Jump to content

Audi A3 2005 2.0 Intake Manifold Flap


Калоян Златев

Recommended Posts

:D Звучи интересно. Ще се пробва :D 

Не, ще го сменя нататък. Гледах дросел клапите са поевтиняли. От АутоДок , някой взимал ли си е? 

А трябва да сменя и дросела и клапата за меко ли трябва да сменя?

Редактирано от ThEBlazZeD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

VBI , може да преместиш части от тази тема в темата за V157 (другата по-горе).  

Аз не мога да разбера, как разбра, че клапата меко гасене е отишла/ а.к.а AGR anti shudder valve-разположена над AGR-a. **по Чек Енджина си разбрал,ясно...Сам си отговарям :D

Това разбрах аз: гори F24(10Амп.Бушон в SB-таблото) ,  защото V157(платката на дросела) е изгоряла. А платката къси заради клапата за меко гасене ( N79) ли? 

Мерси, май го схванах. :D

Редактирано от ThEBlazZeD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оф, нещо се забърках...На дросела му казваш -клапа за меко гасене...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един друг въпрос от мен: заменяеми ли са дроселите на 2.0 TDI моторите 2006-2009 например. Моя мотор и BKD, намерил съм дросел от BMM, ще стане ли, при положение, че на пръв поглед оригиналния номер е друг?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре мисля да поръчвам дросел клапа(а.к.а клапа меко гасене) , като марки от кои сте доволни ? Добра цена ми дава за - Meat&Doria, ERA ,JP Grouр и Febi.

Сегашната ми е  Pierburg ,но е доста по-скъпа от горе изброените. 

 

Редактирано от ThEBlazZeD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз взех SWAG. Карам вече 2 дни. Осъзнах колко отдавна съм имал проблем с мекото гаснене, защото колата преди никога не е гаснела така :lupe: . Засега е супер и няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой с ЕТКА ще може ли да ми провери дросела ,какъв трябва да ми е за BKD. 

Ще дам и рамата - WAUZZZ8P76A153560

Сегашния ми е Pierburg с номер - 038128063g. Сменян е , нали не е фабричния. 

Май е сгрешен или по ЕТКА онлайн ми го дава за 1.9 дизел...И някъв BKCдвигател. 

А по рама нищо не открива?!? 

 

Редактирано от ThEBlazZeD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На BKC и BKD клапите са еднакви. Това е верен ОЕМ номер. Аз сложих ОЕМ Pierburg с номер 038128063M. Индексът от зад е ревизията. Можеш да сложиш Q, M, L, G или F. Да си купиш от германия нов OEM ще ти стъпи на 300 лв. с доставката.

 

https://m.ebay.de/itm/PIERBURG-Drosselklappe-Saugrohrklappe-Steuerklappe-VW-AUDI-SKODA-1-9-2-0-TDI-NEU/281836498854?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20170511121231%26meid%3Df620c2de2c2e4b98b6022d316e37b5dc%26pid%3D100675%26rk%3D1%26rkt%3D15%26mehot%3Dag%26sd%3D281836498854%26itm%3D281836498854&_trksid=p2481888.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3A0540b23a-a8f5-11e8-b70b-74dbd1800d7c|parentrq%3A74cfb6191650acc3dca18230ffff83da|iid%3A1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, клапата ми е на път.

Как мога да превантирам развалянето й за в бъдеще?

Достатъчно ли е само да се чистат пътищата? Или има други профикалтични мерки, мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

При мен има друг проблем вероятно. В последните два три дни ми прави впечатление, че когато карам на по-дълъг път гасненето не е меко и разтриса доста. Не винаги се случва, но е доста неприятно. Факт е че маховика ми е за смяна, но.....Дайте идеи: кабелите ли да прозвъня, до обучаване с vcds ли е......?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох я. Отново ми дава същата грешка, която по-горе описах motor flap v157 и на дисплея emissions garage, но не винаги, няма закономерност. С чисто нова клапа съм. А сега на къде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се разпиша. Смених Дросела (с този от горния линк).И почистих тегавите отплаганя...

С какво ги разтваряте , аз чегъртах от ЕГР .Но от колектора и тръбава много трудно.Мисля следващия път да ги натопя в Керосин.

 

Сега направо не мога да и свикна :D Кога е изгаснала.

 

- Колега imode- Гледах някъде ,че трябва да си прочистиш всичко ЕГР,Дросел, тръбата , колектора и  ЕГР-кулера. За тази грешка. Но може и друго да е.Пламен ще те оправи :) Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Цитат

- Колега imode- Гледах някъде ,че трябва да си прочистиш всичко ЕГР,Дросел, тръбата , колектора и  ЕГР-кулера. За тази грешка. Но може и друго да е.Пламен ще те оправи :) Успех!

От изброените не съм чистил само кулера, но това е следваща стъпка :)

Та да кажа какво се случи при мен:

След приятната среща и правилните съвети на bsdnikolov пуснах рекламация в магазина и след 20 дни ми върнаха парите. Доплатих още малко и взех Pierburg на цена близка до онази в ebay. Сега само мълча и наблюдавам - но всичко е точно :zustimm:

п.с. Пламене, голем си брат! :respekt:..... хиляди благодарности ..... и с радиото се получиха нещата :razz: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Днес ми светна чека и на мен. Грешките са 19557 Motor for intake manifold flap p3101-000 open or short to ground 

19558 Motor for intake manifold flap p3102-000 no signal 

и при мен ли ще иска нов дросел, кой бушон трябва да проверя? Дросела къде точно се намира? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свалих ЕГР и дросела, изчистих ги. Дросела е капсулован не можах да го отворя, за да видя зъбното колело как е, но клапата се движи пробвах я на ръка. Грешката, която записва е Motor for intake manifold flap (V157) 

P3102 - 000- no signal 

Буксата изглежда наред, какъв може да е проблема? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...