Jump to content

Масла, консумативи и планово обслужване на A3 8P


Moonland

Recommended Posts

Преди 12 часа, kuffss написа:

Предложете ми марка за комплект ангренаж + водна помпа за ауди а3 8п 2009г.Чух добри отзиви за ИНА?

INA е компромисен (бюджетен) вариант. Аз бих заложил на Gates или SKF.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • Отговори 548
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Просто информативно -

 

За BKD :

- комплект LUK съединител + маховик - 618 лв(с отстъпка). Клиентската цена е 1000 лв точно.

- 5 л. FUCHS 5w40 + филтри - 128 лв.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клиентската цена е толкова- варира между 1000-1100 на някои места.

 

Иначе, отстъпката е такава заради :

 

 

Който ползва услугите на Коко, определено няма да сбърка. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Някой сменял ли е вътрешни кaретa ? Моля дa препоръчaте сервиз в рaйонa нa Млaдост в София, който може дa се спрaви нa ценa не по-високa от в Порше (че нaпоследък все към тaкивa се опитвaт дa ме зaсилят...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф тези карета са има слабото място. Лалто и предните тампони. Ако колата е авсърийка или германка нямат отвиване болтовете-късат се. Аз трябва да сменям също карета ама още го отлагам.

Изпратено от моят LDN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги. Първо искам да се извиня, ако е било отговорено преди. 

 

Предстои ми смяна на масло и се  колебая между Castrol edge turbo diesel и Magnatec. Въпроса ми е кой от двата ще е по-добре?

Колата е 2.0 TDI BKD и се кара предимно на къси разстояния към работа и обратно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10/14/2018 at 21:44, venomcorp написа:

Уф тези карета са има слабото място. Лалто и предните тампони. Ако колата е авсърийка или германка нямат отвиване болтовете-късат се. Аз трябва да сменям също карета ама още го отлагам.

Изпратено от моят LDN-L21 с помощта на Tapatalk

 

Смених кaретaтa - към моментa след 3-4 кaрaния с 80-100 км/ч не съм усетил и помен от вибрaциите при подaвaне нa гaз. Излезе ми около 250 лв. с чaстите и трудa + 1 годинa гaрaнция. Нaдявaм се, че и по мaгистрaлaтa ще е отново безпроблемно всичко :) 

Редактирано от kup0nq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава цена. А тампоните на предните амове сменял ли си ги? Че и филма е голям там с болтовете.

Изпратено от моят LDN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой използвал ли е масло Liqui Moly Top Tec 4100 5w40? Гледам, че тук в Германия е много популярно и чак го препоръчват. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги. Преди време бях закупил оригинални пера за чистачки за модела и днес реших да ги сложа. Сегашните ми са на Бош и установих, че захващането е различно. Някой има ли на представа дали се продават някакви адаптори, преходници... т.н, или има някакъв трик за поставянето им?

Новите, които искам да сложа изглеждат така:

 

8p0998002a.bos-06.jpg

 

А старите на Бош са така:

 

maxresdefault.jpg

 

 

Благодаря предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.11.2018 г. at 19:36, kup0nq написа:

 

Смених кaретaтa - към моментa след 3-4 кaрaния с 80-100 км/ч не съм усетил и помен от вибрaциите при подaвaне нa гaз. Излезе ми около 250 лв. с чaстите и трудa + 1 годинa гaрaнция. Нaдявaм се, че и по мaгистрaлaтa ще е отново безпроблемно всичко :) 

 

След засилването на колата, и при мен почнаха вибрациите при по-стабилно  ускорение в определен диапазон от обороти. Ще трябва да сменям и външните карета(старите изкараха 60 К км), но явно вече ще трябва и вътрешните. Та, 250 лв за две вътрешни карета- марката каква е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не могa дa си спомня, но може дa им звъннеш и дa ги питaш - Бумер aуто https://www.google.bg/maps/place/Bumer+Auto+Ltd/@42.6520063,23.3143523,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x40aa846899978d1d:0x364e93b12a5c6f81!8m2!3d42.6520063!4d23.316541

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11/28/2018 at 13:22, Ivan_Ch написа:

Никой ли не знае?

Виж като си зададе по правилния начин въпросът във фейсбук, как веднага се разбра какво питаш. А тук с тези абстракции, никой не те разбра.

 

Ivan-Chobanov.png

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, благодаря много за информацията. :zustimm:

За колегите, които не са разбрали, рамената на чистачките при А3-те преди 2005г ( с малката решетка) и тези след 2005г (с голямата решетка) са различни, съответно и захващането на перата е друго. Имайте на предвид, че дори някои А3-ки с голямата решетка произведени 2005г са със старите рамена. Така че най-добре първо проверявайте с какъв тип на захващане е колата ви, преди да купувате чистачки..

Но, човек се учи от грешките си :D

П. С. Някой ако си търси оригинални пера за чистачки за А3-ка (2005+) да драска. 

Редактирано от Ivan_Ch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

здравеите от какво не са ми стабилни оборотите на празен вход стрелкта на оборотомера леко трепти и оборотите са ми около 500 ,550 на празен ход като  вклиу4а  климатика 700, 750  ауди а 3 1.6 102 коня 2004 г като сам на празен ход без климатик светлините леко трептят едвам доловимо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай каяба или закс. Аз моите и четерите ги смених с каябата. Нямам дертове. Ако прашниците са ти заминали сменяй и тях заедно с ударните тампони. Лошото е че за тях само оригиналните. Не са скъпи аз специално си ги вземах от Райно. За колегата с оборотите. При 1.6 bgu двигател на празен ход с изключен климатроник са някъде около 650. При включен се качват на 950 някъде. Това е свързано с еконормите. Нестабилноста и трептенето е по скоро от алтернатора. Замери си напреженията, ако е необходимо си направи дублаж на масите, плюса и минуса. Има цяла тема за това как и защо. Възможно е и самият алтернатор също да се нуждае от рециклиране.

Изпратено от моят LDN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги привет , един авер предозира с BDC добавката на Bardhal сложи на BKD мотор 500мл добавка на 40л. Гориво, тези 500мл се слагат на половин тон гориво ( 500л. ) колата загуби мощност изминал е 120-150км. Дадох му съвет да източи веднага горивото и да сложи друго.Според вас ще има ли някакви последствия ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-компетентно мнение ще получиш ако пишеш до производителя. Тук едва ли някой има опит с тази грешка. А и кой ще знае какво точно има в добавката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...