Moonland Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Тази тема е посветена на всички въпроси и отзиви свързани с плановата поддръжка, масла и други консумативи за A3 8P. Моля използвайте я, вместо да създавате нови теми. Посочвайте като минимум двигателя и МоделГодината на автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Хайде тогава да я сефтосам, новата тема.Въпрос: Скоростната ми кутия е 6 степенна DSG (Part No SW: 02E 300 042 F, HW: 02E 927 770 AD, Component: GSG DSG 070 0920, Revision: 04507000). На едни места чета, че маслото не се сменя, освен ако не се прави ремонт. На други, че се сменя на 60 000. Все още не съм я пипал. Събирам инфо, дали да го сменям. Иначе, проблеми с нея нямам (да чукна на дърво), работи перфектно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Според сервизният план на производителя, маслото на автоматичните 6-скоростни S-tronic кутии в А3 8P се сменя на всеки 60 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Искам да добавя, че гледам много хора не знаят и не сменят маслото на халдекс/торсен системите. Сменя се на 40 000км масло + филтърче. На ауди а3 2006, 2.0tdi/140 BMM, струва 96 лв филтърчето и 62 лв маслото (1 литър) от Порше изток. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 27 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 (Редактирано) Само ще те коригирам, че няма подобен сервизен интервал (40 000км). Нещата са зададени или на 30 000км / 60 000км / 90 000км, или на определен времеви интервал (всяка година, всеки 2 години и т.н.). Конкретно Hаldex маслото се сменя на всеки 60 000км или 4 години (което настъпи първо). Редактирано 27 Септември 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 (Редактирано) Явно съм го запомнил като мили, тъй като го четох в audi-sport.net, дори там даваха смяната на филтъра може да е през смяна на маслото. Но, ако това което имаш ти е достоверно, значи е така. Имаше интервали от определен пробег до оперделен пробег, за смяната му, тъй като зависи и в какви условия се кара и доколко активно се използва системата. Редактирано 27 Септември 2014 от qnkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 27 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Информацията е от сервизния план на автомобила описан в сервизната книжка, която би трябвало всеки да има...: Няма никаква зависимост от това как/колко/къде се кара. Интервалът е фиксиран. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 (Редактирано) За непросветените, какво е това Haldex масло? За quatro системите ли е? Редактирано 30 Септември 2014 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 30 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 Да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 Какъв акумулатор трябва да купя за 1.6 ФСИ? 60 ампера? Моя е оригинален от ауди и не успях да видя ампеража. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 Аз също съм с оригиналния/заводския и на него пише капацитета под номера. Какъв е номера на акумулатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 60+ ампера си вземи. Варта или Бош Silver по възможност (и двата бранда се произвеждат в една фабрика в Полша). В кутията би влязъл и 77 амперов, но не ти трябва, чак такава сила. Ей това http://www.akumulatori.bg/129/Product/15/VARTA%2063Ah%20SILVER%20Dynamic#info би ти свършило идеална работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 6 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2014 (Редактирано) Не мога да видя номера на акумулатора.Иначе аз съм се насочил към FIAMM като марка. Полото на майката е с такъв производство 02.2008 и още държи без проблеми.Ей тоз мисля http://www.akumulatori.bg/267/Product/563/FIAMM%2064Ah%20Titanium%20Plus#info Редактирано 6 Ноември 2014 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 7 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 Определено не си с оригинален акумулатор тогава Българските също не са толкова лоши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 7 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 С оригинален съм. Пише си Ауди на него. ФИАММ е на Полото на майка ми Италиански е, но държи това животно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThEBlazZeD Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Има значение кога, (колко често във времето) се използва колата, къде караш (ако си градско или извън) и други фактори които влаят на живота на акумулатора...Такива заключения - много време държи и т.н Ми като я караш често и то по маристрали няма как да не държи много повече от същия при градско нон стоп палене гасене и липса на "добро" зареждане.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 (Редактирано) Имам три коли. На 3-те общо за година се правят 10 000 км с преобладаващо извънградско Акумулатора на полото обаче е загинал славно тази сутрин. Трябва да се сменя. След почти 7 години вярна служба ще бъден погребан с почести Редактирано 11 Ноември 2014 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 11 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Толкова изкара оригиналния и на семейното VW... 7 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 R.I.P. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 16 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 (Редактирано) Тъй като дойде най-накрая момента да сложа зимните гуми, проверих и спирачките.Малко информация за минималната дебелина на накладки и дискове спрямо размера: Предни дискове: 280x22mm >> 19 mm288x25mm >> 21 mm312x25mm >> 21 mm345x30mm >> 27 mmЗадни дискове: 232x9mm >> 7 mm255x10mm >> 7 mm260x12mm >> 9 mm286x12mm >> 9 mm310x22mm >> 19 mmНакладки: 2 mm При ~2 mm се активира и сигнализацията (важи само за предните) Редактирано 16 Ноември 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_Ch Публикувано 16 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 Сигнализацията за износени накладки опция ли е или всички А3 8П я имат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 16 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 (Редактирано) Всички я имат. Но е само на предните накладки и още по-точно казано - сензорът е само на предна лява.Амортизацията на предни и задни обаче винаги е различна, т.е. не бива да се разчита, че щом предните са добре, задните също са добре. Освен това ако накладките отпред са сменяни и побългарени (с такива без сензор), съответно няма да има сигнализация. И на последно място - практиката показва, че десните дискове/накладки се амортизират малко по-интензивно, но това обикновено е минимално и не е нещо, което трябва да се взима непременно под внимание. Редактирано 16 Ноември 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Лютов Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 (Редактирано) Здравейте колеги понеже четох за маслата и вече съм тотално обърка, защото всеки казва различно някой може ли да ми каже какво масло да сложа. До сега съм решил да е 5w40 и да не е longlife ама тия дпецификации ме объркаха много, та с каква спецификация да е маслото което да сложа. Един приятел в магазин за авточасти провери по рамата и му излиза само longlife с спецификация 505.01 (не съм сигурен дали беше точно така номера). Мога да взема оригинално масло omv bixol 5w40 за без пари то става ли, защото не го знам каква му е спецификацията и какво може да стане ако не е тая която трябва. Номера на рамата е WAUZZZ8P45A123026.Много МОЛЯ за отговор, защото не искам да объркам и да стане нещо на двигателя. Редактирано 19 Ноември 2014 от Иван Лютов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 Има ли ДПФ таз каляска? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Лютов Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 (Редактирано) Колега не знам вчера я купих мисля, че няма. То и от това ли има значение и как да проверя дали има или не дпф. Мисля че дпф при 1.9 се слага след 2006 година, а мойта е 2005. Редактирано 19 Ноември 2014 от Иван Лютов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване