bsdnikolov Публикувано 10 Май 2016 Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 P.S. Първата стъпка най-вероятно няма да ни се наложи да я извършваш, защото на почти всички А3-ки са им затрити изолациите там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 4 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2016 (Редактирано) На 10/05/2016 at 18:00, bsdnikolov написа: Цитиране на предходно мнение! Моята изолация е там...оцеляла е. Иначе, днес поредното обслужване с Castrol Edge Titanium FST 5w40- нямам забележки. 5 л + 3-те филтъра(без горивния) = 115 лв. Филтър-купе го сменям през смяна, но като видях каква мизерия беше насъбрал сега, вече ще започна да слагам нов на всяко едно обслужване. Живеем си в мизерия и това е. Редактирано 4 Юни 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor1976 Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 Здравейте колеги,дойде ред и на мен за смяна на комплект съединител.В петък вечер педалът на съединителя остана в крайно долно положение и до там-колата остана без съединител.Оказа се протекла долна помпа на съединителя.От там сваляне на скоростната кутия,след което се потвърди течът от долната помпа.Състояние на маховик леко посинял със луфт както радиален така и аксиален малко по голям от нормалното.Не съм имал драми с притрисане при тръгване или каквито и да е странични ефекти,само едно чукане на желязо при привключване от трета на четвърта скорост при не толкова високи обороти.Състояние на съединител-притискател много добро състояние,феродоф диск от едната страна стигнал почти до нитовете.От цялото състояние и описаното по горе реших подмяна на всичко описано горе,а не само на помпата на съединителя.Офертата която ми обявиха от сервиза 1400 лева части и труд и гаранция с тяхни части на LUK.LUK са и тези които са в момента на колата.Това е оригиналния съединител и маховик,колата е на 232 000 км,в историята на колата няма записана смяна на такива.Надявам се да съм постъпил правилно като съм взел решение за пълната смяна на целия комплект съединител.Дано съм бил полезен и моля да споделите мнение.Надявам се след ремонта всичко да се напасне и да е наред.Забравих да спомена че още както взех колата педалът на съединителя не се връщаше до край,тоест не се изравняваше с височината на педалът на спирачката и след припомпване на педала на съединителя нещата се оправяха.Не съм имал драми с буксуване притрисане и тем подобни със съединител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 Здравей, разбира се, че си взел правилното решение в тази ситуация особено ако смяташ да караш колата още няколко години. Цената само ми е леко височка, но това зависи от много фактори, а и при теб е имало и долна помпя за смяна и т.н. Дано всичко се оправи и драсни като си я вземеш да кажеш как е положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor1976 Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 Не знам защо ти се вижда висока цената при положение че включва маховик,феродов диск,притискателен диск,помпа и аксиален лагер.При проверени от мен цени с отстъпките които мога да ползвам само частите са около 1150 лева.В сервиза ми обявиха цена за всичко 1600,за мен отстъпка и тотал цена 1400 лева с частите и работата и съответната гаранция.А след като взема колата утре живот и здраве ще пиша как е положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 Ще ти се струва ,че караш друга кола,но цената и на мен ми се вижда височка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor1976 Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 Колко ориентировъчно излиза тогава тази манипулация? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 Нямам идея колко точно е при теб,но вчера един приятел проверява за маховик,феродов и притискателен диск,лагер и болтове за 1.9 ТДИ 105кс и цената беше 585лв.За смяната стотина лева ми се виждат приемлива цена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor1976 Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 Колата е 2007 ма година,БМН мотор 170 коня 2.0 тди,по цените които виждам в интернет и цените които ми дадоха на мен с отстъпката 1150 лева части на ЛУК всичко за първоначално вграждане и гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor1976 Публикувано 4 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 Взех колата току що,всичко е наред,все едно карам друга кола.Дано всичко е наред и да нямам проблеми.Иначе гаранцията е една година.Лошо е че се чуват много кофти мнения за Марката ЛУК,макар че при мен всичко е комплект от лагер помпата до маховика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 4 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 Ако са оригинални частите няма от какво да се притесняваш. Аз така преди време дадох отгоре пари да е Sachs, а не Luk или Valeo и съединителя се оказа фалшиф/дефектен. Замениха ми го с нов разбира се, но работата си беше за моя сметка. Щом имаш 1 година гаранция си карай колата и спри да го мислиш вече :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoiand Публикувано 11 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 Колеги, предстои ми смяна на ролки, ремъци, масла и филтри на 2.0 TDI BMM с премахнат DPF (ако е от значение). За маслото до колкото разбрах е 5w40 само още се чудя за марката? Препоръчаха ми statoil, но не знам дали да не заложа на castrol? Смяна на комплект ремъци, ролки, водна помпа...в ауди ми обявиха цена 900лв това е с отстъпка за коли над 4години. Мисля дали да не заложа на този вариант защо дават и 2 години гаранция, а също ми обясниха че частите с които те работят били с голям пробег 160-180хил километра. Колко излиза по-принцип тази смяна с качествени части в обикновен сервиз? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 11 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 Аз като си взех моята заложих именно на оригинални части за първоначално обслужване. Цената , която са ти дали е добра....гаранцията не е за пренебрегване. Маслото,което и оригинално пълна синтетика да сложиш няма да сгрешиш. Избягвай Castrol....много го ментосват....френските-Тотал,Мотул....Якко...стават,но макс до 6-7000 км...Също защо не заложиш на 5-30 грейд,мисля ще останеш доволен,стига двигателя да ти е ок. Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 (Редактирано) 2 hours ago, stoiand said: Колеги, предстои ми смяна на ролки, ремъци, масла и филтри на 2.0 TDI BMM с премахнат DPF (ако е от значение). За маслото до колкото разбрах е 5w40 само още се чудя за марката? Препоръчаха ми statoil, но не знам дали да не заложа на castrol? Смяна на комплект ремъци, ролки, водна помпа...в ауди ми обявиха цена 900лв това е с отстъпка за коли над 4години. Мисля дали да не заложа на този вариант защо дават и 2 години гаранция, а също ми обясниха че частите с които те работят били с голям пробег 160-180хил километра. Колко излиза по-принцип тази смяна с качествени части в обикновен сервиз? Колега, имам 3 конкретни въпроса относно ангренажния ремък : 1. Каква е марката на предлагания ангренажен ремък който е с такъв голям пробег - между 160 и 180 хил. км? 2. Ако ти предлагат 2 години гаранция че няма да се скъса, ще навъртиш ли тези 160 до 180 хил. км за тази 2 години, така че ако го караш до този пробег и се скъса си защитен? 3. Запознат ли си какво става когато се скъса ангренажния ремък на твоя вид двигател? Редактирано 11 Юли 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 11 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 Просто - ремък се сменя спрямо сервизния план на автомобила. Не знам какво пише конкретно за PD двигателите (в т.ч. BMM), но при CR двигателите сервизният интервал за смяна на ангр. ремък е 210 000 км. Т.е. ремъкът със сигусрност е със съответна издръжливост, поне на хартия. А вече разбира се всеки си преценява дали да не го смени и по-рано, но можеш да бъдеш сигурен, че масово в центр. Европа колите се обслужват по сервизен план и щяха да са писнали доста хора ако масово ремъците се предаваха преди 200 000км. А иначе действително гаранцията както върху частите, така и върху извършения труд в офиц. представителства е 2 години, което е сериозен плюс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
72ivanov Публикувано 5 Август 2016 Доклад Share Публикувано 5 Август 2016 (Редактирано) Ползвал ли е някой и има ли впечатления от тази добавка Liqui Moly 5144 Pro-Line Diesel System-Reiniger(http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/de_5144.html?OpenDocument&land=DE)? Освен това кога е подходящо да се налее в резервоара....след или преди смяна на маслото, ако това има значение изобщо. Редактирано 5 Август 2016 от 72ivanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 5 Август 2016 Доклад Share Публикувано 5 Август 2016 Потърси Бардал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
72ivanov Публикувано 5 Август 2016 Доклад Share Публикувано 5 Август 2016 (Редактирано) На 8/5/2016 at 11:50, audibluesky написа: Цитиране на предходно мнение! Дали това е подходящо? BARDAHL Systemreiniger für Diesel 9045 http://www.ebay.de/itm/BARDAHL-Systemreiniger-fur-Diesel-9045-/201539513991?hash=item2eecb0ee87:g:YV0AAOSwmmxW4pL9 Редактирано 8 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 6 Август 2016 Доклад Share Публикувано 6 Август 2016 Ей ТУК може да си харесаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
72ivanov Публикувано 7 Август 2016 Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 Благодаря за препоръката. Поръчах си BARDAHL INJECTOR CLEANER Diesel . Само за сравнение относно цената ще кажа, че в Германия струва 19,90 Евро и същият продукт в България 17,80 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 7 Август 2016 Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 След като минеш пробегът с добавката, препоръчвам ти да си смениш и горивния филтър. Често тези добавки разтварят гадостите и от резервоара. Можеш да погледнеш в една от темите, на @baha какъв бе снанал горивния филтър след тази добавка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
72ivanov Публикувано 7 Август 2016 Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 (Редактирано) Преди 22 часа, bsdnikolov написа: Цитиране на предходно мнение! Благодаря колега След 2000 км. ми предстои инспекция и нормално сменям всички филтри , както и маслото. Редактирано 8 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 7 Август 2016 Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anchor Публикувано 8 Август 2016 Доклад Share Публикувано 8 Август 2016 Какво ще кажете за тази добавка http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5403 има ли смъсъл да я слагам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 8 Август 2016 Доклад Share Публикувано 8 Август 2016 Здравейте, Имате ли информация шестограма на маслената помпа на нашите коли консуматив ли е и на какъв пробег се сменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване