Jump to content

Мнение за S8 D2 фейслифт


Recommended Posts

Жалко, на тази точно много й точех лиги и тъкмо се каних да ходя да я гледам в близките седмици. А цената сваля ли този собственик на къщата? Има ли шанс да падне на 8000 примерно?

Капарирана е до утре, но собственика каза, че капарото е супер символично и не е много сигурен, че човека ще я вземе. Каза, че може да се договори цената. Мисля, че за 8000 ще я даде. Но плевенската ми се струва малко по-добра от тази и като че ли повече си заслужава парите, които вероятно ще са към 8500-9000 лв.

Редактирано от kotzeto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 233
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Между другото нормално ли е това разклащане като дадеш газ на празен ход? Няколко ески гледах и ми се стори много, а при 4ф примерно го няма това. Проблем или...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c830127 ходих да я гледам. Реалните километри са 400000+, дори собственика на къщата каза така. Незнам нормално ли е, но отстрани на калника пише s-line и ме съмнява да не е а8 с s-пакет, защото и салона е от а8. Не я карах, но като я запалих и подавах газ колата се разклащаше настрани. Със зимни гуми е, които са добри и предния капак си личи, че е боядисван при внимателно вглеждане. В общи линии впечатленията ми са, че ако се вземе за 7000-7500 лв. е добре, повече не си струва.

С8 е,погледни предните спирачни апарати и дискове!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото нормално ли е това разклащане като дадеш газ на празен ход? Няколко ески гледах и ми се стори много, а при 4ф примерно го няма това. Проблем или...?

Ако са 360 hp версиите, не е нормално и предстоят ремонти с 4 цифрени суми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S6 са 340, но то май е същото, като дадеш газ купето се усуква мощно, направо се вижда как прага как се мести спрямо земята. Иначе всичко нормално, но това го няма нито при 4ф нито д3 с 4,2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S6 са 340, но то май е същото, като дадеш газ купето се усуква мощно, направо се вижда как прага как се мести спрямо земята. Иначе всичко нормално, но това го няма нито при 4ф нито д3 с 4,2.

Ще го има на тези километри. Проблема е в chain tensioner-ите.

 

Поправи ме, но са 1:1 с моите, а моята не е еС-ка:

Твоята с брембо апарати ли е? С 345мм дискове?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идея нямам с какви дискове и апарати е с8,но като гледам разстоянието м/у диска и джантата на еската,която е на 18 и твоята с 16-ки ми се струва,че няма много прилика освен цвета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пише, че тъмно синьо това и годината е малко кофти вече, доста детайли като климатроника изглеждат по-зле. Отделно уж е лъскава а ми изглежда нещо умаршушена тая кола на външен вид  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност само автомата е притеснителен заради годината. Духалките се сменят за 1 час/100лв.

Джиджания климатроник върви с отвратителните нови бутони, за съжаление. Ако не садиш RNS-E, цветно радио ти е излишно. По-добре Bose +цифров чейнджър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мераклийчета сме си ние българчетата, но все паричките не ни достигат за нещо стойностно.

После се почва с компромисите.

Снощи прелистих немското мобиле и изводът е, че фейс на 250-300к може да се намери за 6 евра, а има няколко екземляра на 80-80к за по 13-14 евра.

Смятам, че истината за читава S8 е някъде по-средата - 8-9к евро за кола между 150-200к пробег.

У Немция нали все пак има надежда да не се връткат километражите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За километражите не знам дали има надежда, но има ли надежда, че като дадеш 9000 евро и е на 150 000 километра, през следващите години няма да пипаш нищо и че няма да стане така, че да налееш 2 пъти повече пари от някое "българче-мераклийче", което е дало 1/3 от тия пари, а с другата част е направило всичко ОК? А ако за 150 000 километра е раздавана цялата газ на колата и е карана на предела си? И ако при друга, която е на 400 000, шофирането е било разумно, а поддръжката - адекватна? Колата не се плаши от каране, а от неадекватно и мърляво обслужване.

По отношение на компромисите - да разбирам че никога не си купувал част втора употреба, или марка, различна от предписаната от производителя, че не си изкарвал с едни гуми 2 сезона, че поддържаш колата си само в специализирани, оторизирани и високоплатени сервизи и т.н?

Компромиси винаги има. Въпросът е колко и в каква степен са. Дори има неща, за които не е разумно да НЕ правиш компромиси. Когато вече се прекали с тях, става типичната Бай-ганьовска, побългарена картинка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти не ме разбра - аз самият съм от тези "българчета-мераклийчета". Ако знаеш, колко лиги точа по S и RS сегментите, ама не са лъжица за всяка уста и засега съм ги прежалил като несподелена любов :hilezh:

 

Относно останалото:

Няма такъв филм кола за 3 и за 14 хиляди евро да предлагат едно и също ниво и това се разбира пост-фактум. Естествено, никой не е застрахован от риска на по-скъпо заплатената кола нещо да се почупи, но това ще е по-скоро инцидентно, а не в резултат на амортизация.

S8 и разумно каране са несъвместими понятия - не се купува тази кола за пенЦионерско каране.

Поддръжката - точно имайки предвид Германия като донор на кошници за нас си мисля, че именно там човек, който си е купил нова S8 е имал пари и за данъци и за застраховки, и за поддръжка.

Иначе що се касае до мен, гледам да не правя Ганьовски изпълнения - по възможност купувам хубави части, гумите ги въртя на макс 4 години и то защото карам малко, не жаля за накладки и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонт на салона и подреждане на творчеството с газта ще и дадат търговски вид. Защо след такова наливане се продава?

 

 

Този феномен се наблюдава само в България и то в 90 % от обявите за коли - всичко е сменено и обслужено преди броени километри, наляти са хиляди левове точно преди 5000 км - за новия собственик, сменено е маслото преди 1000 км и т.н. Не искам колегата, който предлага колата да се засяга, защото аз по никакъв повод не твърдя че той не е от изключенията. Но хората с читави коли, които познавам и са наляли солидна сума пари в тях, не ги продават.

Каква е логиката примерно да си взема С8, да налея в него 10 000 лева и след 2 месеца да го продам на някой наготово и да съм вътре с повече от половината пари? Вариантите са три - глупост, мазохизъм или прикриване на нещо. 

 

момчето иска по-новата или джип.То като си я взел и се счупи или я караш на моргата или я правиш.Зор за продажба няма и затова цената е такава,но гледам тука всички разбирате.Тая дето спорите,че е С8 или не е си е с8,но е гроб на гробовете,гледахме я!В тази къща обаче имаше една с 500 лева по-скъпа и сива и ми падна ченето.Колата беше направена пуканка от до.Обслужена и спретната на макс

Единственото нещо на 100% вярно е,че цената е станала х2 но гаранция жокерите тепърва предстоят. Мой познат си взе 4.2 супер запазена ,която ако я сравня с тази е направо "излязла от магазина" за 9000 лв. и за една година надхвърли 22 000  :hilezh:

То не бяха глави,гарнитури,виско,помпи в резервоара,дискове,носачи.................................. направо се чудех,как може всяка седмица да ходи в бокса ,а сумите не падаха под хилядарка за всяко посещение  :steinigung:

Викаш баце лъжеме хората а?Те тия хора са недикел и нема видат сменените неща нали?Много прости и ограничени се навъдиха с тука,по-добре ми е кат невлизам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не е нужно да се засягаш. При положение че 90 % от продавачите са измамници и търгаши, нормално е хората да реагират с недоверие. Пък и както сам каза, човек който разбира много лесно и бързо може да се ориентира относно състоянието на конкретната кола и в голяма част да установи на място дали твърдяното е истина. Ако всичко, което се заявява е така, тогава място за притеснение няма и това ще се оцени и признае подобаващо от бъдещия собственик. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не съм се засегнал приятелю,но много мразя някой да ме нарича лъжец.А и имам само 5000 мнения на тоя ник,не съм изкочил ония ден,че да си ръсим щуротии.Колата дори не е лъсната на снимките,както половината гробове дето се продават.За 5 дена изгледах 20-на дето се продават и мога да кажа,че само една беше КОЛА та КОЛА всичко друго на пазара е за голяма реставрация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес забелязах още една обява: http://olx.bg/super-oferta-i55706734

Какво ще кажете?

Обявата я има и тук - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11408445282087488&slink=7r0222

Описанието е брутално :)

http://www.cars.bg/c892403 - а тази? Цената е по-скоро символична, не знам на какво се дължи.

Редактирано от S8_D2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11413214045292466&slink=7rq09y  Тази не се ли продаваше в Кентавър до скоро за 8500 лв? Ходих да я гледам и човека каза, че ще я даде за 8000 лв. Аман от измамници...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито една не ми харесва. Евтината ми се чини на много километри. Не знам и аз колко да предположа ... 500к примерно. Синята с това светло табло и този луфт около еърбега на волана не ми вдъхва никакво доверие. А и този махагон в светъл салон ... ЪкХъ. Сините кори на вратите също не ми радват окото. Задните гуми са странно износени в средата... поне лявата се вижда и по нея съдя.

Тези коли само по изключение не са навъртели завиден пробег. Немецът е дал 6-цифрена сума за такова S8, значи парите не са били проблем, следователно бензинът не е бил проблем --> много много много каране и подаване на яко газ по магистралите. Това е било само в лявата лента и чат-пат в дясната за престрояване при табелата "Изход от магистралата". Отделно понеже ... така си мисля де ... си е купил не какво да е, а S8, поддръжката не е била първа грижа. Разчитало се е на наистина огромния ресурс в тези коли. Голяма част от него при повечето екземпляри е дал фира. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти сам си протоворечиш... Колата не е пробшем, бензина не е пробшем, ама пофръжката не му е първа грижа...

За определянето на километрите по снимка нали се разбра, че не се познават?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...