Jump to content

Масла, консумативи и планово обслужване на A3 8P


Moonland

Recommended Posts

Днес си взех моята, след пълно обслужване. За смяна на ремък с ролки и водна помпа, масло на двигател, масла на скоростна кутия и диференциали, всички филтри без въздушния (сменян е скоро и ще си взимам спортен като дойде ред да го сменям) ми взеха 668 лева след 20% отстъпка (собствениците на сеервиза са ми познати). Мисля че е доста прилична цена за услугата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 548
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Наистина страхотна цена...Значи си сменил маслото на скоростната?Да не би да си автоматик?Моите консумативи са оригиналните по принцип.Помпата и ангренажният ги дават да се сменят на 120 000 километра или на 5 години,което настъпи първо...Но съм чувал,че ако не са оригинални трябва да се сменят на 60 000 километра.Понеже темата е за консумативи....Преди два дена ми смениха термодатчика - febi 22 лева...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6-степенна ръчка съм, гледам че на 90 000 се сменя по книга и викам за всеки случай да го сменя и него, че знам ли кога са го сменяли. Сега силно се замислям за свещите, ама не съм имал проблем досега и се чудя дали да ги барам изобщо.

Редактирано от MPAK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЗ моята преди да я купя мина през сервиз...закачиха я на компютъра и един час я тестваха...та тогава още ми казаха че свещите са за смяна,не знам какви стойности , къде са гледали.Та ако и ти се двуумиш по-добре си ги смени...даже е препоръчително и кабелите да се сменят...А това за маслото на скоростната и аз съм чувал за пробег от 60-90 000 километра....но има и мнение че не се води обслужваемо т.е. не се сменя.....А ти даже си го имаш по книжка...чудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро се е пообъркал ;) няма по книжка смяна на масло на ръчна скоростна като сервизен интервал! Само на автоматична. Ако греша - моля за скан нансервизната книжка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става дума за маслото на скоростната освен ако горе не си се изразил погрешно. Маслото на скоростната ти е без сервизен интервал за смяна, свещите ти са на 90K.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Добра вечер на всички участници във форума!

 

С извинение, ако задавам въпрос, на който вече е отговорено, но моля за информация, касаещо каталожен № или размери на маншон за външно каре на полуос - Audi А3, 8P, 1.9 TDI.

 

Благодаря ви

Редактирано от Mineff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз днес смених маслото на скоростната кутия.От ауди потвърдиха че няма интервал за смяна,но е препоръчително да се направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съдейки по VAG номера- кутията е DSG.

6 литра ли ти заминаха?


Добра вечер на всички участници във форума!

 

С извинение, ако задавам въпрос, на който вече е отговорено, но моля за информация, касаещо каталожен № или размери на маншон за външно каре на полуос - Audi А3, 8P, 1.9 TDI.

 

Благодаря ви

 

За да го филтрирам в ЕТКА-та, ще ми трябва:

Година - ?

Код на мотора - ?

VIN номер - ?

Колко степенна е кутията (ако е ръчна) - ?

 

То сега като се сетя, ти като ми дадеш VIN, другата информация ще си я получа и сам!


Прати ми го на л.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но, ще ми извади VAG номер на карето - + скоби, маншон и т.н. 

 

Ето така. 

 

Само кажи, кой номер те интересува в частност:

 

Udre.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е в ауди да са объркали маслото?Кутията ми е ръчна и събира 2,3л.Какъв е номера на маслото за ръчна скоростна кутия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, моя грешка. За DSG трябва да е G 052 185 A2, докато на снимката която си дал, маслото е G 052 171 A2.

Май очите ми започват да отслабват.  :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Mineff, нали разбра кои са ти маншоните:

 

Вътрешно каре:

Оригинален номер:1K0498201
Допълнителна информация:
кръг на дупките: 86мм
височина: 110мм
страна на монтаж: от страната на трансмисията
вътрешен диаметър 2: 100мм
вътрешен диаметър 1: 27мм
отвор: 8.6мм
брой на дупките: 6

 

Външно каре:

Оригинален номер: 1K0498203

масто на монтаж: от страната на колелото
вътрешен диаметър 1: 25 мм
вътрешен диаметър 2: 86 мм
височина: 120 мм
термопласт
термокомпенсационен (разтегаем) болт
мярка на резбата: M16x1.5x77

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път с благодарност за отзивчивостта и коректността на bsdnikolov.

Редактирано от Moonland
ЦИТИРАНЕ НА ПРЕДХОДНО МНЕНИЕ!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук е описана причината поради която е препоръчителна смяната му:

SAE 70W75 viscosity gear oil.

 

Верно ли това му е вискозитета?За моята ( 1.6 i BGU ) и дават 75W80....,но аз и сложих 75W90 Мотул естер кор....няма никакви ядове и определено превключването стана по-плавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мое лично мнение- по-добро от това  в завода няма. Вярно, че маслото си е от Ауди но все пак... 

Това за загубата на свойства на маслото  ми звучи като начин да те излъжат да ти вземат парите.... Няма място за сравнение, но ладата ми е с масло в скоростите от 1993г. и до сега само е долято 1 път много малко, и си работи перфектно ( да не говорим че има и лади от 1978г. с оригинално масло на по 150к километра и скоростите влизат идеално)

Докато нещо работи не бива да се пипа. Ако наистина има шум и по-трудно влизане на предавките, може да се замили човек за нещо подобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе....заводско..кво да не е по извънземна технология като е заводско....и няма нищо вечно...лади от 1978 на 150 000 километра пробег....????И верно ли ги сравни с Аудито????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е тук мястото за водене на спорове относно марките коли.

Дадох пример с ладата, защото имам такава и ги познавам.

Тогава ще дам пример с бмв-то от 88-ма на един съсед. Той не е сменял маслото в скоростната кутия от както е купил колата. Предавкитв влизат абсолютно перфектно. Колата е на 210 000 километра.

Няма просто причина да се сменя това масло. А може би искаш да ми кажеш, че на ауди маслото в скоростите не може да издържи и 10 години, а на бмв и лада издържа по над 20??? Ти защо го смени? Шумове? Запъване при влизане на предавките? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нещо,,,,,,няма да се заяждам,наистина не му е тук мястото.Но кола  от 1988 година само на 210 000 километра и друга 10 годишна на 170 000 километра????Аз ли не виждам логиката , защо съм го сменил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...