tonko2.0T Публикувано 7 Май 2017 Доклад Share Публикувано 7 Май 2017 Да. Ако има ДПФ,май най-добре да слага 5W30 504.00/507.00 колегата.Ако няма-5W40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Zhekov Публикувано 10 Май 2017 Доклад Share Публикувано 10 Май 2017 Здравейте някой ползвал ли е някоя от долу показаните добавки за масло, искажете мнения какво мислите за добавките за масло могат ли да навредят нещо или само ползи може да имам от тях http://www.emag.bg/dobavka-za-predpazvane-na-turboto-bardahl-turbo-protect-3216/pd/DL87WYBBM/?gclid=CjwKEAjw9MrIBRCr2LPek5-h8U0SJAD3jfhtyNF706YUxXlTWzRKLXerWSXzb6Le19WKx4uI-6FvohoC49Pw_wcB&ref_cmp=ps&emagi_click_id=bf4a807d6738f825278a754409b08308 http://www.carlube.co.uk/general-additives/carlube-oil-treatment Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 10 Май 2017 Доклад Share Публикувано 10 Май 2017 Уф....това е въпрос табу. На бардал по принцип не са лоши добавките им. Но по скоро ще си самовнушиш, че въпросната добавка има ефект. Ако все пак си склонен да даваш пари за подръжка и превенция можеш да опиташ едно карбоново почистване. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Zhekov Публикувано 10 Май 2017 Доклад Share Публикувано 10 Май 2017 А каква е разликата между двете че цената е толкова драстична между тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Zhekov Публикувано 16 Май 2017 Доклад Share Публикувано 16 Май 2017 Бихте ли ми казали от къде във Варна или Добрич мога да купя качествен Кастрол или от интернет от къде да поръчам. Мотора е 2 ТДИ 140 коня БКД Б генерация без ПДФ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 25 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2017 (Редактирано) Нещо ново при мен: ATE PowerDisc в комбинация с EBC Blackstuff (Ultimax 2) Първоначално плана и покупката бе ATE PowerDisc + ATE Ceramic, но в последствие се зачетох из коментари из други форуми и информация от самите ATE, че комбинацията не е добра (към PowerDisc ATE препоръчват стандартните накладки). За това след проучване се спрях на EBC Blackstuff към PowerDisc-овете. Като събера малко опит ще споделя впечатления. За момента съм още в етап на сработване и съответно нежна употреба. Конфигурацията ми сега е: отпред: ATE PowerDisc + EBC Blackstuff отзад: ATE (стандартни) + ATE Ceramic Малко за причината за смяна - информация, което може да е полезна на други от вас за едно на ум. При визуалната инспекция при смяната с летни гуми установих някои аномалии. Лицевите страни на дисковете изглеждаха напълно прилично, за критично износване и дума не може да става: С едно малко изключение - необясним жлеб в десния: Скритите им, вътрешни страни обаче разказваха съвсем друга история: Докато десния диск (на снимката горе - левия) бе в нормално състояние, то левия (шофьорския) далеч не...: Нямам обяснение за износването. Накладките имаха също още може би поне 15-20 000 км живот. Износването явно не се бе отразило (още) на спирачния ефект - на последния технически (преди близо година) всичко бе без забележки. Та съвет - не разчитайте само на визуална инспекция на външните, лицеви страни. Вътрешните могат да са в съвсем друго състояние. Редактирано 25 Юни 2017 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 26 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 Моите бяха още по-зле от твоите. Само че аз си сложих обикновените ате дискове + накладки. Задните няма да говорим имаха микропукнатини , нищо че бяха без ръбове. Та така в комплект всичко. Друго , което направих е да си сменя всички тампони на задницата с лемфьодер. Смених също и реглажните болтове с оригинални от Ауди ( просто нямат алтернатива ) . Боядисахме и носачите + реактивната щанга с термобоя. Стана като от завода + един стенд и сега всичко е като по конец. Прилагам снимки в какво състояние бяха тампоните. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 26 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 Можете ли да дадете и ориентировъчни цени на комплектите които сте сложили, на мен ми е интересно предполагам и на колегите от форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 26 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 @Moonland проучихте ли на какво се дължи неравномерното износване от вътрешната страна? Моите ми се струва че са износени по подобен начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 26 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 Износването предполагам се дължи на самото окачване. Просто тези колички си искат подръжката , но реално малко майстори се заемат да сменят само тампоните . В повечето случаи се казва , че директно целият носач е за смяна....но на практика не е така може и само тампоните - факт. За цени е спорно кое колко струва . Просто това е такъв бизнез , че една и съща част с едно и също качество да има драстична разлика в зависимост от къде се купува. На мене лично ми дойде 350 лева цялата галимация по задницата заедно с труда . Самите дискове и накладки вече не помня цените, но и те бяха на доста изгодна цена....при това са си оригинални ( проверено ). Тука най интересното е как мина реглажа на стенд след това. Просто се убедих , че от сервиз до сервиз има огромна разлика. За съжаление повечето майстори си мислят че А3-ката има същото окачване като на голф 4...и се почва едно тюфката на стенда и едно потене..не е истина просто . Като я закарах на човек който вече знае за какво става въпрос и всичко си дойде на мястото за няма и 20 минути работа. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 (Редактирано) Преди 4 часа, manoleo написа: @Moonland проучихте ли на какво се дължи неравномерното износване от вътрешната страна? Моите ми се струва че са износени по подобен начин. Не. Накладките изглеждаха ок (не съм в интерес на истината инвестирал много време да ги анализирам). Виждал съм сходно (и много по-лошо) неравномерно износване на снимки, но за мен е необяснимо как две триещи се повърхности (приемайки, че са ненарушени цялостно) могат да се износват "частично" и не по цялата площ... Видимо нямаше нищо съмнително или нередно със спирачните апарати, щифтовете, буталата.... Ще следя след време отпечатъка от новите накладки и дискове. От дясно всичко бе ок, единствено отвътре отляво бе тази аномалия. Както личи и от диска - не е от вчера, а от доста време Последно бях на (визуална) инспекция и смяна на спирачна течност в Ауди преди месец - според доклада - без заблежеки... Редактирано 26 Юни 2017 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 27 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 Явно или в Ауди са негодници, или това отклонение е в някакви допустими граници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 27 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 Според мен "визуалната" инспекция е била повърхностна, разбирай външна... Износването е категорично извън нормалното, но спирачния ефект според мен, а и според последните технически прегледи (все още!) е бил в рамките на нормалното. Все пак обаче за мен е необяснимо на какво се дължи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 27 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 На какво се дължи не знам, но на доста коли от ВАГ групата го има това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hoolie Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 170 лева добра цена ли е за смяна на масло и филтри на А3 1.6 бензин 2005г. Казаха ми че нямало горивен филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Зависи какво масло слагаш и къде обслужваш колата... За 2.0 TDI- 115 лв(5 л Castrol + 3те филтъра) и 10 лв за работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Преди 1 час, hoolie написа: 170 лева добра цена ли е за смяна на масло и филтри на А3 1.6 бензин 2005г. Казаха ми че нямало горивен филтър. Добра е за тези дето ще ги вземат.80-90лв максимум Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 18 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 За цената не знам, но горивен филтър винаги има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 То че има има, но дали се сменя е въпроса. При мен го дават нещо като перманентен и несменяем и няма интервал за смяната му. Вече няколко обслужвания правя и майсторите ми казват същото. Колата е 2.0 TFSI, но ако @hoolie е с 1.6 FSI може да има някакво сходство. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 18 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 При бензиновите двигатели горивният филтър няма дефиниран интервал за смяна. Което не го прави "несменяем" и предвид хубавите БГ горива е хубаво да се сменя на всеки 30-50 000 км. Намира се под купето от дясната страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Знам къде се намира, на А3-ката 1.6 MPI съм го сменял няколко пъти. Казвам, че за А5-тицата с 2.0 TFSI различни майстори по реномирани сервизи занимаващи се само с Ауди ми казаха, че не се сменя, а така съм чел и аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 18 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Същото ще ти кажат от всеки оторизиран сервиз на марката за всяко бензиново Ауди, тъй като по сервизен план филтърът е "вечен". Само че все пак става дума за филтър. А в БГ не е като да няма какво да филтрира. Освен всичко друго струва 20-30 лева по спомен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Мани колко струва, аз даже настоявах да ми го сменят и пак не искаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Аз го сменяма през смяна на маслото. Даже вече се замислям да го сменям всеки път заедно с маслото. За горивата си прав, отврат са. На ладата слагам "прозрачни" филтри и мога да ви кажа, че след 15к километра има някаква чернокафява каша в тях. Преди да кажете, че можа да е от резервоар, маркучи и т.н, всичко е сменено, а резервоара разглобен и основно измит преди 3 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Това е така заради силните добавки в нашите горива. Силни са , но и доста вредни...само и само за да се пробуда продуктът като гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване