Jump to content

Почва да свири при загряла кола в движение!


MMA_BS

Recommended Posts

Иди при майстор да види кое е криво и да го оправи. Положението на ремъка ти е точно като моя. Даже на снимката ми се струва че малко се показва от колелото. Със сигурност долу при вала зъбите трият в първата шайба. Ремъка трябва да е по-навътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Това е примерна снимка ! А за ремъка както е моя и твоя така трябва да са недей го пипа колега така трябва да са. По  въпроса някои знаели дали имам проблем с това агренажно колело и дали от там свири?

Редактирано от MMA_BS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да не е от ремъка(марката Gates).

Имах подобен проблем с ангренажния ремък от посочената марка (нов).

При мен не свиреше, а по скоро дрънчеше като загрее,

мислех си да не е много натегнат, охлабих го, същата работа.

Смених го с друга марка и се оправи.

Има писано за ремъците Gates из нет-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм обърнал внимание за марката  каква е още , не се  появил проблема с свиренето за да се насоча към проблема но забелязах вчера за кривината на колелото  на снимката и ме интересува така ли трябва да е.. но никой не ми отговаря.... и ако не трябва да е така възможно ли е да е от него проблема ми с свиренето има ли логика ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колеги днес започна пак да свири като загрее колата , взимах вода и почнах да се ослушвам от къде идва звука и при поливането с вода на това място където са стрелките където сочат там полях и спря да свири ремък ли е или от колелото нещо за да спре от водата само кажете какво да правя качил съм някаква примерна снимка не е на мойта кола но мястото е същото?

post-86546-0-25306000-1406659452_thumb.j

Редактирано от MMA_BS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало смени ремъка,но ще бъде временно решение докато се поизноси малко.С годините се износват и самите шайби и ремъка се заклинва в тях.И ,за да не ме питаш защо го прави като позагрее ще ти кажа,защото ремъка също се стопля и омеква и се впива в шайбата(те).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тези шайби сменят ли са също така как и колко пари струват горе долу ,а ремъка ако го сменя колко време горе долу може да спре проблема месеци ,  години ?  То тоз ремък е за хидравликата и за динамото нали така как се сменя има ли чалъм и белези?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази снимка е на кола без хидравлика, ремъка е на динамото и водната помпа. Когато има хидравлика е с два ремъка, а когато има и климатик е с три.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега казах че това не е мойта кола но мястото е същото ще сменя и двата за хидравликата и на динамото без да барам ролките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва само да уточниш дали е свирене или виене. има голяма разлика. Моята виеше. Ако не те мързи, загрей добре колата, да започне това виене, свали набързо всички ремъци, да остане само ангренажния, запали я за малко и ще разбереш дали е от него. Това направих аз и се оказа че вие от него. Зъбите му се докосват до тази шайба, която си полял с вода и вие. И аз като полях там - спря, но трябваше да полея повече, за да спре. Ако твоето го определяш като свирене,  е друго нещо. Моята виеше определено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Добре как да ги сваля това което съм казал на снимката е ремъка на динамото и хидравликата а точно пред него е другото колело със другия ремък за помпата как да ги сваля ? После като запаля без ремъци не е ли опасно ? И третото око се замисля какво викаш ти ако ремъка на ангренажа трие нямали да си личи по ремъка следи от търкане ?! Звука мисля че е някакво виене не мога го определя точно ..

Редактирано от MMA_BS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зъбното колело на коляновия вал за ангренажа не се вижда, то е долу под пластмасовия капак, до него е шайбата на динамото. Тя е много близо. На моята кола точно в тази шайба триеше ремъка и на шайбата си личеше следите от зъбите. Триенето не е толкова свирепо, за да изяде ремъка. Колата може да се запали за 15-20 секунди само с ангренажен ремък, за да се чуе дали вие. Това го правих в сервиз, защото в къщи нямам условия за това. Майстора свали ремъците за няколко минути. Това го прави даже два пъти, защото не му се вярваше. Ако ангр. ремък е само 1 мм по-навътре, няма да трие в шайбата. Гледах ремъка на едно АБК - беше точно по средата на зъбното колело на разпр. вал като по учебник. Отпускат се ремъците от динамото и помпата на хидравликата, ако има климатик се отпуска и компресора, махат се ремъците и палиш за малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Добре ясно ми стана но на тази кола не съм й свалял ремъка на динамото и на хидравликата откъде се отпускат това незнам някаква снимка или описание на мястото и на двете ? Даже да попитам ако се натегне или отпусне ремъка дали ще има ефект от към звука които издава, но ми кажете от къде се отпускат и двата и последно ако се наложи от нов колко трябва се натегнат? Не говоря за ангренажния а за динамото , помпата и хидравликата. За ангренажния ще видя дали не трие.

Редактирано от MMA_BS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се пробва да се натяга или отпуска ангренажния ремък, моя майстор го пробва това на загряла кола обаче, нямаше ефект. А за другите ремъци майсторите си имат усет. Ако са охлабени ще свирят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колега май си прав но не знам дали е на сто процента ангренажния ремък го видях сега и скоро имаше 3 милиметра разстояние открая на колелото а сега слизам и гледам че е точно на ръба на колелото изместил се е даже си личи къде е седял личи си мястото на колелото по сивкавo (по чисто) значи се е изместил но защо ?! Mиналото лято беше прескочила колата зъб но монтьорите я ремонтираха и сега пак бяга ремъка и ще вие от него и затова и като загрее не иска да пали ....какво ще ме посъветвате сега.... Колеги искам нещо да споделя сега се замислям и умувам че когато го гледах да е навътре малко колата пушеше като загрее и зимаше масло но отскоро го няма това и сега като гледам ангренажния ремък че се е изравнил със колелото и мисля че проблема е изчезнал от това това го споделям като мисъл може да греша но го споделя за да може да разрешим проблема със изместването и резултатите от това.

Редактирано от MMA_BS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...