Jump to content

Ремап на 2.0 TFSI


Recommended Posts

Ама абсолютно еднакви мотори, компютри, скоростни кутии и задвижвания имат вариант да са на седан и комби.

Комбито е с двойна генерация назад (2по55мм), седана е с единично крайно гърне (мисля,че е с 63мм вход).

Никъде не съм видял да се дават различни резултати в зависимост от това дали е комби или седан, а се съмнявам генерациите да са еднакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По твоята логика, трябва да дават данни и за размера на гумите, джантите, кой със или без спойлер и т.н.

Фирмите разработват софтуер за мотора и дават данни за мотора, както производителя на автомобила, те също не дават инфо с 16" колко е мощността или 17". Данъка се плаща по това, каквото е посочил производителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, Revo_Technik_BG said:

По твоята логика, трябва да дават данни и за размера на гумите, джантите, кой със или без спойлер и т.н.

Изпускателната система е пряко свързана с мощността на мотора.

 

Ако не знаеш дали има разлика преди и след чиптунинг между генерацията на седан и авант - няма нищо срамно...... просто не пиши глупости.

А в нета се пише упоритo, че 2.0т моторите (всичките версии) са "underrated".....което говори, че независимо от генерацията стоков мотор си покрива заявената мощност. Просто ми беше интересно, дали при чип едната генерация има по-голям потенциал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.04.2017 г. at 17:18, robobug написа:

според човек, с такъв ъпгрейд 200кс мотора достига 300кс, без ъпгрейд на дюзите.

Моторите с к04 мисля, че са с по-големи дюзи.

 

Да, явно са постижими тези цифри с К03

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз забелязвам една аномалия:

"старият" мотор ЕА113 е с по-несъвършена горивна система и се нуждае от ъпгрейд на помпата за високо налягане.

След този ъпгрейд обаче двата мотора ЕА888(180-211кс) и ЕА113 дават идентични резултати като мощност - нещо около (силно оптимистични) 290-300кс  с кастъм генерация.

ЕА888 изкарва по-висок въртящ момент.

 

По-новия мотор (до 211кс) е с по-голяма турбина на ИХИ, с истински променливо газоразпределение (AVS), с по-ниска степен на сгъстяване (9.6 срещу 10.3:1), оптимизирана маслена помпа, челен кулер.....и въпреки това (след ъпгрейд на помпата на ЕА113) постигат идентични мощности:nixweiss:

 

Само един американец, който си е направил пистова бегачка от Б8-цата твърди, че е изкарал 330кс със стоковите турбина и горивна система.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, явно IHI-то не дава много повече. Попаднах на тези тема, където се опитват да разнищат нещата ( http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=18432&page=4 ), има и графика сравняваща TSI и TFSI, от която се вижда, че освен средния диапазон (поради по-добрата HPFP при TSI, която след ъгрейд при TFSI вече не е фактор), нещата са доста сходни.

Друг въпрос възникна за мен, като се зачетох - сигурен ли си за размера на ганерации? При Seat Leon Cupra, който си е с К04 генерацията е 2,25" или 57 мм ... на Golf V GTI също? Става въпрос за размер след катализаторите.

На ‎14‎.‎4‎.‎2017‎ г. at 19:26, robobug написа:

 

Комбито е с двойна генерация назад (2по55мм), седана е с единично крайно гърне (мисля,че е с 63мм вход).

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ги мерил, гледам какъв диаметър скоби дават в етка-та.

До средното гърне вървят еднакви, после при седана тръгва една тръба 63, а при комбито има има Y-пайп и тръгват две тръби по 55мм.

 

Ето разните турбини, слагани на 2.0: https://www.vag-perf.fr/news-nouveautes/comparatif-turbo-tfsi-ea113-ea888-gen-1-ea888-gen-3/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...