Jump to content

Мнение за S8 D2 фейслифт


Recommended Posts

И на мен много ми харесва салонът на благоевградската и искам точно такъв, но държа външно да е с черен цвят и затова с приоритет ще гледам другите две. А има ли черен цвят отвън и същият салон като на благоевградската отвътре? В смисъл дали е произведен такъв модел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 233
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Износванията в салона не са ли в повече на тази точно? Много се цапат.

Виждал съм черни с бежови кожени седалки, но с алкантара не съм. Също изглеждат много стилно, приветливо и освен това кожата подлежи на освежаване и е по-здрава (по-малко податлива на изтъркване). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, като се загледам по-детайлно наистина се забелязват износванията. Трябва да погледна на живо как са нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всякакви комбинации има. А и аз за 7 часа сумарно извадих стария салон (кори и седалки), окабеляване за допълнителните екстри и закачане на новия салон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази плевенската и аз я загледах, но забелязах сменените огледала, а и газовата не се знае как е правена. Колега S8_D2, ако ходиш да я гледаш, моля те сподели мнение, защото и аз проучвам пазара за такова S8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плевен ми е доста далечко, но ако реша да отида в близко време, задължително ще споделя. Това с огледалата наистина е странно. Относно газовия инжекцион - напълно споделям мнението ви - предпочитам колата да е без газ и да си я газифицирам аз, защото не се знае какви компромиси са правени, какви компоненти са подбрани и какъв клас е инжекционът. А това са все важни неща за последващата безпроблемна експлоатация на автомобила. Карал съм две еднакви четирицилиндрови коли - еднакви мотори, модели, всичко. Едната беше с инжекцион от 900 лева, другата с такъв от 1600. Разликата беше от земята до небето, както във вървеж, така и в дребните дразнещи проблемчета, които се появяваха при евтиния ГИ.

Така че не искам да "скопявам" колата с някакъв нисък клас ГИ, който да ми "открадне" половината коне и да ми развали всякакъв кеф от шофирането. Така и така ще се дава сериозна сума за 8-цилиндров комплект ГИ, поне да се настрои като хората и да има задоволителна динамика.

От друга страна, колата ще се кара в 80-90 % от времето извънградско. Ако ми дава разход до към 12-13 бензин извън града, не знам дали изобщо има смисъл да слагам газ. Доколкото знам драмата при този осмак е в градския разход, който с лекота подминава 20-25 на 100, но пък аз градско почти нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си позволя да използвам отново темата на колегата, за което се надявам да ме извини, но имам два въпроса. Първият е много ли е голяма разликата в подръжката и качеството на двата мотора 340 и 360 к.с. и от къде всъщност идва разликата в мощността, и вторият е каква е разликата с S6 седан от същата година, освен в габаритите. Гледам, че цените са им почти еднакви и се замислям дали да не се насоча натам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При S6 от Ауди са решили чисто политически да отрежат 20коня от "хартийките". Не може хлагмана S8, да е по-слаб. Двигателите са напълно идентични.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там вече има огромна разлика в двигателите, или по-точно приликите са само в обема. Единия е 32 клапана, другия е 40.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кой от двата двигателя е по-здрав и дава по-малко проблеми. АСК на S6 и S8 е еднаква, до колкото знам zf 5hp24, предполагам и ръчката е еднаква. С8 преди фейса какви по-различни екстри има от фейсовата. За външния вид и двг съм на ясно, но се чудя дали има голяма разлика дали ще си вземеш преди фейса или след от гледна точка на качество и надеждност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са запазени 40-клапановия е за предпочитане. Но в случай, че всички са на x милиона километра- няма значение и двата са бездъни ями.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм че 40-клапановият се чувствал по-отпушен и като цяло бил по-динамичен. Ако не се лъжа и автоматът при версията от 360 коня вече има режим спорт и като цяло е доста по-адекватен и бързо реагиращ от стария.

Редактирано от S8_D2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c889909

да предложа една машина,която е с отстранени проблеми.Цената и беше 6000 лева,а за година вече е точно по 2,но всичко най-страшно е реновирано.Разхода е 20 софийско и 12-13 извън

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ГИ- то е сложено доста аматьорски, салона е за пълен ребилд. Километрите са минимум х2, за да се размаже така салона и да се отлепи алкантарата на шофьорската врата. На мен поне ми прави лошо впечатление кочината вътре, дава ми индикации за немарлив собственик.

Огледалата май са пластмасови, а не фабричните алуминиеви.

