Jump to content

Мнения за масло 5w40 vs 10w40 за турбо двигатели


Recommended Posts

  • Отговори 170
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ясно, ако огранича градското шофиране съвсем спокойно ще докарам интервал на 15 000?
Реално може да се случи, така и така колата я ползвам много рядко в града :zustimm: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не че нещо ама за бензина специално не е толкова зле колкото се описва. ако зареждаш от големи вериги а и не само. не сме баш последна дупка на кавала. за нафтата вече е друго нещо. по принцип ние в бг караме с нафта а на запад с дизел :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
  • 2 years later...

Здравейте.Дайте съвет и на мен .Предстои смяна на масло/поредна/.До сега-6 смени само с Мотул 10/40 .Симптомите всеки път едни и същи-При студен старат претракване на повдигачи за около 6-7 сек.после утихва.За 10000 км.гори 800гр....до сега всеки път.Колата е на 220000км...Дали ако сложа 5/40 или 5/50 на Мотул ще даде полужителна разлика или напротив...Забелязъл съм че лятото при високи външни температури двигателя работи по-безшумно...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мотора е? За 1.8Т аз съм за 5-ца, моята погорваше много повече 10-ка. А за турбината е по-добре 5w40.

Sent from my Pixel using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при полужение че ми гори 10w40 както споменах,това 5w40 дали няма да го излапа още повече сега лятото....и това с претракването на повдигачите...На един приятел със Ситроен също дизел само че HDI бяха му наляли 5W40 защото така било по каталог ...след като той си го беше карал само с 10/40....то се почна едно тракане от тия повдигачи добавки слага едно-друго и накрая след месец го смени...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То затова ти погорява масло - щото си слагал досега 10В40.

За твоя двигател с турбина не е добре с него.

Прегледай турбината как е - там ти отива маслото.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е но се притеснявам че нищо по мотора не е пипано откакто е в мен колата вече 4 години и с тези километри които 100% са поне още толкова отгоре,дли няма да я прецакам сега като си експирементирам с 5W40 след толкова каране с 10ка...Кой знае на какво дередже е вътре...луфтове...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми с тая 10тка най-много да си разлуфтил турбината...минимум......

Слагай 5W40, на студено да не чегърта на сухо и ако продължи нещо от някъде да тропа, трака, пуши или да го гори, отиваш на доктор и така... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
На 4/17/2017 at 13:11, bokanegra написа:

Така е но се притеснявам че нищо по мотора не е пипано откакто е в мен колата вече 4 години и с тези километри които 100% са поне още толкова отгоре,дли няма да я прецакам сега като си експирементирам с 5W40 след толкова каране с 10ка...Кой знае на какво дередже е вътре...луфтове...

 

Казваш, че колата е поне на 220000км и още толкова. Може би е по-добре да ти е минерално маслото + добавки

Редактирано от specialK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Аз взех колата на 25К - почти нова и се караше с фабрично масло 5W30 на VW, обаче говорих с един майстор, който обясни, че е по добре за турбото да е 5W40. Напълни я колата с някакво испанско масло Verkol 5W40 (имаше налично и 5W30), което не бях чувал тогава и първите 5 хиляди след смяна не можеш да разбереш че е дизел! От тогава само с такова масло карам - минаха 9 годинки, колата е на 190К вече и не съм имал преблеми, освен с окачването...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...