ще може ли да работи колата ? И ако ги откача после имат ли някакви зацепвания ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро водната помпа да се е разсвирила.

 

п.с.И се пише ремЪк.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Дали колега и от там и да ми загрява като невидяла и как мога да разбера с точност дали свиренето e oт водната помпа ?

Редактирано от MMA_BS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно пробва ли да вдигнеш капака на колата, да застанеш от пред и да подадеш газ ръчно и да слушаш от къде идва звукът ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали колега и от там и да ми загрява като невидяла

Човек,няма как да ти ремонтираме колата през компютъра.Казваш си проблема,колегите изказват предположения за евентуална причина за този проблем.От теб се иска да провериш и да си отремонтираш колата,ако можеш.Съгласи се,че и ние не можем да знаем всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че подавах газ и се ослушвам но не долових откъде е затова и питах за ващо мнение. А весо прав си но моя въпрос беше защо ти така мислиш какво може да има в тази водна помпа  че да свири ...   мога ли да откачам ремъците и да проверявам всяко по едно динамо , помпа , хидравлика  и така без ремъци ще може ли да работи колата защото не съм пробвал досега ще й навредя ли на колата така ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам идея и искам от вас също мнение дали може да е от това центровката ми мисля че се размества променяше след известно време мое мнение не съм е проверил на елконт но при поведението на колата мисля че се променя и всичко това мисля че е свързано с динамото има някаква шайба ли кво на динамото и тя може да е проблемна ...  и от там да идва проблема .,....  вие какво мислете възможно ли е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък,ако искаш да чуеш дали и къде ромоли някой лагер без да откачаш ремъци,взимаш парче дърво с подходяща дължина и сечение и го допираш по корпуса на "заподозрените" елементи около двигателя.От другата му страна го доближаваш до ухото си и слушаш/тая работа в сервизите се прави със стетоскоп,но и с дървена пръчка се чува идеално/,сам ще се убедиш кое точно шуми и е за смяна.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да стане,на двигателя ако откачиш(външните ремъци,на динамото и на хидравликата)За да провериш само,дали има шум,не да караш така.Те нямат белези,ако и без ремъци има този шум вече може да е водна помпа,която се завърта от ангренажния ремък.И следва сваляне,на ролки :)

Редактирано от guner25
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  вече може да е водна помпа,която се завърта от ангренажния ремък.И следва сваляне,на ролки :)

При него водната помпа не се движи от ангренажа а от ремък заедно с динамото.Преди седмица сменях моята поради шум в лагерите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 без ремъци има този шум вече може да е водна помпа,която се завърта от ангренажния ремък.И следва сваляне,на ролки :)

Ако не си сигурен в нещо,по-добре не го пиши,за да не подвеждаш хората с грешни съвети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колеги ще пробвам с вода по ремъците ако започне да вие като за начало.

A моята помпа не е към ангренажния ремък.

Редактирано от MMA_BS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега MMA_BS, искам да отвориш капака на ангренажния ремък, държи се на две щипки отгоре, и да ми кажеш къде се намира ангренажния ремък на зъбното колело на разпределителния вал, по средата, по-назад, или в предния край на колелото. Имам нещо в предвид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За положението съм чел някъде из форума къде трябва да седи ремъка ако не се лъжа винаги е седял по напред не по средата нито назад към двигателя а напред и мисля че така трябва да е. Ти какво имаш предвид ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз имах същия проблем. Свалях всички ремъци без ангренажния, за две минути докато е загряла - пак вие. И моя ремък стои в предния край на колелото. Не е добре така. Като се нагрее ремъка, явно тогава почва да трие в първата шайба до зъбното колело на ангр. ремък на коляновия вал. По ролката имаше следи на износване от ремъка. Тогава аз малко коригирах оста, която държи обтяжната ролка, за да се прибере малко ремъка на вътре. Имаше ефект, но аз направих съвсем малка корекция. Мисля още малко да коригирам оста. Въпреки всичко не мога да си обясня, защо ремъка ми е напред. Трябва да е по средата. Може да има нещо криво, най-често е тази ос на ролката, но моята я слагах на струг и е права. Когато имам време ще търся. Моята вие от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ахм мерси но сега бях до колата и да ти кажа не e точно ръб с ръб да опира , ремъка е точно 3 милиметра навътре не е едно към едно с колело, но пак ще я oгледам дали не опира някъде. Но забелязах на най горното колело на ремъка дето са белезите като се загледах отстрани във болта на колелото не върви в права посока се едно е криво колелото че и болта така ли трябва да е ?

Редактирано от MMA_BS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Нищо не трябва да е криво, ако нещо там е криво, ремъка бяга. Ако искаш иди някой майстор да го види това, покажи му какво си видял. Явно има нещо нередно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

На тази примерна снимка това колело е този болт особено като се загледам във болта на колелото отстрани като застана и не върви в права посока а се едно е изкривено и така върви ,  примерно една капла на велосипед като се изкриви и после я завъртиш точно същото нещо това опасно ли е и може ли от това да прави проблема ?!

post-86546-0-09753700-1406400605_thumb.j

Редактирано от MMA_BS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...