Jump to content

теч на антифриз от изпарител BRC


Recommended Posts

 Здравейте  колеги! Не съм сигурен дали темата е за тук, нека модераторите преценят. Проблема е че имам теч на антифриз от изпарителя ( BRC), не тече от щуцерите а от капака на мембрана или там както се нарича. Въпроса е има ли смисъл да сменям мембрани и уплътнения, при положение  че не знам кога е слаган самия изпарител и на колко хиляди километра е, колата я взех пролетта. Колата е Б4 АБТ ако има значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този изпарител работи прилично , след като мембраните се сменят . Ако моделът е AT90E , препоръчвам да се ползва само оригинален комплект , за да няма изненади. Винаги нов е по-добре , но и смяната ще свърши работа, всичко зависи от това с какви средства разполагате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 36 лв. купуваш оригинален комплект на БРЦ мембрани + уплътнения. Имаше някъде в сайта как се разглобява и сглобява. За един час си готов. Ако си по - заможен си купи нов. Преди да го разглобиш може да провериш на колко оборота за двата винта и после така да си го нагласиш. Имаш малко омекване / сработване  200 - 1000 км /  на мембраните първоначално.  При мен след смяната се разхлабваха винтовете и се опитваше да сълзи -  сложих федерки и край с проблема. Внимавай със стягането на болтовете.  Успех с избора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мембраните си смени,не случайно БРЦ струва по-скъпо.Но евтиното излиза скъпо.Сам си преценяваш аз нов БРЦ изпарител от 2009г.до сега не съм го пипал мн.съм доволен.Избила ми е и за още 100 такива изпарителя с карането на газ :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо, при положение че , на моя му личи че от доста време е в употреба? Щуцерите за охладителна течност имат някаква корозия (патина), видях че единия болт на капата е различен , което ме навежда на мисълта че е отварян и са му сменяни мембрани поне веднъж, ако не и повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние сме ти написали какво да направиш , а това дали ще го изпълниш или не си е твой избор. Дали волтран , дали BRC  , ти ще даваш парите , ние само те посъветвахме. С новия изпарител ще имаш и преправяне на някои работи , защото със сигурност няма да пасне на 100% извивката на тръбичката за газта , също така и маркучите за антифриза ще ги сложиш трудно , ако са се втвърдили много и ще трябва да се сменят с нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волтран само недей ,че преди да сменя с сегашния,предишния собсвеник беше сложил този буклук.Разход на пари като на бензин,при условие че газста беше 1лв.Не вървеше и оборотите бяха както си изкат.На никой не препоръчвам изпарител волтрон :wall: ! Успех :zustimm::dance:

Редактирано от guner25
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се опитвам да ви ядосам, не ме разбирайте погрешно! Просто ме интересува защо сте на това мнение?

При положение че ми искат за смяна на мембрани 60 лв., а за нов мимгаз 53 лв.! Гоните работа не са ли му увредили нещо по вътрешността? Питам защотото не съм отварял изпарител и не знам какво може да е станало по вътре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Настройка или на  най-големия ментак съм попаднал.Незнам но от БРЦ съм доволен поне аз,вече 5 години.Всеки сам си решава все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонтирай си BRCто. Хубав изпарител е. Слагай смело български мембрани. Аз досега съм ремонтирал няколко изпарителя с български ремонтни комплекти Мемтекс и никога след това не съм имал проблеми. На баща ми опела вече 5 година кара с такива. Струват поне тука 18 лева и си заслужава ремонта с тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със същия изпарител БРЦ АТ90Е карах АБК-то 50 000 км. със старите чарколяци и веднъж смених мембрани с български....просто след първите 100-200 км. искаше леко вдигане на обороти от реглажния , объл винт и толкова....След което минах 34 000 км . и продадох така колата....а помня уредбата беше с лепенка и щампа от 2004г., монтирана обаче в Италия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ето ти малко жокер. Ако си технически не грамотен ходи при газаджии, защото с газта шега не бива. Проверка за пропуск на газ се прави, с нещо като Веро и малко вода. Ако не знаеш БРЦ е от изпарителите , които не вкарват газ в охладителната система......  

  

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=63624

https://www.google.bg/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=brc%20at90e

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...