ЕДИТ: няма и печка и километража е свалян поне веднъж от някой, който идея си няма как се прави това (съдейки по нараненото капаче на левия крепежен винт)

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро ходих да гледам тази - http://www.cars.bg/c805870

За 2 месеца се наблюдава драстичен спад в цената. Пуснаха я на около 9000 лева доколкото си спомням и за 2 месеца свалиха 2000 лева. Като я гледах на живо, продавачът каза че може да ми я даде за 6500, ако дойда с парите в ръка, нищо че в сайта пише 7000. Да, но таблото на колата светеше като дискотека - АБС, чекове и какво ли още не. Хидравликата виеше, имаше доста захабявания вътре и дребни забележки отвън. Нов внос е, няма газ. Необходимо е наистина пълно обслужване и кой знае какви скрити дефекти ще има, с толкова светещи датчици. Единственото което ми хареса е че поне автомата беше в ред - нямаше удари, ритания, припълзване и т.н. А осмака теглеше като локомотив...Много свирепо бучи и се набира. Не знам дали не е с правена генерация тази кола точно. 

Общо-взето за да стане кола от това "нещо", трябва да се налеят поне 10 000 лева в нея. Проблемът не е в това, а във факта, че за мен това не е стабилна основа за наливане и надграждане, поради което се отказах от нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c889909

да предложа една машина,която е с отстранени проблеми.Цената и беше 6000 лева,а за година вече е точно по 2,но всичко най-страшно е реновирано.Разхода е 20 софийско и 12-13 извън

 

Салонът е ломпартал, ако може така да го кажа. Цената не е по 2 или поне според мен 2X6000 не прави 9000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иве колата е била на полицията в италия,а според мен и това,че е оттам е причината да няма печка и като служебна кола не е най-пазената.И я взехме точно в момента,в който трябваше да се ремонтира.Газта е слагана там и имаше фактура в документите на колата за 2евра,тук я обслужихме и казаха,че е много добра. 

Салонът е ломпартал, ако може така да го кажа. Цената не е по 2 или поне според мен 2X6000 не прави 9000.

никъде не написах,че е лачена.Цена на колата 6000 лева.Регистрация 500,Ремонт Автомат 2500.Ангренаж 1000.Дискове и накладки 500.Зимни гуми 800.Ревизия глави с гарнитури близо 1000.Цялото окачване ново-еба ли го колко излезна и воден радиатор за С8 1000 лева(проверете колко е по-скъп) от на нормалната колко стават?Помпи в резервоара нови ей такива мили неща и си кара човек читаво С8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонт на салона и подреждане на творчеството с газта ще и дадат търговски вид. Защо след такова наливане се продава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този феномен се наблюдава само в България и то в 90 % от обявите за коли - всичко е сменено и обслужено преди броени километри, наляти са хиляди левове точно преди 5000 км - за новия собственик, сменено е маслото преди 1000 км и т.н. Не искам колегата, който предлага колата да се засяга, защото аз по никакъв повод не твърдя че той не е от изключенията. Но хората с читави коли, които познавам и са наляли солидна сума пари в тях, не ги продават.

Каква е логиката примерно да си взема С8, да налея в него 10 000 лева и след 2 месеца да го продам на някой наготово и да съм вътре с повече от половината пари? Вариантите са три - глупост, мазохизъм или прикриване на нещо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c830127 ходих да я гледам. Реалните километри са 400000+, дори собственика на къщата каза така. Незнам нормално ли е, но отстрани на калника пише s-line и ме съмнява да не е а8 с s-пакет, защото и салона е от а8. Не я карах, но като я запалих и подавах газ колата се разклащаше настрани. Със зимни гуми е, които са добри и предния капак си личи, че е боядисван при внимателно вглеждане. В общи линии впечатленията ми са, че ако се вземе за 7000-7500 лв. е добре, повече не си струва. Редактирано от kotzeto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко, на тази точно много й точех лиги и тъкмо се каних да ходя да я гледам в близките седмици. А цената сваля ли този собственик на къщата? Има ли шанс да падне на 8000 примерно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c889909

да предложа една машина,която е с отстранени проблеми.Цената и беше 6000 лева,а за година вече е точно по 2,но всичко най-страшно е реновирано.Разхода е 20 софийско и 12-13 извън

Единственото нещо на 100% вярно е,че цената е станала х2 но гаранция жокерите тепърва предстоят. Мой познат си взе 4.2 супер запазена ,която ако я сравня с тази е направо "излязла от магазина" за 9000 лв. и за една година надхвърли 22 000  :hilezh:

То не бяха глави,гарнитури,виско,помпи в резервоара,дискове,носачи.................................. направо се чудех,как може всяка седмица да ходи в бокса ,а сумите не падаха под хилядарка за всяко посещение  :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...