Jump to content

Проблем с климатроника


ole

Recommended Posts

Малко предистория. Сменях цялата маска отпред с нова, като в последствие съжалих, че купих нова ами не взех такава читава 2-ра ръка. Новата искаше доста преправяне, даже  уж бях закрепил всички кабели и маркучета, които минават пред нея, обаче явно се е измъкнал кабела за ел. перката на климата и се беше смял и прекъснал когато пътувах до Бургас и там забелязах че на място като запаля колата и пусна климатика да охлажда вътре постоянно включва и изключва компресора, цъка релето вътре и духа ту малко по-студен въздух ту топличък. После забелязах че в движение си работи климатика без проблем. Прибрах се в София и разглобих предницата, оправих кабела, сглобих всичко обратно, обаче перката не се пуска с климатика. Дадох и ток от акумулатора да видя да не е изгоряла нещо, обаче си завъртя. Бушоните здрави. После сменях водна помпа, защото тръгна да прегрява колата. Днес отново пътъвах на дълго, ходих до село, после до Бургас и обратно до София. Ползвах тук таме климатика, доста пъти го спирах и пусках да изсушава прозорците, че се запотяваха като валеше силно по магистралата. Спрях пред блока в София, разтоварих малко багаж, през тва време работеше мотора да охлади след дългия път. После едвам запали, вярно че е слаб акумулатора, но много трудно запали и се появи проблем. От никъде вътре в купето не духа въздух, колкото и да се усилва. Чува се вентулатора, чува се въздуха в таблото, но от никъде не излиза. Климатика като се пусне се чува, като пусна да духа на стъклото и лееко се усеща струя, но много слабо. Също така забелязах че едната от тръбите на климатика дето отива към таблото се беше заледила. Къде да търся проблема не знам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я закачал още, че стана късно снощи, сега работя и довечера ще я закача. Ква беше комбинацията за кодовете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблема ти е в клапите за управление на въздуха.Явно не се отварят и затова въздуха не влиза в купето.Болежка си е това на Б5-цата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава може да е в управлението.Аз го имах същия филм наскоро.И аз сменях маската и не закачих хубаво кабелите.Резултата беше скъсани кабели и счупени букси.Оправих ги но след това компресора не искаше да тръгва.Беше записало грешка и докато не се зачисти не тръгва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се бъркам има един основен въздуховод на който има нещо като клапан както казва колегата този който е под таблото и разпределя на каде да отиде въздушната струя . каогато сменя посоките се чува едно ТУП и да речем започва да духа на стъклото за да го избистри според мен този клапан не се отваря или поне не правилно , казваш замръзнала е трабата а да не да е замръзнал и клапана и съвсем леко да отваря само на въздуховода за стъклата , днеска ако си се качвал задухаха ли ? какво казва и ваг кома ? че ми стана интересно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така снощи се заиграх с ваг ком и грешки няма в модула на климатроника. Пусках тестовете и ми направи впечатление, че като тръгне първия тест, който е AC нещо си за секунда излиза името и веднага след това изписва грешка. Другите тестове се пускат. Пробвах като пусна рециркулация че духа от всички места, явно клапата за въздух отвън е забила. Друго преди като се смля кабела на перката на климатика и на място не искаше да работи постоянно се включва и изключва компресора, а в движение си работеше. Дори и след като оправих кабела на перката продължи да прави така. Направи ми впечатление, че дори и при жега навън не пуска перката. Проверих бушони здрави, подадох директно ток на перката и се завъртя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се намира въпросната клапа? Тази която се вижда под филтъра на купето ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата,тя спира и пуска въздуха в купето.При включен климатроник трябва да е отворена.А дали се отваря можеш да видиш като махнеш филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, а предполагам мога да я сваля клапата след като махна жабката,а не от под капака? Не си спомням като разглобявах старата ми кола от къде излизаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я разгледай тази тема:

 

http://www.audi4ever.com/forumv2/index.php?topic=48400.0

 

и тук е подобно:

 

http://audi-a4.kiev.ua/viewtopic.php?f=13&t=20

 

А това е един .pdf от ELSA:

 

Редактирано от KCV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дни нямах време да се занимавам с колата, мислех да е неделя, но вчера за мое учудване почна да духа при изключен бутон на рециркулацията, от където му пуснех от там духаше, явно се беше 'оправило' някакси. Остава въпроса защо не се пуска перката на климатика, сега вече трудно сигурно ще разбера защото ще си студено обаче... Иначе гледах тия горните 2 теми ама и 2-те са не непознат за мен език обаче гледам че и в 2-та случая имат грешки, а при мен нямаше.

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 years later...

@KCV Видях, че си подкарал по-нов климатроник на модел 95-96, успя ли да се справиш с вакуумния клапан? Извинявам се ако е в грешна тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...