ThEBlazZeD Публикувано 20 Август 2018 Доклад Share Публикувано 20 Август 2018 (Редактирано) Звучи интересно. Ще се пробва Не, ще го сменя нататък. Гледах дросел клапите са поевтиняли. От АутоДок , някой взимал ли си е? А трябва да сменя и дросела и клапата за меко ли трябва да сменя? Редактирано 20 Август 2018 от ThEBlazZeD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThEBlazZeD Публикувано 20 Август 2018 Доклад Share Публикувано 20 Август 2018 (Редактирано) VBI , може да преместиш части от тази тема в темата за V157 (другата по-горе). Аз не мога да разбера, как разбра, че клапата меко гасене е отишла/ а.к.а AGR anti shudder valve-разположена над AGR-a. **по Чек Енджина си разбрал,ясно...Сам си отговарям Това разбрах аз: гори F24(10Амп.Бушон в SB-таблото) , защото V157(платката на дросела) е изгоряла. А платката къси заради клапата за меко гасене ( N79) ли? Мерси, май го схванах. Редактирано 20 Август 2018 от ThEBlazZeD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThEBlazZeD Публикувано 20 Август 2018 Доклад Share Публикувано 20 Август 2018 (Редактирано) Оф, нещо се забърках...На дросела му казваш -клапа за меко гасене... Редактирано 21 Август 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Август 2018 Доклад Share Публикувано 21 Август 2018 Точно така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imode Публикувано 21 Август 2018 Доклад Share Публикувано 21 Август 2018 Един друг въпрос от мен: заменяеми ли са дроселите на 2.0 TDI моторите 2006-2009 например. Моя мотор и BKD, намерил съм дросел от BMM, ще стане ли, при положение, че на пръв поглед оригиналния номер е друг? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Август 2018 Доклад Share Публикувано 21 Август 2018 По спомен, не ставаха. Тази за ВММ ако беше с пластмасовия капак, 100% не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imode Публикувано 21 Август 2018 Доклад Share Публикувано 21 Август 2018 Да, такава е. 10х a lot. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThEBlazZeD Публикувано 22 Август 2018 Доклад Share Публикувано 22 Август 2018 (Редактирано) Утре мисля да поръчвам дросел клапа(а.к.а клапа меко гасене) , като марки от кои сте доволни ? Добра цена ми дава за - Meat&Doria, ERA ,JP Grouр и Febi. Сегашната ми е Pierburg ,но е доста по-скъпа от горе изброените. Редактирано 22 Август 2018 от ThEBlazZeD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imode Публикувано 24 Август 2018 Доклад Share Публикувано 24 Август 2018 Аз взех SWAG. Карам вече 2 дни. Осъзнах колко отдавна съм имал проблем с мекото гаснене, защото колата преди никога не е гаснела така . Засега е супер и няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThEBlazZeD Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 (Редактирано) Някой с ЕТКА ще може ли да ми провери дросела ,какъв трябва да ми е за BKD. Ще дам и рамата - WAUZZZ8P76A153560 Сегашния ми е Pierburg с номер - 038128063g. Сменян е , нали не е фабричния. Май е сгрешен или по ЕТКА онлайн ми го дава за 1.9 дизел...И някъв BKCдвигател. А по рама нищо не открива?!? Редактирано 25 Август 2018 от ThEBlazZeD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Август 2018 Доклад Share Публикувано 26 Август 2018 На BKC и BKD клапите са еднакви. Това е верен ОЕМ номер. Аз сложих ОЕМ Pierburg с номер 038128063M. Индексът от зад е ревизията. Можеш да сложиш Q, M, L, G или F. Да си купиш от германия нов OEM ще ти стъпи на 300 лв. с доставката. https://m.ebay.de/itm/PIERBURG-Drosselklappe-Saugrohrklappe-Steuerklappe-VW-AUDI-SKODA-1-9-2-0-TDI-NEU/281836498854?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20170511121231%26meid%3Df620c2de2c2e4b98b6022d316e37b5dc%26pid%3D100675%26rk%3D1%26rkt%3D15%26mehot%3Dag%26sd%3D281836498854%26itm%3D281836498854&_trksid=p2481888.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3A0540b23a-a8f5-11e8-b70b-74dbd1800d7c|parentrq%3A74cfb6191650acc3dca18230ffff83da|iid%3A1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThEBlazZeD Публикувано 26 Август 2018 Доклад Share Публикувано 26 Август 2018 Мерси много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThEBlazZeD Публикувано 30 Август 2018 Доклад Share Публикувано 30 Август 2018 Добре, клапата ми е на път. Как мога да превантирам развалянето й за в бъдеще? Достатъчно ли е само да се чистат пътищата? Или има други профикалтични мерки, мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imode Публикувано 2 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2018 Здравейте, При мен има друг проблем вероятно. В последните два три дни ми прави впечатление, че когато карам на по-дълъг път гасненето не е меко и разтриса доста. Не винаги се случва, но е доста неприятно. Факт е че маховика ми е за смяна, но.....Дайте идеи: кабелите ли да прозвъня, до обучаване с vcds ли е......? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 3 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2018 Прочети колата с VCDS и ще разбереш, дали имаш проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imode Публикувано 6 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2018 Прочетох я. Отново ми дава същата грешка, която по-горе описах motor flap v157 и на дисплея emissions garage, но не винаги, няма закономерност. С чисто нова клапа съм. А сега на къде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 6 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2018 След празниците ела да я погледна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThEBlazZeD Публикувано 9 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2018 И аз да се разпиша. Смених Дросела (с този от горния линк).И почистих тегавите отплаганя... С какво ги разтваряте , аз чегъртах от ЕГР .Но от колектора и тръбава много трудно.Мисля следващия път да ги натопя в Керосин. Сега направо не мога да и свикна Кога е изгаснала. - Колега imode- Гледах някъде ,че трябва да си прочистиш всичко ЕГР,Дросел, тръбата , колектора и ЕГР-кулера. За тази грешка. Но може и друго да е.Пламен ще те оправи Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imode Публикувано 10 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2018 Цитат - Колега imode- Гледах някъде ,че трябва да си прочистиш всичко ЕГР,Дросел, тръбата , колектора и ЕГР-кулера. За тази грешка. Но може и друго да е.Пламен ще те оправи Успех! От изброените не съм чистил само кулера, но това е следваща стъпка Та да кажа какво се случи при мен: След приятната среща и правилните съвети на bsdnikolov пуснах рекламация в магазина и след 20 дни ми върнаха парите. Доплатих още малко и взех Pierburg на цена близка до онази в ebay. Сега само мълча и наблюдавам - но всичко е точно . п.с. Пламене, голем си брат! ..... хиляди благодарности ..... и с радиото се получиха нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 14 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2021 Днес ми светна чека и на мен. Грешките са 19557 Motor for intake manifold flap p3101-000 open or short to ground 19558 Motor for intake manifold flap p3102-000 no signal и при мен ли ще иска нов дросел, кой бушон трябва да проверя? Дросела къде точно се намира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 15 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2021 Под ЕГР ли се намира дросела? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 21 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2021 Днес свалих ЕГР и дросела, изчистих ги. Дросела е капсулован не можах да го отворя, за да видя зъбното колело как е, но клапата се движи пробвах я на ръка. Грешката, която записва е Motor for intake manifold flap (V157) P3102 - 000- no signal Буксата изглежда наред, какъв може да е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 21 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2021 Дросела е за смяна ,или скъсани кабели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Март 2021 Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 Имам дросел от 1.9 tdi BKC, малко каран е, може да се спазарим за него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 8 Март 2021 Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 Благодаря, ще го имам предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване