Lightning Mcqueen Публикувано 21 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2014 Здравейте,Моля ви за второ мнение или коментар...При по-рязко пускане на съединителя при потегляне се чува едно притракване подобно на счупено каре. Същото се чува и при по-екстремно ускоряване на ниските предавки.Ходих на диагностика и майстора каза че проблема е или тампона на съединителя отзад или някакъв проблем на съединителя отпред - който не го пожелава на никой .Какво ще кажете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koleto100 Публикувано 21 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2014 Маховика... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 21 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2014 Маховиче е да....ама може да кара още бая така ако не я напъваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lightning Mcqueen Публикувано 21 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2014 и колко боли смяната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 21 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2014 Комплект със съединител на LUK е към 1100-200 със смяната и 25% отстъпка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazar666 Публикувано 21 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2014 Плътен маховик от 1z (90 коня тди) - 40-50лв от морга + още толкова да ти го престържат и центроват; + комплект съединител от първите S2 240мм (феродов диск, притискател и лагер) - около 500-600лв струва с поръчка; + нови болтове за маховика (по-къси са от твоите оригинални) от Ауто+ по 2-3лв бройката и си готов! Сглабяш и вече имаш супер съединител, издържащ много повече натоварване. Ако колата ти е стокова или дори с чип този тип съединител ще я надживее Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lightning Mcqueen Публикувано 21 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2014 Няма ли някакъв шанс да мина тънко - само с този тампон дето каза майстора или да забравя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 21 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2014 (Редактирано) Проверете тампона на скоростната кутия. С угасен двигател и на включена скорост разклатете колата напред, назад, двигателя трябва да се надига минимално. Ако е тампона, пак ще се чува тракането, той и се вижда от дясната страна като погледнеш края на кутията. Редактирано 21 Септември 2014 от plamen_iv70 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lightning Mcqueen Публикувано 21 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2014 Аз съм голям глупак. Сега си прочетох анонса в началото. Написал съм "тампона на съединителя" но имах впредвид тампона на ск. кутия.Извинявайте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 21 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2014 Е, досетихме се............ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denislavpk Публикувано 22 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2014 Ако е тампон на скоростите като включи на скорост настъпи газта и след това я пусне трябва да ти отскача скоростния лост да се опитва да изключи от скорост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване