Jump to content

Масла, консумативи и планово обслужване на A3 8P


Moonland

Recommended Posts

Колеги понеже не ми дава да си редактирам поста пиша пак нов отдоло. 
Сетих се за още нещо понеже не ми се вярва да е дефектен съединителя с маховика, като го сменяхме забравих да кажа, че маншона на долната помпа на съединителя беше скъсан и ако се е набило прах вътре, възможно ли е да не отпуска равномерно и да задържа и въобще ако е заминала тая въпросната долна помпа може ли притрисането при потегляне да е от нея? (понеже други симптоми за проблем нямам. някой ако може да обясни или да ми даде някакъв линк да прочета каква роля играе тая помпа и при повреда какви са симптомите понеже не мога да намеря ще съм много благодарен...)
Вече нямам идея от какво е и дали е нормално и започвам да си мисля някакви други работи понеже съединителя с маховика е комплект предполагам, че всички болтове и нитове трябва да са били затегнати колкото е нужно в завода освен тия горе 6-те със зеленото лепило, които прикрепят и държат целия комплект към трансмисията (тях ги затегнахме с ударен пистолет на въздух на 4 бара предполагам е достатъчно).
Някой има ли идея дали не е трябвало да се донатегнат и е тия болтове допълнително (ще приложа снимка и ще ги оградя), понеже само това са болтовете тия оградените не помня колко бяха и тия със зеленото лепило, всичко друго беше на нитове и другия въпрос ми е в комплекта те кое стягат и държат.

post-79964-0-01910000-1436617554_thumb.j

Редактирано от Иван Лютов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 548
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Сетих се и за още нещо... понеже като я купих колата и я пробвах това притрисане го нямаше, а се появи след това (и понеже нагоре бях написал, че сега като свалихме стария съединител феродовия диск и притискателя бяха добре даже на феродовия се виждат каналите и имаше 1-2 мм феродо над каналите, а само маховика се беше разтропал). Та има ли вариант понеже малко след като я взех смених ролките и ремъците с водната помпа, масло, филтри и още няколко неща, които си бяха за смяна да трябва да се направи центровка там на предварението на помпата понеже при мене не е правено и оттам да се е появило това притрисане и леко падане на оборотите при потегляне (понеже и със стария и с новия съединител си притриса) и може ли всъщност да се види какво е предварението и дали има нужда от корекция?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това кой може да си купи нова кола това е решението, а тия къде караме коли на по 250000км това е положението. Преди малко карах една същата като мойта и го прави по същия начин и с един майстор говорих, където има същото ауди и ми каза, че е нормално да притресе леко понеже кола 105 коня и 1500 кг си трябва да дадеш малко газ иначе си притриса леко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм.... А 1.6 тръгват само по наклон надолу без притрисане? А Голф 4 със сходно тегло и 1.4 двигател със 75 коня и колко по-малък върт. момент как ли се тресе като тръгва....

Егати майстора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, купих си http://www.emag.bg/komplekt-2-halogenni-krushki-philips-h7-white-vision-12v-55w-12972whvsm/pd/D450YMBBM/, но съм леко затруднен със смяната на габаритите... С ръка трудно ги достигам и предполагам че с някакви по-фини клещи ще излязат без проблем. Нали няма как да се скапе нещо ? Просто си ги дърпам, както останалите H7 крушки нали ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених крушките за късите и габаритите с въпросните White vision. Светлината е осезаемо бяла и нищо общо с жълтата, която беше преди това. Габарита на левия фар (където е въздушния филтър не е за хора с големи ръце и обтегнати нерви! Ако жена ми беше наоколо, със сигурност щях да я помоля да съдейства.. деца също биха свършили работа... От Ауди предполагам, че имат някаква специална част за въпросната цел... Не искам и да си представям какво е да сменяш преден мигач...

 

иначе габаритите най-лесно се издърпват за кабелите наистина - благодаря за съвета!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте, имам предни дискове и накладки за смяна. Понеже сервизът, в който по принцип ходя, тази седмица е претоварен, мисля да отида до S CAR http://www.scar-service.com/. Моля да ме ориентирате горе долу колко би трябвало да струва интервенцията. Колата е 1.6i ; 4 врати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте някой има ли идея какъв размер и кой точно е горивния филтър за 1.9 TDI BKC мотора на марка MANN. ( рама е WAUZZZ8P45A123026 ). Понеже вече във 3-ти магазин ми казват, че им излизат 3 филтъра с различни размери по рамата и не знаят кой от 3-те е. Мислех първо да го сваля филтъра някъде за да се види кой точно е ама имам и още един въпрос филтъра не иска да излезе. Върти се в металната кутия ама не излиза (напъван е и със щанга обаче тръгва да се огъва кутията, а филтъра не излиза и за да не се изкриви самата кутия го оставихме така). Та явно има някакъв чалъм да се изкара ако някой знае и на какъв принцип се вади да каже. Или ако някой може да ми каже направо някакъв сервиз в който ще свършат нормално работа да го сменя утре понеже сипах една добавка на бардал профилактично за пречистване дюзите и горивната система и горивото привършва с добавката и трябва да го сменя тия дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига чупил  :hilezh: Развиват се 5-те винта от горе на филтърната "кутия" и се маха капачето. Не е нужно да откачаш маркучите (даже не е препоръчително). 

 

Screen_Shot166.png

 

Вътре е филтърът, който трябва да смениш. Аз като си го сменях моя, излезе доста лесно. Явно са ти сложили сбъркан филтър с по-малко фи на долния отвор и за това. В комплектът трябва да има и две уплътнения, които също се сменят.

 

Screen_Shot167.png

 

 

А сега на въпросът, как да разбереш кой е твоя филтър. На филтърната кутия трябва да има залепена лепенка с VAG номер:

 

180476099.gif

 

 

В зависимост от номера, си търсиш и филтърът.

 

Screen_Shot164.png

 

Ако "кутията" е с номер 1K0 127 400 K, то филтърът ти е 1K0 127 434 B.

Ако "кутията" е с номер 1K0 127 400 B или 1K0 127 400 J, то филтърът ти е 1K0 127 434 A.

Ако "кутията" е с номер 3C0 127 400 C, то филтърът ти е 3C0 127 434.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами той при баща ми са пробвали да го вадят и явно някой при миналата смяна е набутал грешен филтър и като се развият болтовете и се види филтъра се върти наляво надясно, обаче вика излизане няма не иска да мръдне да се извади ( той ми вика хиляди филтри съм сменил понеже от 30 години се занимава с това и такова нещо не се е случвало...). Има лепенка, която се вижда сега погледна номерата са 1KO 127 400E и отдоло на долния ред пише MANN + HUMMEL 66 504 73 114. В интернет намерих филтри накрая с буква K и J ама с буква Е не намерих какви са размерите.

post-79964-0-30766800-1441112387_thumb.j

post-79964-0-30766800-1441112387_thumb.j

post-79964-0-30766800-1441112387_thumb.j

Редактирано от Иван Лютов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтърът ти е 1K0 127 434 A (заменя напълно 1K0 127 434). Не си намерил с индекс Е, защото на 01/2005-та година е заменен с индекс С, а на 11/2005-та с индекс J.


Забележи в полето Remark на табличката от ЕТКА, на редът 1K0 127 434 A в горния десен ъгъл пише M+H (MANN + HUMMEL).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за пореден път!   :) А колата ми е 02,01,2005 г. демек е преди 11 ти месец да не е с индекс C ,та да стане грешка или и двата символа и J  и C означават едно и също нещо.

Редактирано от Иван Лютов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали първо трябва да монтират вече доставените им филтри ;) . А и до индекс К (без него) на кутията, все филтрите са с индекс А.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да мерси схванах малко объркано е измислено ама филтъра е поръчан :D Утре ще видя да намеря някой сервиз да го сменя само :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра е сменен всичко е точно ,точно този беше :)
Не знам дали е тука мястото ама да напиша отзив за добавката на бардал, която сипах заради, която смених и пак филтъра понеже беше понакачило бая боклуци отдоло под филтъра в кутията( http://www.prospeed.bg/bg/product/4280/12).
Като я взех колата преди 9 месеца 4-та дюза беше със стойност около 0.5 при позагрята кола на около 75 градуса (ще кача и снимка доло ама тия стойности са когато колата беше на към 30 градуса по спомен). Днеска като сменихме филтъра я закачихме да видя какво става вече при напълно загряла кола на 90 градуса както знам, че се гледат показателите на дюзите. И изненада 2 и 3-та са най-добре както беше и в началото, обаче 1 и 4- та са си сменили стойностите и сега вместо 4-та , 1-вата дюза е с показател 0.42, а 4-тата е намаляла, което ми е много странно. Ама при всички положения май има малко подобрение след тая добавка, а ако няма поне не е навредила, а пак са си в същото положение в която я купих колата.

post-79964-0-34218200-1441197651_thumb.j

post-79964-0-89345800-1441197659_thumb.j

Редактирано от Иван Лютов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Имам въпрос относно видовете предни дискове за 1.6 4 врати. Ако не е уместен, моля мнението да се изтрие.

 

Какви дискове препоръчват от Ауди да се използва на колата? Двойно вентилирани или обикновени? По моя информация намерих, че от Ауди дават да са вентилирани само, но гледах, че колеги слагат и обикновени... Тръгнал съм да слагам вентилирани отново, но все пак исках да разбера и това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде време за нови чистачки. Идва дъждовния период, а моите вече бяха за боклука!

Купих:

 

    bosch-automotive-logo1.png

Wiper1.png

 

Wiper.png

 

 

 

 

 

 

 

Цената им е повече от приемлива. 11 лева е шофьорската, а 10 лева е пасажерската чистачка. В комплекта има адаптори както за 8Р след 2005-та година, така и за 8Р преди 2005-та година.

Първото ми впечатление от тях е впечатляващо. Чистят идеално. Ще видя след зимата как ще са.

След като се махне адаптора, захватът става същия като на задната чистачка. Тези дни ще отскоча до Практикер да си купя и една за отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си смених предните чистачки днес....Купих си ги от колега във форума , оригинални за доста сносна цена 20 лева чифта )....чистят повече от прекрасно...Много съм доволен.

Редактирано от venomcorp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също от няколко седмици се каних да драсна на тема чистачки.

 

Преди по-малко от година, в средата на Ноември смених оригиналните, вече поамортизирани чистачки с Bosch Aerotwin. Първоначалните ми впечатления бяха смесени - чистиха добре, но дясната не прилепяше в края съвсем добре по стъклото в крайните положения. Освен това в захващането си стърчаха малко повече от оригиналните - по-скоро малък естетичен проблем.

 

Преди около 3 месеца дойде време да подновя нано-покритието на стъклото. От тогава почна едно лудо подскачане на чистачките при по-проливен дъжд. Нещата стигнаха до там, че в един напрегнат ден бях на косъм да набия спирачки, да дръпна чистачките и да ги метна в храстите!!! Скъсаха ми нервите и се питам как не скъсаха и механизма/мотора! Прибрах се и сложих старите чистачки, които добре че бях запазил и настана тишина, макар и да не чистеха перфектно!!

Противно на производителя на нано-покритието, който препоръчва Bosch Aerotwin именно като добри, несъздаващи този ефект, при мен се представяха отвратително в комбинация с подновеното покритие. Освен това ми се струваха мааалко по-шумни от това, с което бях свикнал.

 

Накрая не издъжах и си купих преди месец отново оригинални (SWF) и за момента съм супер доволен - прилягат "като по учебник" на лостовете, движат се тихо, чистят идеално и нямат проблем с нано-покритието на стъклото!

 

За момента приключих с Bosch. Пазя ги в гаража като резервни, но не възнамерявам да купувам отново от тях, били те и по-евтини. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За подобни консумативи аз избирам само оригиналното. Като бях в Хърватия ми се наложи смяна на задната чистачка. Отидох си в местния Фолксваген и си поръчах една. Около 15 евро ми изелезе, но си заслужава. 

Редактирано от Wolfgar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...