kokicata1 Публикувано 14 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2014 Добър ден, колеги. Имам audi А6 2,6 V6 1996г. от известно време имам проблем с охлаждането. Не включваха перките за охлаждането и изхвърляше антифриза през казанчето. След ремонт на двигателя, смяна на гарнитури, болтове на глави проблема се реши. Сега започна да губи от охладителната течност. Моля някой, ако е имал същият проблем да пише как го е разрешил. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 14 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2014 Ми виж от къде тече, ако не тече от никъде ще отваряш пак мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokicata1 Публикувано 14 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2014 Няма от никъде да тече, но няма и признаци проблема да е пак в мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 14 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2014 Огледай си пак добре колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 14 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2014 Да не би да е от радаиторчето за парното и всичко да отива под мокета? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2014 За течове най-лесния начин е да се "надуе" системата. За целта трябва да си намериш друга капачка за антифриза и да и монтираш вентил от гума. След това надуваш с-мата с компресорче или ръчна помпа на 1.5 атм и гледаш от къде почва да сълзи/тече . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 14 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2014 Ако караш колата постоянно виж нагара по свещите. Ако има някоя много чиста не е добре. Следи определения цилиндър дали винаги е с чиста свещ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 14 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2014 При напълно загрял мотор се проверяват всички съединения по колата, като при връзките се разклаща леко и се гледа дали сълзи.Все пак колегата да каже за колко какви загуби има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokicata1 Публикувано 15 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2014 Всички свещи работят нормално, няма нагар по тях. Видимо няма течове от съединенията.Няма ли да е мокър целия мокет в колата, ако тече от там? В рамките на 200км. каране губи литър вода. Иначе ще пробвам да надуя системата и ще пиша за резултати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokicata1 Публикувано 15 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2014 Колеги забравих да ви спомена, че колата е на газ. Възможно ли е проблема да идва от газовата уредба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 15 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2014 Проблема може да е сдала багажа капачка на разширителния съд на антифриза, но тогава най-слабите маркучи ще почнат да поддават от снадките и то един по един . Ако радиаторчето на парното не е първа младост ще запотява стъклата. Не питайте от къде знам, смених 3-4 маркуча докато стигна до капачката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2014 Кранчето на парното е по-гадния проблем. Мен ми отне доста време да го хвана че губи охл.течност. При мен просто смяната от син към червен антифриз беше тогава когато смених и течността за чистачки. Виждах че "Легена" в който е сложено парното е оцветен в син и червен цвят, но мислех че е от течността за чистачки....В последствие пипнах кранчето и ми се разпадна в ръцете. Така си изясних тоя мистериозен теч. Водна помпа смени ли колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokicata1 Публикувано 15 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2014 (Редактирано) Да, колега водна помпа е сменена преди 35 000км. Но би ли ми казал къде се намира това кранче на парното и как да разбера дали в този Леген има вода? Редактирано 15 Септември 2014 от kokicata1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2014 Ами говоря за отделението на парното в моторния отсек. При мен когато се повдигне колата на подемник ясно над скоростната кутия се виждаше теча от парното. Като проследиш къде отиват маркучите на парното ще видиш и кранчето и обезвъдушителната пробка. И от двете може да има проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiot^ Публикувано 16 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2014 Имам същия проблем със абсолютно същия автомобил. И при мен няма икъде течове, мокро и насъбрала се вода. Много ме съмнява да не е от обратния маркуч койти влиза в казанчето отгоре по точно на входа има лека пукнатинка пък никога не съм го видял да е мокро там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 16 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2014 Ако е минимален теча има вероятност, да олива някъде по двигателя и просто да го изпарява, затова палите двигателя да загрее добре, та да надуе системата и на работещ двигател разклащате покрай връзките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiot^ Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 Ами моят теч е горе доло май както на колегата. Доливам по литър - литър и половина на 200-300км. Това обаче ми прави впечатление че е по често срещано в градски условия. Когато карам извън града мога да мина и 300км примерно без да долея вода. Другата седмица ще разглобявам мотора и ще кажа ако съм намерил някаква причина за теча.п.с. карам само с вода без никакъв антифриз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 18 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2014 Огледай си и изпарителя за следи от антифриз. Може да има спукана мембрана или уплътнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokicata1 Публикувано 21 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2014 Добър ден колеги. Ще започна с това, че прегледах легенчето на парното за течове и няма никакви. След това смених всички мембрани и уплътнения на изпарителя. Открих нещо много странно между радиатора на климатика и радиатора за охлаждането беше пълно с боклук. Интересува ме възможно ли е, след като беше пълно с боклук колата да няма добро охлаждане да прави голямо налягане в системата, и да изхвърля водата през капачката на разширителния съд? Днес ще я покарам и ще пиша има ли ефект от чистенето на радиатора и смяната на уплътнителите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 21 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2014 Разбира се много е възможно, ти дефакто все едно нямаш радиатор, щом не преминава въздушен поток през питата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 22 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2014 Как могат да се почистят тия боклуци между двата радиатора най безболезнено за ламелите на радиаторите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 22 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2014 Водоструйка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 10 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2014 и аз имам тоя мотор и хванах къде тече.Едини маркуч под казанчето се вижда само на свален ляв подкалник как сълзи да го ...... Другия вариант е при скобите на радиаторчето на парното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sigmata73 Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 А6 2-6 1994г.Колега при мен беше същото погледни тръбите който излизат от мотора.Намират се до жабата от двете и страни в средата на мотора.Свали пластмасовия капак и погледни под колекторните тръби.при мен там беше проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване