Moonland Публикувано 11 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Сензорът мери като основни параметри темепратурата, променливата на вискозитета и относителната диелектрична константа. На база на събраните данни определя качеството на маслото в реално време. Такива сензори се слагат в последно време от немалко автомобилни производители.При A3 8P мисля се слага при всички двигатели след определена МоделГодина. Коя точно - не знам, но със сигурност след Фейслифта на модела. Реално от момента, в който се въвежда динамичното изчисление на LL сервизния интервал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 приятелю, колкото и да е сензор и т.н. недей да му се доверяваш за това след колко и кога да си сменяш маслото. един съвет от мен. и за двигателя ще е по добре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MPAK Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Колеги, вие за Castrol EDGE 5W30 5л. туба чували ли сте? Аз все си мисля че по голяма от 4л. нямаше. Сега трябва да купувам, та викам да се допитам до вас та да не се прекарам с някой ментак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Чували сме, че 5 литровата я пакетират в Турция. Дали маслото е наливно обаче не мога да твърдя. Но е факт, че 5 литровите разфасовки са по- евтини от 4 литровите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MPAK Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Щото колегата "gsb" ми вкара следните оферти:CASTROL EDGE 5W30 1L 30.00 - 35% = 19.50 лв CASTROL EDGE 5W30 4L 108.00 - 35% = 70.20 лв CASTROL EDGE 5W30 5L 132.00 -35% = 85.80 лв и се чудя какво да взимам - дайте малко акъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 16 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 (Редактирано) Тъй като днес най-накрая стигнах до това да си сменя задните накладки (На заводските вече им бе наближило време, не ми се рискуваше още, макар че като ги свалих и измерих - имаха поне още година живот до минимума...), искам да внеса малко яснота по въпроса, тъй като из раздела плава непълна информация (полезна тема): Задни спирачни апарати и накладки: Припомням, че спирачките на A3 8P (и предни, и задни) варират според МоделГодината, моторизирането и наличието или отсъствието на quattro (ЦЪК!)! Конкретно отзад, освен няколкото размера дискове (посочени в горния ЦЪК), съществуват и 2 вида спирачни апарати: CII-41HR: Специфичното при тях е наличието на странични скоби, оцветени в синьо на първата картинка, които се виждат и съответно монтирани на снимката. Накладката има 2 ямки (видими и на 2-те илюстрации), формата и е съответна. При този тип автомати, наличието на страничните пластини е задължително! Недопустима е липсата им! Те (пластините) вървят в комплект с накладките и следва да бъдат заменени при смяна на накладки, също както самозаключващите се болтове за апаратите, които също са в комплекта. C-38: Накладките се отличават по "учишките" (които представляват пружина) от задната си страна. Пластини подобни на тези за CII-41HR не се прилагат и не вървят в комплекта! Преди да поръчвате накладки трябва да се уверите, че те са подходящи за вашите спирачни автомати (спрямо МоделГодината, моторизирането и задвижването на автомобила).Сложих ATE Ceramic накладки, любопитен съм какъв ще е резултата по отношение на спирачен ефект и "сажди", каквито вече не би трябвало да има в класическия им вид. Ще споделя опит като събера такъв Редактирано 21 Октомври 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Лютов Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 Информативно да кажа днеска смених тампоните на двигателя, които са на магарето (двата кръгли, които са един над друг) и изчезнаха вибрациите при потегляне за които бях писал преди и си мислех, че съм попаднал на дефектен маховик и съединител (понеже ги сменях и тях преди 3-4 месеца ама всичко си е точно с тях). Отделно имаше едно леко подобно на разлашкване като сменях скорости и то изчезна явно и то е било е от тях понеже цялата тежест на двигателя при потегляне и ускорение пада точно върху тия 2 тампона. Сега и самото поведение при ускорение на колата ми се струва някакси по-добро.За тези които се чудят колко тампона има двигателя като мене се оказват, че са 5 на брой. 2-та кръгли за които говоря - те са на магарето един над друг, има един който е като пръчка и единия край влиза във въпросните кръгли тампона другия край му е на скоростната кутия, той пак е зад двигателя и има още 2 от ляво и отдясно на двигателя, които са хидравлични. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 19 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2015 Колеги ,този маслен филтър става ли за моят мотор 1.9 тди BLS Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 19 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2015 Да, би трябвало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko7878 Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Днес смених:Масло- Castrol 5W40Филтри-Въздушен и филтър купе MANNМасления не видях каква марка е!Горивен сменях миналата година и реших тази година да го пропусна!Цена за всичко + труд- 120 лв.! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cooyote Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Момчета, оправих гумите и джантите за зимата, но май дойде време за масла и филтри...Мотора е 2.0 ТДИ BMM с DPF.Колата е на 146000кмМасло Castrol edge 5w40 DPF или друго бихте сложили..Последната смяна е преди 11000км, да я държа ли до 15000 или да го сменям сега?BMM колко литра събира ?За BKD видях, че е 3.8л.Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Трябва да си търсач на силни усещания за да сипеш Кастрол.За смяната аз бих си карал до 15 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Тези 11000 ти ли й ги направи? Помня кога взе колата и е възможно и да си ти принципно.Иначе да купиш кола и да не й смениш маслото само защото продавача те уверява, че го е сменял е доста безотговорно меко казано .Castrol Edge е много добър избор стига да е оригинално в което не знам как точно ще се увериш в България. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cooyote Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 (Редактирано) Чудя се от къде да го взема за да е оригинално Edge..На края ще я закарм на майстора ми и той каквото намери.. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 26 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akouzi Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 Привет Колеги, Ще съм благодарен ако някой сподели мнение за следните масла: - Divinol - Germany- Yacco - France Ако няма скандални, негативни мнения, ще ги наливам на едно ТФСИ и БКД. Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 Якото само положителни неща...другото не го знам. Аз сега съм с мотул....но смятам да се метна на якото да го видим. Казват , че нямало ментета и се води "бутиково".Изпратено от моят LG-D855 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akouzi Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 Аз също поради тази причина.Явно ще успея да взема нещо директно от вносител и това ме блазни също ;-) Иначе мой познат с дизел, призна без бой, че след като е минал на Яко, колата спряла да го "пипа"!Ще споделя тези дни цени, ако се стигне дотам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 29 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 Аз мога да споделя само, че почти никой в централна Европа не е чувал за Яко (пък колко е бутиково не знам). Нямам личен опит с него.Според мен нещата варират и от модел/вид масло до друг дори в рамките на един и същи производител. Твърде широко е да се говори за всички масла на един производител. Шел например имат и долнокачествени, и много добри масла. Най-важно си остава да се сложи подходящото като тип и стандарт масло за конкретния двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akouzi Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Привет Колеги, Каква е най-добрата опция за ксенон крушките на нашите 8П?И също цена / качество.Сложих на Б7цата ОСРАМ за около 110лв/крушка, има ли по-изгодни оферти от колеги от форума или др.? Мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Ако става на въпрос за D2S Крушки аз когато сменях на моята видях че вътре са Осрам 4100к, Преди да закупя колата е обслужвана само в официално представителство в италия. Предполагам, че за 10 години са сменяни веднъж, но съм почти обеден, че и стоковите са били такива. Иначе наскоро ги сменях и цената им в ЕМАГ е 70 лв. на брой. Не се подлъгвай да ги купуваш от неофициални търговци, гледай кутията на крушката. На пазара има китайски, визуално са същите нямам впечатление как работят и дали ще имаш проблеми с тях. Разликата в външния вид е на оригиналните на кутията има лепенка оригинал лъскава, а на китайските тази лепенка си е отпечатана на кутията. Иначе в Али експрес се намират за 50 лв. двете, предполагам че тези в ОЛХ са такива. Аз лично предпочетох да ги закупя от официален представител, моите ги набарах в ЕМАГ на някакво намаление бяха 55 лв броя. Задължително сменяй и двете, и да знаеш смяната е много трудна отиди прия някой който го е правил, иначе рискуваш да счупиш много крачета на запалката и на захващането. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akouzi Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko7878 Публикувано 27 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2015 Моля да ми препоръчате свещиКолата е 8п1 2004 год, 1,6 фси, 115 к.с.! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 27 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2015 http://www.porschesofiazapad.bg/Haendler/B20120/bg/hdlr/eigeneseiten/B20120_A_1427872740190.pdf ето тук - акция 4+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 (Редактирано) След като минах 12 К км без никакви проблеми и забележки с Castrol Edge Titanium FST 5w40, отново заложих на него + обичайните филтри.От време на време започна да щрака едното външно каре, съответно смених и двете- 72 лв/бр. Редактирано 30 Ноември 2015 от Vantage Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 От време на време започна да щрака едното външно каре, съответно смених и двете- 72 лв/бр. Това ме очаква и мен. Още не щрака, но при тежко ускорение имам вече вибрации от дясно. Уви, дясно външно каре си заминава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване