Jump to content

Масла, консумативи и планово обслужване на A3 8P


Moonland

Recommended Posts

Днес си взех моята, след пълно обслужване. За смяна на ремък с ролки и водна помпа, масло на двигател, масла на скоростна кутия и диференциали, всички филтри без въздушния (сменян е скоро и ще си взимам спортен като дойде ред да го сменям) ми взеха 668 лева след 20% отстъпка (собствениците на сеервиза са ми познати). Мисля че е доста прилична цена за услугата.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 548
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Наистина страхотна цена...Значи си сменил маслото на скоростната?Да не би да си автоматик?Моите консумативи са оригиналните по принцип.Помпата и ангренажният ги дават да се сменят на 120 000 километра или на 5 години,което настъпи първо...Но съм чувал,че ако не са оригинални трябва да се сменят на 60 000 километра.Понеже темата е за консумативи....Преди два дена ми смениха термодатчика - febi 22 лева...

Link to comment
Share on other sites

6-степенна ръчка съм, гледам че на 90 000 се сменя по книга и викам за всеки случай да го сменя и него, че знам ли кога са го сменяли. Сега силно се замислям за свещите, ама не съм имал проблем досега и се чудя дали да ги барам изобщо.

Edited by MPAK
Link to comment
Share on other sites

АЗ моята преди да я купя мина през сервиз...закачиха я на компютъра и един час я тестваха...та тогава още ми казаха че свещите са за смяна,не знам какви стойности , къде са гледали.Та ако и ти се двуумиш по-добре си ги смени...даже е препоръчително и кабелите да се сменят...А това за маслото на скоростната и аз съм чувал за пробег от 60-90 000 километра....но има и мнение че не се води обслужваемо т.е. не се сменя.....А ти даже си го имаш по книжка...чудно.

Link to comment
Share on other sites

По-скоро се е пообъркал ;) няма по книжка смяна на масло на ръчна скоростна като сервизен интервал! Само на автоматична. Ако греша - моля за скан нансервизната книжка...

Link to comment
Share on other sites

Става дума за маслото на скоростната освен ако горе не си се изразил погрешно. Маслото на скоростната ти е без сервизен интервал за смяна, свещите ти са на 90K.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Добра вечер на всички участници във форума!

 

С извинение, ако задавам въпрос, на който вече е отговорено, но моля за информация, касаещо каталожен № или размери на маншон за външно каре на полуос - Audi А3, 8P, 1.9 TDI.

 

Благодаря ви

Edited by Mineff
Link to comment
Share on other sites

И аз днес смених маслото на скоростната кутия.От ауди потвърдиха че няма интервал за смяна,но е препоръчително да се направи.

Link to comment
Share on other sites

Съдейки по VAG номера- кутията е DSG.

6 литра ли ти заминаха?


Добра вечер на всички участници във форума!

 

С извинение, ако задавам въпрос, на който вече е отговорено, но моля за информация, касаещо каталожен № или размери на маншон за външно каре на полуос - Audi А3, 8P, 1.9 TDI.

 

Благодаря ви

 

За да го филтрирам в ЕТКА-та, ще ми трябва:

Година - ?

Код на мотора - ?

VIN номер - ?

Колко степенна е кутията (ако е ръчна) - ?

 

То сега като се сетя, ти като ми дадеш VIN, другата информация ще си я получа и сам!


Прати ми го на л.с.

Link to comment
Share on other sites

Но, ще ми извади VAG номер на карето - + скоби, маншон и т.н. 

 

Ето така. 

 

Само кажи, кой номер те интересува в частност:

 

Udre.png

Link to comment
Share on other sites

Възможно ли е в ауди да са объркали маслото?Кутията ми е ръчна и събира 2,3л.Какъв е номера на маслото за ръчна скоростна кутия?

Link to comment
Share on other sites

Извинявай, моя грешка. За DSG трябва да е G 052 185 A2, докато на снимката която си дал, маслото е G 052 171 A2.

Май очите ми започват да отслабват.  :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Колега Mineff, нали разбра кои са ти маншоните:

 

Вътрешно каре:

Оригинален номер:1K0498201
Допълнителна информация:
кръг на дупките: 86мм
височина: 110мм
страна на монтаж: от страната на трансмисията
вътрешен диаметър 2: 100мм
вътрешен диаметър 1: 27мм
отвор: 8.6мм
брой на дупките: 6

 

Външно каре:

Оригинален номер: 1K0498203

масто на монтаж: от страната на колелото
вътрешен диаметър 1: 25 мм
вътрешен диаметър 2: 86 мм
височина: 120 мм
термопласт
термокомпенсационен (разтегаем) болт
мярка на резбата: M16x1.5x77

Link to comment
Share on other sites

За пореден път с благодарност за отзивчивостта и коректността на bsdnikolov.

Edited by Moonland
ЦИТИРАНЕ НА ПРЕДХОДНО МНЕНИЕ!
Link to comment
Share on other sites

тук е описана причината поради която е препоръчителна смяната му:

SAE 70W75 viscosity gear oil.

 

Верно ли това му е вискозитета?За моята ( 1.6 i BGU ) и дават 75W80....,но аз и сложих 75W90 Мотул естер кор....няма никакви ядове и определено превключването стана по-плавно.

Link to comment
Share on other sites

Мое лично мнение- по-добро от това  в завода няма. Вярно, че маслото си е от Ауди но все пак... 

Това за загубата на свойства на маслото  ми звучи като начин да те излъжат да ти вземат парите.... Няма място за сравнение, но ладата ми е с масло в скоростите от 1993г. и до сега само е долято 1 път много малко, и си работи перфектно ( да не говорим че има и лади от 1978г. с оригинално масло на по 150к километра и скоростите влизат идеално)

Докато нещо работи не бива да се пипа. Ако наистина има шум и по-трудно влизане на предавките, може да се замили човек за нещо подобно.

Link to comment
Share on other sites

Абе....заводско..кво да не е по извънземна технология като е заводско....и няма нищо вечно...лади от 1978 на 150 000 километра пробег....????И верно ли ги сравни с Аудито????

Link to comment
Share on other sites

Не е тук мястото за водене на спорове относно марките коли.

Дадох пример с ладата, защото имам такава и ги познавам.

Тогава ще дам пример с бмв-то от 88-ма на един съсед. Той не е сменял маслото в скоростната кутия от както е купил колата. Предавкитв влизат абсолютно перфектно. Колата е на 210 000 километра.

Няма просто причина да се сменя това масло. А може би искаш да ми кажеш, че на ауди маслото в скоростите не може да издържи и 10 години, а на бмв и лада издържа по над 20??? Ти защо го смени? Шумове? Запъване при влизане на предавките? 

Link to comment
Share on other sites

Не че нещо,,,,,,няма да се заяждам,наистина не му е тук мястото.Но кола  от 1988 година само на 210 000 километра и друга 10 годишна на 170 000 километра????Аз ли не виждам логиката , защо съм го сменил?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...