bat.petrov Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 Здравейте колеги, Преди 20 дни жълтата лампичка за маслото (тази дето казва, че е под минимума и трябва да се долее) светна. Отидох и смених маслото. Карах 1200 км и днес пак светна тая лампа.От какво може да е това, двигателя ми гори много масло или изтича от някъде някой имал ли е подобна ситуация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 За кой мотор говорим? 2.0ТФСИ? Като смени маслото провери ли до къде ти показва нивото на MMI ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 Нали имаше някаква джиджавка на картера, която се сменя като се сменя маслото. На мен ми течеше от там, като я смениха и тип топ. Райно ще каже какво точно беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat.petrov Публикувано 29 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 2.0 TFSI е да. Не, след смяната не съм гледал какво е нивото.@galeksiev - а имаше ли при теб следи от масло под колата преди смяната на това дето казваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 Долей сега точно 1 литър и виж след колко време ще светне пак....2.0ТФСИ си подпиива масло, въпроса е колко точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 @galeksiev - а имаше ли при теб следи от масло под колата преди смяната на това дето казваш? ДА. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat.petrov Публикувано 30 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2014 (Редактирано) Лампата за маслото вече не свети. Огледах под капака дали има следи от теч - няма, под колата също. При запалване колата не изхвърля сажди. През MMI за нивото на масло сега показва: "There is currently no information available on the engine oil level". Силно почвам да подозирам, че датчика е проблема. Иска ми се да проверя нивото "на ръка" но се оказа че няма жило Такова май се продавало допълнително - някой знае ли откъде мога да си купя такова и колко струва? Редактирано 30 Юли 2014 от bat.petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio86 Публикувано 4 Август 2014 Доклад Share Публикувано 4 Август 2014 Това го показва като не са подходящи условията за мерене. Трябва да я покараш да загрее до 90 да спреш на равно и да изчакаш няколко минути и ще се покаже нивото. От Порше ми казаха точно какви са факторите ама не ги запомних много точно, но си показва. Дръж го този екран известно време и ще видиш нивото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Quattro-bg Публикувано 22 Август 2016 Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 Колега какво направи оправили проблема че и при мен има горене на масло още не можаха да намерят проблема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 (Редактирано) Проблемът е ясен, не мога да разбера защо искате някой да ви излъже, че всички 2.0TFSI горят масло заради сегменти, само вашите от нещо други и търсите проблеми и търсите и нищо не откривате.Във всяка тема едно и също се пише. Направете си ремонта на мотора, подметене всички части, които ги дават, че се подменят, сложете оригинални и проблем няма да имате. Толкова е просто. Не се заяждам, с най-добри чувства го казвам, няма нужда да се заблужвате и обикаляте да търсите проблеми при ясен проблем. Редактирано 23 Август 2016 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 (Редактирано) Може би се търси начин да се коригира проблемa през ВАГ-КОМ. Редактирано 23 Август 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 Колеги Райно е прав.Направете си ремонт на мотора и си сменяйте после след ремонта маслото на 10000 км.и няма да имате проблеми.Тези мотори на Ауди са си с този проблем да горят масло,но след като се направи ремонт да се сменят буталата със сегментите,гарнитури и всичко друго,което е нужно проблема би следвало да се реши,поне така се споменава масово в Английските и Руски форуми.За в България не знам някой колега да е правил ремонт на такъв мотор и ако наистена има такъв колега нека да сподели отзивите си.Аз имах такова Ауди със този мотор и си гореше здраво масло,даже споделих в няколко поста в тема на друг колега точно за този проблем.Моята кола беше Ауди В8/2.0-тфси модел 2010 г. закупена през 2014 г. лично от мен на реални 176000 км. директно от частно лице от Италия със проверка в италиянски сервиз на Ауди със всички документи и сервизна книжка за обслужванията дори и след гаранцията италиянеца е продължил да обслужва във сервиз на Ауди.Колата си гореше масло и то доста при здраво натискане на магистрано продължително каране със скорост 180-190 км. в час.Колата аз я продадох,защото досега в моята практика със колите които съм имал,че не съм искал да се занимавам никога със основни ремонти по двигатели.Усетя ли някакъв по сериозен проблем,веднага продавам и се яхвам на следващата,но това са подробности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat.petrov Публикувано 15 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2016 2 години след това: явно TFSI двигателя си има този каприз да гори масло, и то не малко. Просто доливаш и караш. Оказа се че не е само моята така. От 100 служебни А4 TFSI 2011 г., сега на прегледа през 2016, 95 от тях имаха същия проблем. Свикнах с тоя факт.... просто като тръгвам на по дълъг път си нося по една 1-литровка масло в багажника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elbi Публикувано 31 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2016 За да не отварям нова тема да питам тук дали някой е запознат с модификациите на буталата. Аз съм с 1.8TFSI и ако направя основен ремонт на двигателя моите бутала са DL и ако сменям бутала със сегменти трябва да сменям и мотовилки т.като предлаганите в Порше.БГ не са буталата от моята модификация. Къде мога да намеря такива бутала DL за 1.8TFSI? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 2 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 Последно съм поръчвал DF и не се налагаше смяна на биелите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlozar_26 Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Здравейте, аз съм със същия проблем за горене на масло. Става въпрос за А4 1,8tfsi 2011г. Направих ремонт да двигателя - нови бутала и сегменти, ремонт на турбината и въпреки това продължава да гори масло. Отчита ми нереален разход на гориво - градско в София 7-8/100, а извън градско при 120-140км/h 13л/100. Вече 3 месеца се боря с тази мъка. Някой имали предположение как може да се подобрят нещата. Харчи масло 1л/800 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване