Jump to content

Гуми и джанти за A3 8P


Moonland

Recommended Posts

зимните 225/50/17, летните 235/45/17, не усещам чувствителна разлика в комфорта, а разликата в цената е фрапантна.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 832
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Колко фрапантна...15лв на гума и си бягаш от размера, който е 225/50/17 или 245/45/17... Нищо де важното е да е тънко, за някакви 13мм в диамеръра, голяма работа :)

Link to comment
Share on other sites

https://diana-ltd.com/tire?23412 - 203лв.

https://diana-ltd.com/tire?23324 - 281лв. 

 

13mm са разликата между 225/50 и 235/45, летните ги дават 245/45, където разликата е 9мм. За мен разлика от 1% в диаметъра при 40% в цената не си заслужава, но ти си богаташче, за теб не е голяма работа. ;)

Link to comment
Share on other sites

Нямам идея, за какво горовиш...разликата 225/50 и 235/45 си писал по-горе колко е фрапантна, за 245/45 е ясно. Избягал си от фабричния размер, за да спестиш 15лв, ако си минал от 245 на 235 за да спестиш вече е по-различно, въпреки че не е оправдано...много с лека ръка смяташ разликите ми се струва 225/50 и 245/45 има 3% разлика , не 13 като в твоя случай които взаймо заместими. А разликата от 245/45 до 235/35 вече е доста по-голяма 15мм

Link to comment
Share on other sites

аз не знам за какво говориш, не видя ли линковете?! Зимните ми са 225/50/17, летните са 245/45/17, така си пише на вратата на колата, аз за летни сложих 235/45/17. Нито разликата е 15лева, нито тази в диаметъра е 15мм или повече.

Edited by Vanu
Link to comment
Share on other sites

Е явно аз не мога да чета 

Цитат

зимните 225/50/17, летните 235/45/17, не усещам чувствителна разлика в комфорта, а разликата в цената е фрапантна.

А това че си минал от 245 на 235 променя нещата, не е като от 225 да си минал на 235. Просто от това, което си написал никъде не става ясно, че разликата е 245->235...

 

Edit: И между другото, не знам защо си се засилил на Премиум контакт 6 където алтернативния ти размер е 200+ лв, като има UHP клас гуми във фабричния ти 245/45 които са по-евтини:

NFERA SU1  245 / 45 R17 / Y / 99  162лв

FK-510 XL    245 / 45 R17 / Y / 99  175лв

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2017-AMS-Summer-Tyre-Test.htm

Флкена спира на мокро за 29.4м CPC6 за 29.6м

На писта е 0.5км/ч по-висока средна на мокро

На сухо с 245 ще е по-добър на всичко от сегашната ти 235 гума също...

 

Edited by DStealth
Link to comment
Share on other sites

като гледах ревютата търсех комфорт, нисък rolling resistance и дълъг живот, бях се спрял или на PS4, или на CPC6. Зимните са ми контита и съм доволен от тях. Не карам особено агресивно и предпочетох марка пред 10мм (4%) по-широка следа. 

 

Link to comment
Share on other sites

То, че не караш агресивно е ясно още от Еко-тюнека на 206-цата :hilezh:

Но все си мисля, че фабричният размер е съобразен с автомобила, а не начинът на шофиране и вариантите за пестене на собствениците в БГ ...нищо лошо, но следващата гума си я вземи в предписания размер, ще видиш разлика в поведението...

Link to comment
Share on other sites

А случайно някой да е пробвал този размер джанта на 8Р1:stupid: 

AUDI 7-DOPPELSPEICHEN FELGEN ORIGINAL RS S-LINE:
A6 S6 4G auch A4 S4 8K B8
IN SILBER LACK
4 x 19" 8.5J ET45
Mittenloch 66,5 mm
Teile Nummer AUDI: 4 x 4G0601025S

 

Link to comment
Share on other sites

Като изключим централния отвор, в другото не виждам нищо притеснително. Има доста сходни модели джанти... ето примери как седят:

 

2lu9qqf.jpg

 

img-4647-61724.jpg

 

c4054d9f-2082-4bbe-851f-37d14a08739c.jpg

П.с. Ти караш 8P3, не 8P1 ;)

Link to comment
Share on other sites

Титан мат им стои страхотно на черното, но за съжаление тези са сиви...

 

Спрял съм се и на друг вариант, но при него са вероятни проблеми:

8,5x19 ET45 - предни

9,5х19 ЕТ50 - задни

Въпреки, че по немските форуми има примери на ТТ с регулируемо окачване, не съм сигурен къде ще опре на 8Р... я вътре в пружина, я вън в калника. Задължително обаче махат болчето на кората към бронята.

Най-вече ме притеснява факта, че на 8Р ще стоят като на свинче звънче:)  При ТТ-то калниците са изтумбени и визията е супер!!

Link to comment
Share on other sites

Мен малко не ми е и ясно каква ширина гуми планираш да слагаш на 8,5J... камо ли пък на 9,5J .... 

Визията е една на ръка и въпрос и на вкус, но трябва да взимаш предвид все пак и мощността на автомобила.... освен ако не искаш да го запъхтяваш на всяко набиране. 

 

Иначе болтчето се маха и безспорно помага... но помага когато си с някой друг mm в сивата зона, както е случая при мен. Ти до вчера говореше за ET30 и 8,5J - не болтче, ами цялата броня с все калниците ще трябва да махаш образно казано. 

Edited by Moonland
Link to comment
Share on other sites

255 на задни, незадвижващи колела.... :lupe: :gruebel:

 

Не е въопроса само в максималната мощност - дори след ремап е увеличена мощноста градивно при по-високи обороти, но 1.4 двигателя си остава съответно на обема и турбината мудничък на ниски обороти (набиране). И нямах предвид (само) тегло, а на първо място съпротивление! По-широка гума - по-високо съпротивление, по-мудно набиране. Еле пък като боднеш още по-голямо съпротивление там дето най-малко може да ти е от полза - на задната ос ;)) 

Edited by Moonland
Link to comment
Share on other sites

Дори и да успееш да ги сложиш някакси, колата ще изглежда като бременен пинчер с тези 255x30x19. А пък и като блеснат малките дискчета в големите джанти, ще стане още по-зле (лично мнение разбира се).

Edited by manoleo
Link to comment
Share on other sites

Колегата на А3-ка с 1.4 TFSI мотор иска да монтира 19'' джанти ли?

То бива визия,но в случая е онеправдано.

Link to comment
Share on other sites

Онеправдано? [emoji849]

В 19" няма абсолютно нищо лошо и биха седяло съвсем добре! Проблемът е в ширината гуми, които си е наумил да слага... на А3 с предно задвижване... с 1.4 двигател, бил той и овърклокнат.

Иначе за 19" 225/235 - нищо лошо и биха тичали ако подбере подходящи/хубави джанти. Разбира се комфортът ще пострада малко.

Link to comment
Share on other sites

Благодаря ви за мненията (дори и на тези с ироничните подмятания)!

Да, действително държа на външния вид на колите и ми е кеф да ги ъпгрейдвам, независимо от средствата. След инвестициите по смяна биксенонови фарове, пълен S line пакет, ремап и пълно обслужване, просто не остана друго освен подмяна на сток джантите.

Аз също като повечето от вас съм 100% привърженик на ОЕМ-ъпгрейда, но предполагам всички сте съгласни, че визията на фабричната джанта 7,5J  и ЕТ57, независимо от диаметъра, не може да се сравни с дизайнерски изпълнения на Keskin, Brock, Baracuda и тн. Конкретният модел джанти, които много ми допадат са  19Zoll Corniche "Vegas" Felgen . В нета е пълно с примери как стоят на Audi, вкл. на А3, ТТ и др.

Смятах, че споделяйки намеренията си, ще се отзоват хора, които са пробвали джанти с близки параметри, ще публикуват снимки на собствените си джанти и тн.. Нали това е идея на форума все пак.... Единствените градивни коментари както винаги са от страна на Moonland, с които винаги се съобразявам с оглед на техн. изисквания и практичност.

 

ПС. Колата се кара само в града от сина ми, който е на 19. Не смятам, че по-широкия размер отзад ще му забави старта особено, дори ще се радвам ако е така :)  И съм сигурен, че подобна "шукарийска" промяна би го изкефила максимално /все пак още сме на един акъл/ :)

 

Link to comment
Share on other sites

Искам да попитам въпросните джанти оригинални ли са на Audi,защото ги намирам като Ronal Made in Poland?

А всъщност се водят май RS6 и са си 5 x 112 централен отвор 57.1.

На някои има щампа на Audi,на други не,дори ЕТ е различно....а отпред изглеждат всичките еднакви?

$_86.JPG

Link to comment
Share on other sites

On 6/3/2017 at 10:27 AM, Nerezanov said:

...

Смятах, че споделяйки намеренията си, ще се отзоват хора, които са пробвали джанти с близки параметри, ще публикуват снимки на собствените си джанти и тн.. Нали това е идея на форума все пак....

 

В нашия форум предполагам няма много хора с 19-ки джанти, затова ако искаш прегледай темата на колегите от чужд форум.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...