Jump to content

Гуми и джанти за A3 8P


Moonland

Recommended Posts

Преди 2 часа, deox87 написа:

Разбирам те и не се опитвам да споря но именно при изнасянето на джантата няма ли точно в случея гума на 35 или 30  да ти даде повече място?

 

Коефициентът 30,35,40,45,50 е за дебелината на гумата, виж въпроса ако е 205,215,225,230 които са ни стандартите за ширина може би при 205 ще има по-малък шанс за допир, защото по-тясна гума ще вкара задната гумата по-вътре в калника. От 225 на 205 ще означава 2 сантиметра по-тясна гума. По логиката на Moon за равномерното двустранно стесняване, значи 1 см по- навътре от калника, по спомен болта мисля, че беше 8мм глава + 2 мм пластмаса държаща бронята може и да се влезне вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 832
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 2 часа, energieboypz написа:

Uniroyal-a ще са още днес ги поръчвам. :) 

Колега,като вземеш гумите,пиши как са и аз се колебая,дано са по нов DOT :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,като вземеш гумите,пиши как са и аз се колебая,дано са по нов DOT [emoji4]

Ок,като ги получа ще пиша,казаха ми до края на другата седмица. Иначе колегата LTPetrov в по-горен пост е споделил, по-дългосрочно впечатление от гумите :)

Sent from my E5603 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, LTPetrov написа:

 

Коефициентът 30,35,40,45,50 е за дебелината на гумата, виж въпроса ако е 205,215,225,230 които са ни стандартите за ширина може би при 205 ще има по-малък шанс за допир, защото по-тясна гума ще вкара задната гумата по-вътре в калника. 

 

Точно така. Ширината на гумата има пряко значение. Височината (при еднакъв размер джанти) - индиректно да, но вероятно минимален, тъй като влияе само по височина, не в посока на оста. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 13.02.2017 г. at 9:38 PM, fifipaldi said:

Кое не разбра?

Има 5 милиметра разлика между двата сетъп-а.

При единия ще опира много рядко, а при другия доста повече.

Моите джанти бяха 7.5J с ЕТ35 и опираше от време на време.

Дали с 3+ или 4-5 човека, хващай се за думите щом искаш ;).

 

Ама ти защо се тревожиш?

С раздутата S3-ка няма да опира грам.

Колега само да ти кажа не си прав!!! Няма никаква разлика дали е 7.5J или 8.0J. По-широката джанта (като борд) при еднакво ЕТ влиза навътре и няма никакво значение за опирането във веждите, което при мен се очакваше да е проблем. Освен това незнам как е на А3-ките и честно казано не ме интересува, но след като при тях опира с няколко човека в колата минавайки през легнал полицай, искам да кажа че при мен няма никакво опиране на С3-ката с 3-ма отзад и един до мен при ЕТ35 на 18-ки 8J, както и на неравности. Незнам какви са разликите между А3 и С3, но нека някой от специалистите да се произнесе с диагноза. Много ми е любопитно как ще обясни след като няма разлики, как на С3 не опира никъде по никакъв повод!!!

Разбира се аз мога само да се радвам - за колегите, които се опитаха да ме убедят едва ли не че съм сбъркал с покупката оставям обясненията, ако все пак имат капацитет да разяснят казуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при други A3 собствениците твърдят, че няма опиране. Вероятно има някаква зависимост от МоделГодината (при по-старите може би няма проблем или не още при <ET45, но това е само теория).

Всеки случай S3 има по-различно окачване, но не и раздуване на купето/калниците. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая S3-ка Sportback или 3-врата е?

Може и това да има значение.

Аз не съм казвал да не взимаш даже напротив казах, че при мен опираше много рядко при това съвсем леко и за мен си струва да се сложат джанти с ЕТ 35.

 

А това, което си написал за 7.5 и 8 J е така, но само ако приемем, че опира от външната страна (както беше показал Moonland на снимката).

Аз не знам моята къде опираше точно, може при по-широка джанта да започне да опира и отвътре въпреки, че с ЕТ 35 джантата е изнесена с около 2 сантиметра навън спрямо фабричния размер за 8P и не би трябвало да има проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте. Искам да си взема 17-ки и гуми и джанти като гумите ще са 225/45/17 . Да ми препоръчате някакво ЕТ, като не искам да слагам фалнци и темподбни глупости :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де, диагонален прочит само на първите няколко страници от темата и ще намериш отговор на въпроса на няколко места...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчакай 1 седмициа и ще кача снимки на новите ми 17-ки джанти AEZ. Ако ти харесат, ще се опитам да ти ги уредя с отстъпката и за тебе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги . Да се похваля и аз ,днес ми дойдоха гумите,дота на 2 е 5016,а другите 2 са 0217,първото ми впечатление беше "Уау,колко тихо върви колата!!" ,сигурно защото я взех преди зимата и не съм карал я карал с летни гуми до сега :D  .В събота ми предстой по-дълъг път и каране по завой,тогава ще пиша как се  държат на пътя.Иначе колата изглежда значително по-добре с по-голямия размер. 

DSC_07000.jpg

DSC_07011.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същите много приятни и красиви гуми. Да знаеш, че производителите препоръчват първите 1000 км да се кара внимателно !!! Не си прави експерименти.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото всяка гума (без значение от производителя и модела) не е на 100% перформънс докат ое съвсем нова. Такъв се постига след няколко стотин км. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.03.2017 г. at 11:41, Moonland написа:

По принцип зимните са по-тихи от летните, не обратното ;)

Честито! 

 

Пълни глупости, как точно го установи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как го установих?

http://www.mz-web.de/leben/auto/-mythen-und-vorurteile-wissen-sie-ueber-winterreifen-bescheid-3019778

 

Разбира се всичко е субективно, а и зависи много от това какви зимни се сравняват с какви летни (модел, марка, амортизация, възраст). Разбира се зимни гуми с шипове не могат да бъдат сравнявани с нищо по шум. 

 

Като се кача на зимните колата освен, че вози по-меко е и с една степен по-тиха. Дали пък няма нещо общо с меката гума на зимните, предвидена да запазва сцепление дори при екстремни минусови температури.....? :lupe:

При по-висока скорост е възможно вече да става и по-шумна от лятна, предвид по-високото съпротивление. Всичко е субективно. Поне при мен в градски условия зимните са малко по-тихи. И категорично по-меко возещи, но това идва и от размера. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мене лично зимните ми 205/55/16 возят по твърдо от летните ми 235/45/17 ....със ambition sport окачване съм....

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е почти невъзможно.... при по-малък размер джанти, т.е. по-високи гуми с повече обем и то зимни да возят по-твърдо.... може би им е дошло отдавна времето да ги смениш, ако са станали на камък :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...