Jump to content

AUDI 100 от 2.3 10v механичната инжекция на 20v 7А електрическа


Криис

Recommended Posts

фен съм си на бензина,а и сега я реставрирам и не се движи.ще видим дали ще има

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-823-0-62186600-1412789954_thumb.jpg
post-823-0-49125500-1412789945_thumb.jpg
post-823-0-92975100-1412789934_thumb.jpg
post-823-0-59984500-1412790045_thumb.jpg


отдолу,отстрани,мотора идва на ред.Отвътре е оригинално много запазаена аз така я търсех и колата няма УДАР за 22 години от никъде.Идеална база си намерих случайно а е и с екстри

post-823-0-31764100-1412967722_thumb.jpg

post-823-0-31518100-1412967735_thumb.jpg

post-823-0-97420200-1412967819_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги къде мога да намеря майстор във

 Варна за  2.3   механичната инжекция

Редактирано от krikor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

И аз да кажа като бивш собственик (8 години) на 100-ца с мех.инжекцион - тази кола никога не ме оставяла насред пътя и винаги ме е закарвала до крайната точка. И да гърмяла е особено веднага след като и сложих газ, но дори и да се случи на пътя това, които си описал по-горе просто поизправяш клапата, увиваш с тиксо криво-ляво гофрирания маркуч, палиш директно на газ и продължаваш. Ако АГУ-то е регулирано правилно НЕ гърми. Ако откаже свещ или кабел двигателя заработва на 3 цилиндъра - няма как да не го усетиш и да спреш. Все пак ако решиш да даваш газ и да продължиш без да отстраниш проблема - вероятно ще гръмне и ще покриви дебитомера, но същото, абсолютно същото ще се случи и при ел.инжекцион - щетите няма да са по-малко или по-различни.

Така, че всички проблеми идват от неправилните монтаж или настройки на АГУ или проблеми в запалителната уредба, а НЕ от „архаичния” механичен инжекцион.

Некадърни майстори могат да те накарат да намразиш всяка кола, но това вече е друга тема.

БРАВО . И аз карам такава от 4 год. Има нещо особенно в този мотор. Да, дразни ме когато реши да прави магарии, но както каза колегата всичко е от МАЙСТОРИТЕ които много разбират на мех. инжекция. Иначе съм много доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи що няма да стане?  :hilezh:

Щото примерно при ПБ-то за 2 оборота на коляновия вал(нали за толкова палят всички цилиндри) всяка дюза впръсква 4 пъти, а при 5-така ще впръсква 5 пъти, съответно горивото ще е повечко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора все си се върти на една страна, и всеки 360 градуса на разпределителния вал всичко се повтаря отново(а дори няма датчик за да го разбере). За един оборот на разпределителния вал в единия случай имаме 4 импулса, в другия случай 5...при положение че деокото(ПрекъсвачТокоРазпределителя) "позиционира" цилиндъра на работа, а дюзите все работят на куп всички какво значение има 4 или 5 са? 

 

Може да бъркам но все си мисля че подобна електроника която гледа импулс за импулс "реално" работи и променя гориво/аванс/празен ход само на база "честотата" на въртене от импулс до импулс(от цилиндър до цилиндър). и по темп.датчици, и мап/маф. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно си скаран с някои понятия. Не се заяждам, ще се опитам да ти обясня. 
Дюзите на ПБ-то работят във режим фул груп(всички впръскват на всеки импулс на датчика наХол). За 360 градуса на разпределителния вал 4 цилиндровия мотор е впръскал 4 пъти, на вски 90 градуса имаш впръскване. При 5 цилинровия за 360 градуса имаш 5 импулса, на всеки 72 градуса имаш впръскване. Та като работят 5 дюзи за един цикъл(360 градуса) мисля че има разлика на броя впръсквания за цилиндър точно 1 път в повече, защото  импулсите са 5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади не съм скаран, и мерси че ми обясняваш :)

 

Мотора е с по-голям обем следователно му трябва и повече гориво. При положение че фул груп пръскането изгаря гориво пръснато от инж. за 4 такта, мислиш ли че не може да изгори и горивото пръснато за 5 такта? Това като имаш предвид че количеството индивидуално на 1 дюза е 20% от общото или горе/долу колкото е корекцията на л-сондата в някакви моменти за работа на мотора. Сам знаеш мех.инж. като се скапе каква гавра си правят някой без понятие с двигателя и той пак работи....

 

Ако ще спориме за да стане и да измислим вариант който да помогне на някой добре, участвам!

Ако ще си ги мериме за идеята то направо ти казвам малък ми е  :hilezh:

 

Надявам се ме разбра :zustimm: Знам че определени неща няма как да ги знам, но същото важи и за теб  :bia:

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ще  идва в повечко горивото, а и все пак трябва да има приличен разход. То иначе ще работи някак, но идеята е да харчи и работи нормално :)
Относно обема - не съм съгласен. Разликата в обема на цилиндрите на тези 2 мотора е около 15-20 куб.см(по спомен) на цилиндър. Прави си сметка :)

Иначе и според мен най-лесния вариант за електрифициране на петака е комплект от някой транспортер 2,5.

Редактирано от vladi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...