Jump to content

Губене на охладителна течност


kokicata1

Recommended Posts

Добър ден, колеги. 

 Имам audi А6 2,6 V6 1996г. от известно време имам проблем с охлаждането. Не включваха перките за охлаждането и изхвърляше антифриза през казанчето. След ремонт на двигателя, смяна на гарнитури, болтове на глави проблема се реши. Сега започна да губи от охладителната течност. Моля някой, ако е имал същият проблем да пише как го е разрешил. Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За течове най-лесния начин е да се "надуе" системата. За целта трябва да си намериш друга капачка за антифриза и да и монтираш вентил от гума. След това надуваш с-мата с компресорче или ръчна помпа на 1.5 атм и гледаш от къде почва да сълзи/тече :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш колата постоянно виж нагара по свещите. Ако има някоя много чиста не е добре. Следи определения цилиндър дали винаги е с чиста свещ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При напълно загрял мотор се проверяват всички съединения по колата, като при връзките се разклаща леко и се гледа дали сълзи.Все пак колегата да каже за колко какви загуби има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички свещи работят нормално, няма нагар по тях. Видимо няма течове от съединенията.Няма ли да е мокър целия мокет в колата, ако тече от там? В рамките на 200км. каране губи литър вода. Иначе ще пробвам да надуя системата и ще пиша за резултати. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема може да е сдала багажа капачка на разширителния съд на антифриза, но тогава най-слабите маркучи ще почнат да поддават от снадките и то един по един :). Ако радиаторчето на парното не е първа младост ще запотява стъклата. Не питайте от къде знам, смених 3-4 маркуча докато стигна до капачката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кранчето на парното е по-гадния проблем. Мен ми отне доста време да го хвана че губи охл.течност. При мен просто смяната от син към червен антифриз беше тогава когато смених и течността за чистачки. Виждах че "Легена" в който е сложено парното е оцветен в син и червен цвят, но мислех че е от течността за чистачки....В последствие пипнах кранчето и ми се разпадна в ръцете. Така си изясних тоя мистериозен теч. 

 

Водна помпа смени ли колега?  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колега водна помпа е сменена преди 35 000км. Но би ли ми казал къде се намира това кранче на парното и как да разбера дали в този Леген има вода? 

Редактирано от kokicata1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами говоря за отделението на парното в моторния отсек. При мен когато се повдигне колата на подемник ясно над скоростната кутия се виждаше теча от парното. Като проследиш къде отиват маркучите на парното ще видиш и кранчето и обезвъдушителната пробка. И от двете може да има проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем със абсолютно същия автомобил. И при мен няма икъде течове, мокро и насъбрала се вода. Много ме съмнява да не е от обратния маркуч койти влиза в казанчето отгоре по точно на входа има лека пукнатинка пък никога не съм го видял да е мокро там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е минимален теча има вероятност, да олива някъде по двигателя и просто да го изпарява, затова палите двигателя да загрее добре, та да надуе системата и на работещ двигател разклащате покрай връзките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами моят теч е горе доло май както на колегата. Доливам по литър - литър и половина на 200-300км. Това обаче ми прави впечатление че е по често срещано в градски условия. Когато карам извън града мога да мина и 300км примерно без да долея вода. Другата седмица ще разглобявам мотора и ще кажа ако съм намерил някаква причина за теча.

п.с. карам само с вода без никакъв антифриз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден колеги. Ще започна с това, че прегледах легенчето на парното за течове и няма никакви. След това смених всички мембрани и уплътнения на изпарителя. Открих нещо много странно между радиатора на климатика и радиатора за охлаждането беше пълно с боклук. Интересува ме възможно ли е, след като беше пълно с боклук колата да няма добро охлаждане да прави голямо налягане в системата, и да изхвърля водата през капачката на разширителния съд? Днес ще я покарам и ще пиша има ли ефект от чистенето на радиатора и смяната на уплътнителите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как могат да се почистят тия боклуци между двата радиатора най безболезнено за ламелите на радиаторите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

и аз имам тоя мотор и хванах къде тече.Едини маркуч под казанчето се вижда само на свален ляв подкалник как сълзи да го ...... Другия вариант е при скобите на радиаторчето на парното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

А6 2-6 1994г.Колега при мен беше същото погледни тръбите който излизат от мотора.Намират се до жабата от двете и страни в средата на мотора.Свали пластмасовия капак и погледни под колекторните тръби.при мен там беше проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...