kaloian_85 Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Здравейте колеги! Не съм сигурен дали темата е за тук, нека модераторите преценят. Проблема е че имам теч на антифриз от изпарителя ( BRC), не тече от щуцерите а от капака на мембрана или там както се нарича. Въпроса е има ли смисъл да сменям мембрани и уплътнения, при положение че не знам кога е слаган самия изпарител и на колко хиляди километра е, колата я взех пролетта. Колата е Б4 АБТ ако има значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Този изпарител работи прилично , след като мембраните се сменят . Ако моделът е AT90E , препоръчвам да се ползва само оригинален комплект , за да няма изненади. Винаги нов е по-добре , но и смяната ще свърши работа, всичко зависи от това с какви средства разполагате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 слагай нов или поне оригинални мембрани,че българските не струват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloian_85 Публикувано 26 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 ами средствата в момента са кът Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 За 36 лв. купуваш оригинален комплект на БРЦ мембрани + уплътнения. Имаше някъде в сайта как се разглобява и сглобява. За един час си готов. Ако си по - заможен си купи нов. Преди да го разглобиш може да провериш на колко оборота за двата винта и после така да си го нагласиш. Имаш малко омекване / сработване 200 - 1000 км / на мембраните първоначално. При мен след смяната се разхлабваха винтовете и се опитваше да сълзи - сложих федерки и край с проблема. Внимавай със стягането на болтовете. Успех с избора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloian_85 Публикувано 27 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 А какво ви е мнението за изпарител МИМГАЗ? Цената на нов такъв е колкото смяна на мембрани на моя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Или го смени със същия или си смени мембраните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Мембраните си смени,не случайно БРЦ струва по-скъпо.Но евтиното излиза скъпо.Сам си преценяваш аз нов БРЦ изпарител от 2009г.до сега не съм го пипал мн.съм доволен.Избила ми е и за още 100 такива изпарителя с карането на газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloian_85 Публикувано 27 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Защо, при положение че , на моя му личи че от доста време е в употреба? Щуцерите за охладителна течност имат някаква корозия (патина), видях че единия болт на капата е различен , което ме навежда на мисълта че е отварян и са му сменяни мембрани поне веднъж, ако не и повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Ние сме ти написали какво да направиш , а това дали ще го изпълниш или не си е твой избор. Дали волтран , дали BRC , ти ще даваш парите , ние само те посъветвахме. С новия изпарител ще имаш и преправяне на някои работи , защото със сигурност няма да пасне на 100% извивката на тръбичката за газта , също така и маркучите за антифриза ще ги сложиш трудно , ако са се втвърдили много и ще трябва да се сменят с нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 (Редактирано) Волтран само недей ,че преди да сменя с сегашния,предишния собсвеник беше сложил този буклук.Разход на пари като на бензин,при условие че газста беше 1лв.Не вървеше и оборотите бяха както си изкат.На никой не препоръчвам изпарител волтрон ! Успех Редактирано 27 Септември 2014 от guner25 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloian_85 Публикувано 27 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Не се опитвам да ви ядосам, не ме разбирайте погрешно! Просто ме интересува защо сте на това мнение?При положение че ми искат за смяна на мембрани 60 лв., а за нов мимгаз 53 лв.! Гоните работа не са ли му увредили нещо по вътрешността? Питам защотото не съм отварял изпарител и не знам какво може да е станало по вътре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 аз карах с Волтран зиме лете на газ палеше,никакви проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Настройка или на най-големия ментак съм попаднал.Незнам но от БРЦ съм доволен поне аз,вече 5 години.Всеки сам си решава все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chichati Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 Ремонтирай си BRCто. Хубав изпарител е. Слагай смело български мембрани. Аз досега съм ремонтирал няколко изпарителя с български ремонтни комплекти Мемтекс и никога след това не съм имал проблеми. На баща ми опела вече 5 година кара с такива. Струват поне тука 18 лева и си заслужава ремонта с тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 Със същия изпарител БРЦ АТ90Е карах АБК-то 50 000 км. със старите чарколяци и веднъж смених мембрани с български....просто след първите 100-200 км. искаше леко вдигане на обороти от реглажния , объл винт и толкова....След което минах 34 000 км . и продадох така колата....а помня уредбата беше с лепенка и щампа от 2004г., монтирана обаче в Италия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 29 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2014 Колега ето ти малко жокер. Ако си технически не грамотен ходи при газаджии, защото с газта шега не бива. Проверка за пропуск на газ се прави, с нещо като Веро и малко вода. Ако не знаеш БРЦ е от изпарителите , които не вкарват газ в охладителната система...... http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=63624 https://www.google.bg/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=brc%20at90e Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 1 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 Колега,какво направи с БРЦ-то,че ми е интересно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 (Редактирано) Какво имаш предвид от изненади? Редактирано 3 Декември 2014 от иво костов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване