bsdnikolov Публикувано 28 Август 2014 Доклад Share Публикувано 28 Август 2014 Ето ти един пример, при които сайта ти го е сметнал резистора.Ще използваш бял светодиод, с работно напрежение 3,3 волта и номинален ток 20мА. За да се свърже към колата и при запален двигател (14,2 волта напрежение по инсталацията) да не изгори, ти трябва товарно съпротивление (сиреч резистора). В горната табличка, сайта е сметнал стойността му при един светодиод (560 ома, четвърт ват), а в долната при три последователно свързани (220 ома, осмина ват и спокойно слагаш пак четвърт ват). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-krisi Публикувано 28 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2014 Аз съм от Кюстендил и пазарувам от магазин Елимекс, но дори и да го няма елемента ще ми го доставят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 28 Август 2014 Доклад Share Публикувано 28 Август 2014 Колкото повече светодиоди свързани последователно, толкова по-ниско товарно съпротивление. НО.Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 29 Август 2014 Доклад Share Публикувано 29 Август 2014 Колега, необходими елементи за стабилизирането на плафона: Транзистор N-MOSFET IRF510 - 1 бр. (http://elimex.bg/search.html?phrase=irf510)Транзистор PN2222A - 1 бр.(http://elimex.bg/search.html?phrase=PN2222)Резистор 4.7 ома - 1 бр. (http://elimex.bg/product/5086/r4-7-10x.html)Резистор 100 кило ома - 1 бр. (http://elimex.bg/product/5190/r100k-10x.html) Мосфета го избрах с доста запас, за да избегна греене. Схемата, ще ти я дам малко по-късно, че сега са ме напънали в работата с поръчка от 11 сървъра и е малка лудница. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 29 Август 2014 Доклад Share Публикувано 29 Август 2014 Ето я и схемата, малко набързо нахвърляна, ама ако имаш въпроси, на линия съм. По тази схема, плафона се стабилизира на 123 мА при напрежение от 10.5 волта, до ~Ако вземеш 4.7 омовия резистор, да е 1/2 ват, няма да сбъркаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-krisi Публикувано 29 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2014 Ще може ли да ми дадеш схемата във вариант като на платка, ако не ти представлява трудност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 29 Август 2014 Доклад Share Публикувано 29 Август 2014 Нямаш грижи. Виждам предната схема си я правил на учебна платка, ако така ти е по-удобно и така става. Но ако си решил да си ецваш, нямаш грижи и на PCB графичен оригинал.Или що не я нахвърлям и в двата варянта, нали са само 4 елемента, за 5 мин ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 29 Август 2014 Доклад Share Публикувано 29 Август 2014 (Редактирано) Ето, за учебна платка. Изображението е от страна елементи!!! GND (Upravlenie plafon) е изхода от платката за задържане на осветлението. +12 Volt ти е положителния захранващ кабел, влизащ в плафона. А LED плюс и минус е ясно. Само не забравяй да махнеш 150 омовите SMD резистори от LED лентите и на тяхно място да запоиш мостове!!! Редактирано 29 Август 2014 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-krisi Публикувано 30 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 Много благодаря колега, в понеделник ще взема компонентите и ще го направя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grindcore Публикувано 29 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2014 усещам как се изказвам на на място, но не знам точно къде да си пост-на питането... сменям си и аз подсветката из купето, но бях свикнал от разни магазини да си намирам готови платки с по десетина диода и светеха прекрасно.. сега нещо не мога да попадна и се чудя какво точно да измисля понеже за големия плафон искам хубава светлина. Та днес ис купих нещо, което трябва да е лагерен фенер с три батериики, китайски за 2 лева. обаче ми хареса , защото е с 24 бели диода в огледална поставка... проблема ми е , че явно съпротивлението е смятано за трите батерии т.е. 4,5 волта ... нататък не ми е ясно. имам усещането , че този закон на Ом не го е имало в моя учебник по физика иначе много културно е направена платката, 24 диода , успоредно наредени, има един доста "дебел" резистор, явно няма да стане с него, пробвах нагря супер много, пробвах с още едно съпротивление, май към 1.2 кОма последователно , ама то пък хич не светят диодите ... много, много моля някой по-вещ да ми сметне какво да запоя за да си вържа лампичката и да си свиркам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-krisi Публикувано 3 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2014 Здравей,Ако оставиш съпротивлението, което сваля от 4,5в до съответния волтаж на диодите съпротивление 430ома ще ти свърши работа, смятам ти го от 13в да свали на 4,5, тъй като в колата е винаги над 12в достига до 14в, поради тази причина ти го смятам на 13в.Дано съм ти помогнал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 (Редактирано) Супер темичка колега.Да попитам по темата.Някой слагал ли е плафони в краката и как точно се свързват.Ще ми се да си монтирам едни но да ги вържа към модула за да светят заедно с плафоните и да изгасват с тях.Иначе мога да ги вържа директно към бутоните на вратите но няма да са с интервал. иначе аз много се дразнех ,че непрекъснато ми светеха копчетата и бях решил да прокарам инсталация и диоди към командването на фаровете.Но като разбрех ,че на всяко копче осветлението е свързано към съответният контур се отказах.Намерих друго решение.Смених всички бутони (освен на конзолата на вратата) със същите от А4.Те са с диоди и са 1към 1 с тези на 80.Само смених капаците на бутоните да запазя стила на 80. А за километража мисля ,че това е най-доброто решение: http://toniauto-tuning.com/PLA80-1%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D0%B7%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D1%86%D0%B8%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%BA%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B6-audi-80 Но е малко скъпичко Редактирано 11 Декември 2014 от drido Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 Чукни ми:годинаМоторМодели ще ти извадя от ел. схемата към кой пин на кой модул трябва да се закачиш, за да имаш и заводско осветление в краката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts