olmo Posted August 14, 2014 Report Share Posted August 14, 2014 Някой може ли да ми даде ел схема на прозорците на а4 99 има само 2 ел прозореца, през реле ли минава тока за двигателчетата (свалих капака под волана като включвам не чувам да цъка). Проблема ми е че понякога не работят и като покарам няколко минути тръгва от самосебеси после пак спира. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olmo Posted August 14, 2014 Author Report Share Posted August 14, 2014 на а4 това ли е релето 329 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=127408&page=2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KCV Posted August 14, 2014 Report Share Posted August 14, 2014 (edited) Някой може ли да ми даде ел схема на прозорците на а4 99 има само 2 ел прозореца, ... Е от тук: http://dox.abv.bg/files/listtreeси свали схемата.Реле няма, всичко е във вратата ( в моторчето ). Edited August 14, 2014 by KCV Link to comment Share on other sites More sharing options...
olmo Posted August 24, 2014 Author Report Share Posted August 24, 2014 (edited) аз тая схема която си дал колега не мога да я изтегля, намерих си схема в нея пише че имаelectronic window control unit in driver s doorмахнах кората на вратата и него няма кабелите от ключовете влизат в кабелен сноп и са непроследими някой може ли да каже къде да го търся този контрол на прозорците?Да не би това да е модула в багажника в който е вакум помпичката за централното? Edited August 24, 2014 by olmo Link to comment Share on other sites More sharing options...
KCV Posted August 24, 2014 Report Share Posted August 24, 2014 Я пробвай с този линк: http://dox.bg/files/dw?a=da6b79133c Link to comment Share on other sites More sharing options...
olmo Posted August 26, 2014 Author Report Share Posted August 26, 2014 (edited) веднъж като се изтегли линка не е активен, благодаря за схематанамерих една грешка в нея/дават бушон 23 но той като се махне те продължават да работят пише в интернет бушон 15 за ел стъкла, махам го те продължават да работят. още не мога да си реша проблема, откачих заключването на алармата не се оказа проблема в него. Прегледах вакумната машинка всички спойки са перфектни.Почвам да си мисля че проблема може да е в клемореда<понякога спират стъклата след 2 3минути каране тръгват/Видях един термо бушон под волана 30А при релетата, като го махна не работят стъклата в схемата не е даденизглежда такаhttp://galleryplus.ebayimg.com/ws/web/190819875377_1_0_1/1000x1000.jpgкато стигнат в горно положение той ли спира тока? Edited August 26, 2014 by olmo Link to comment Share on other sites More sharing options...
EdnaGolqmaVodka Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Да не би това да е модула в багажника в който е вакум помпичката за централното?аз си сменях вакуум помпата и няколко дни карах без такава и през това време и ел.стъклата не работиха Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pav3l Posted August 28, 2014 Report Share Posted August 28, 2014 По тази схема съм работил: https://drive.google.com/file/d/0ByAJYmsbQ8KiRDBjVkFWdGdNRnc/edit?usp=sharing Link to comment Share on other sites More sharing options...
olmo Posted August 28, 2014 Author Report Share Posted August 28, 2014 благодаря Павел, схемата е вярна при мен има малко разминаване в цветовете на кабелите.Това Х28 3 трябва да е зеления термобушон в панела на релета,на който съм дал снимка по горе. Разглобих копчетата от врататат изглеждат идеално изпълнение има найлон поставен вътре мръсотията да не стига контактите - това са само сигнални вериги силовата верига влиза директно в платката на мотора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pav3l Posted August 29, 2014 Report Share Posted August 29, 2014 Точно! Копчетата пускат само сигнал. Във всеки мотор има електроника, която върши работата. По принцип на едно по-старо А4, мисля беше 95-96, имаше още един блок, голям колкото по-голямо реле, но не знам дали го има при всички модели и години. Той отговаряше само за затварянето на стъклата и люка при задържане на ключа, поне по спомен... Link to comment Share on other sites More sharing options...
olmo Posted September 2, 2014 Author Report Share Posted September 2, 2014 проблема мистериозно изчезна, може би защото карам колата само когато е хладноосновния заподозрян е заленото термо реле, карам с пробна лампа и мутицет под седалаката щом се случи спирам меря на двигателя клема 7 няма значи е то.Измерих и осемте кабела който влизат в моторчето и ако е комфорт модула с 2-3 релета ще го направя да работи.Намерих една полезна тема за друго ауди http://www.audifans.net/ftopicp-186916.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
olmo Posted September 16, 2014 Author Report Share Posted September 16, 2014 Намерих причината-комфорт модула, когато спрят стъклата 12в, който стигат до ключа (кл4) от модула, не са 12 а между 3 и 7волта.Когато се случи вадя буксата на ключа, подавам на клеми 1 и 2 към двигателя 12в директно и стъклата тръгват.Сега имам 2 начина да реша проблема1.при подаване на контакт да падам 12 до ключа и да спра кабела от комфорт модула2.с някаква електронна схема може би с полеви транзистор да правя от 3 волта от комфорта да ги правя 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pav3l Posted September 21, 2014 Report Share Posted September 21, 2014 Вариант 3: търсиш подходящ заменител по моргите Вариант 4: търсиш правилния техник за ремонт, телевизионен или за автомобилна електроника... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now