Jump to content

Масла, консумативи и планово обслужване на A3 8P


Moonland

Recommended Posts

  • Отговори 548
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте  някой ползвал ли е някоя от долу показаните добавки за масло,  искажете мнения какво мислите за добавките за масло могат ли да навредят нещо или само ползи може да имам от тях

http://www.emag.bg/dobavka-za-predpazvane-na-turboto-bardahl-turbo-protect-3216/pd/DL87WYBBM/?gclid=CjwKEAjw9MrIBRCr2LPek5-h8U0SJAD3jfhtyNF706YUxXlTWzRKLXerWSXzb6Le19WKx4uI-6FvohoC49Pw_wcB&ref_cmp=ps&emagi_click_id=bf4a807d6738f825278a754409b08308

http://www.carlube.co.uk/general-additives/carlube-oil-treatment

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф....това е въпрос табу. На бардал по принцип не са лоши добавките им. Но по скоро ще си самовнушиш, че въпросната добавка има ефект. Ако все пак си склонен да даваш пари за подръжка и превенция можеш да опиташ едно карбоново почистване.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бихте ли ми казали от къде във Варна или Добрич мога да купя качествен Кастрол или от интернет от къде да поръчам. Мотора е 2 ТДИ 140 коня БКД Б генерация без ПДФ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Публикувано (Редактирано)

Нещо ново при мен:

hDUn8yQ.jpg

 

ATE PowerDisc в комбинация с EBC Blackstuff (Ultimax 2)

 

Първоначално плана и покупката бе ATE PowerDisc + ATE Ceramic, но в последствие се зачетох из коментари из други форуми и информация от самите ATE, че комбинацията не е добра (към PowerDisc ATE препоръчват стандартните накладки). 

 

За това след проучване се спрях на EBC Blackstuff към PowerDisc-овете. 

S3Gufhc.jpg

 

Като събера малко опит ще споделя впечатления. За момента съм още в етап на сработване и съответно нежна употреба.

 

Конфигурацията ми сега е: 

отпред: ATE PowerDisc + EBC Blackstuff

отзад: ATE (стандартни) + ATE Ceramic 

 

 

Малко за причината за смяна - информация, което може да е полезна на други от вас за едно на ум.

При визуалната инспекция при смяната с летни гуми установих някои аномалии.

 

Лицевите страни на дисковете изглеждаха напълно прилично, за критично износване и дума не може да става: 

ajLfm9B.jpg

 

С едно малко изключение - необясним жлеб в десния:

l3NyPSz.jpg

 

Скритите им, вътрешни страни обаче разказваха съвсем друга история:

mXHMZkP.jpg

 

Докато десния диск (на снимката горе - левия) бе в нормално състояние, то левия (шофьорския) далеч не...:

WTftgWQ.jpg

 

Нямам обяснение за износването. Накладките имаха също още може би поне 15-20 000 км живот. Износването явно не се бе отразило (още) на спирачния ефект - на последния технически (преди близо година) всичко бе без забележки. 

 

Та съвет - не разчитайте само на визуална инспекция на външните, лицеви страни. Вътрешните могат да са в съвсем друго състояние.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите бяха още по-зле от твоите. Само че аз си сложих обикновените ате дискове + накладки. Задните няма да говорим имаха микропукнатини , нищо че бяха без ръбове. Та така в комплект всичко. Друго , което направих е да си сменя всички тампони на задницата с лемфьодер. Смених също и реглажните болтове с оригинални от Ауди ( просто нямат алтернатива ) . Боядисахме и носачите + реактивната щанга с термобоя. Стана като от завода + един стенд и сега всичко е като по конец. Прилагам снимки в какво състояние бяха тампоните.

976fe2e2cc2aad0b6b0b4267e56467a6.jpga1322b7c4135302faece8cb25a1afc46.jpg9b762e723f3d680381ba614b43c776b9.jpg

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Износването предполагам се дължи на самото окачване. Просто тези колички си искат подръжката , но реално малко майстори се заемат да сменят само тампоните . В повечето случаи се казва , че директно целият носач е за смяна....но на практика не е така може и само тампоните - факт. За цени е спорно кое колко струва . Просто това е такъв бизнез , че една и съща част с едно и също качество да има драстична разлика в зависимост от къде се купува. На мене лично ми дойде 350 лева цялата галимация по задницата заедно с труда . Самите дискове и накладки вече не помня цените, но и те бяха на доста изгодна цена....при това са си оригинални ( проверено ). Тука най интересното е как мина реглажа на стенд след това. Просто се убедих , че от сервиз до сервиз има огромна разлика. За съжаление повечето майстори си мислят че А3-ката има същото окачване като на голф 4...и се почва едно тюфката на стенда и едно потене..не е истина просто . Като я закарах на човек който вече знае за какво става въпрос и всичко си дойде на мястото за няма и 20 минути работа.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 4 часа, manoleo написа:

@Moonland проучихте ли на какво се дължи неравномерното износване от вътрешната страна? Моите ми се струва че са износени по подобен начин.

 

Не. Накладките изглеждаха ок (не съм в интерес на истината инвестирал много време да ги анализирам). Виждал съм сходно (и много по-лошо) неравномерно износване на снимки, но за мен е необяснимо как две триещи се повърхности (приемайки, че са ненарушени цялостно) могат да се износват "частично" и не по цялата площ...

 

Видимо нямаше нищо съмнително или нередно със спирачните апарати, щифтовете, буталата.... Ще следя след време отпечатъка от новите накладки и дискове. От дясно всичко бе ок, единствено отвътре отляво бе тази аномалия. Както личи и от диска - не е от вчера, а от доста време :nixweiss:

 

Последно бях на (визуална) инспекция и смяна на спирачна течност в Ауди преди месец - според доклада - без заблежеки... :gruebel:

 

 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен "визуалната" инспекция е била повърхностна, разбирай външна...

Износването е категорично извън нормалното, но спирачния ефект според мен, а и според последните технически прегледи (все още!) е бил в рамките на нормалното.

Все пак обаче за мен е необяснимо на какво се дължи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Преди 1 час, hoolie написа:

170 лева добра цена ли е за смяна на масло и филтри на А3 1.6 бензин 2005г. Казаха ми че нямало горивен филтър.

Добра е за тези дето ще ги вземат.80-90лв максимум

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То че има има, но дали се сменя е въпроса.

При мен го дават нещо като перманентен и несменяем и няма интервал за смяната му.

Вече няколко обслужвания правя и майсторите ми казват същото.

Колата е 2.0 TFSI, но ако @hoolie е с 1.6 FSI може да има някакво сходство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При бензиновите двигатели горивният филтър няма дефиниран интервал за смяна. Което не го прави "несменяем" и предвид хубавите БГ горива е хубаво да се сменя на всеки 30-50 000 км. Намира се под купето от дясната страна. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам къде се намира, на А3-ката 1.6 MPI съм го сменял няколко пъти.

Казвам, че за А5-тицата с 2.0 TFSI различни майстори по реномирани сервизи занимаващи се само с Ауди ми казаха, че не се сменя, а така съм чел и аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото ще ти кажат от всеки оторизиран сервиз на марката за всяко бензиново Ауди, тъй като по сервизен план филтърът е "вечен".

Само че все пак става дума за филтър. А в БГ не е като да няма какво да филтрира. Освен всичко друго струва 20-30 лева по спомен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го сменяма през смяна на маслото. Даже вече се замислям да го сменям всеки път заедно с маслото. За горивата си прав, отврат са. На ладата слагам "прозрачни" филтри и мога да ви кажа, че след 15к километра има някаква чернокафява каша в тях. Преди да кажете, че можа да е от резервоар, маркучи и т.н, всичко е сменено, а резервоара разглобен и основно измит преди 3 години. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...