Vorsprung durch technik Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 аз неслучайно взех 2,6 ,за да избегна тия драми и още нямам газ хаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Криис Публикувано 8 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 защо нямаш газ колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 фен съм си на бензина,а и сега я реставрирам и не се движи.ще видим дали ще има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Криис Публикувано 9 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 имаш ли някакви снимки да я покажеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 10 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2014 отдолу,отстрани,мотора идва на ред.Отвътре е оригинално много запазаена аз така я търсех и колата няма УДАР за 22 години от никъде.Идеална база си намерих случайно а е и с екстри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krikor Публикувано 15 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2014 (Редактирано) Здравейте колеги къде мога да намеря майстор във Варна за 2.3 механичната инжекция Редактирано 15 Октомври 2014 от krikor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chanko Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 И аз да кажа като бивш собственик (8 години) на 100-ца с мех.инжекцион - тази кола никога не ме оставяла насред пътя и винаги ме е закарвала до крайната точка. И да гърмяла е особено веднага след като и сложих газ, но дори и да се случи на пътя това, които си описал по-горе просто поизправяш клапата, увиваш с тиксо криво-ляво гофрирания маркуч, палиш директно на газ и продължаваш. Ако АГУ-то е регулирано правилно НЕ гърми. Ако откаже свещ или кабел двигателя заработва на 3 цилиндъра - няма как да не го усетиш и да спреш. Все пак ако решиш да даваш газ и да продължиш без да отстраниш проблема - вероятно ще гръмне и ще покриви дебитомера, но същото, абсолютно същото ще се случи и при ел.инжекцион - щетите няма да са по-малко или по-различни.Така, че всички проблеми идват от неправилните монтаж или настройки на АГУ или проблеми в запалителната уредба, а НЕ от „архаичния” механичен инжекцион.Некадърни майстори могат да те накарат да намразиш всяка кола, но това вече е друга тема.БРАВО . И аз карам такава от 4 год. Има нещо особенно в този мотор. Да, дразни ме когато реши да прави магарии, но както каза колегата всичко е от МАЙСТОРИТЕ които много разбират на мех. инжекция. Иначе съм много доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 Кажи що няма да стане? Щото примерно при ПБ-то за 2 оборота на коляновия вал(нали за толкова палят всички цилиндри) всяка дюза впръсква 4 пъти, а при 5-така ще впръсква 5 пъти, съответно горивото ще е повечко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 Мотора все си се върти на една страна, и всеки 360 градуса на разпределителния вал всичко се повтаря отново(а дори няма датчик за да го разбере). За един оборот на разпределителния вал в единия случай имаме 4 импулса, в другия случай 5...при положение че деокото(ПрекъсвачТокоРазпределителя) "позиционира" цилиндъра на работа, а дюзите все работят на куп всички какво значение има 4 или 5 са? Може да бъркам но все си мисля че подобна електроника която гледа импулс за импулс "реално" работи и променя гориво/аванс/празен ход само на база "честотата" на въртене от импулс до импулс(от цилиндър до цилиндър). и по темп.датчици, и мап/маф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 Явно си скаран с някои понятия. Не се заяждам, ще се опитам да ти обясня. Дюзите на ПБ-то работят във режим фул груп(всички впръскват на всеки импулс на датчика наХол). За 360 градуса на разпределителния вал 4 цилиндровия мотор е впръскал 4 пъти, на вски 90 градуса имаш впръскване. При 5 цилинровия за 360 градуса имаш 5 импулса, на всеки 72 градуса имаш впръскване. Та като работят 5 дюзи за един цикъл(360 градуса) мисля че има разлика на броя впръсквания за цилиндър точно 1 път в повече, защото импулсите са 5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 (Редактирано) Влади не съм скаран, и мерси че ми обясняваш Мотора е с по-голям обем следователно му трябва и повече гориво. При положение че фул груп пръскането изгаря гориво пръснато от инж. за 4 такта, мислиш ли че не може да изгори и горивото пръснато за 5 такта? Това като имаш предвид че количеството индивидуално на 1 дюза е 20% от общото или горе/долу колкото е корекцията на л-сондата в някакви моменти за работа на мотора. Сам знаеш мех.инж. като се скапе каква гавра си правят някой без понятие с двигателя и той пак работи.... Ако ще спориме за да стане и да измислим вариант който да помогне на някой добре, участвам!Ако ще си ги мериме за идеята то направо ти казвам малък ми е Надявам се ме разбра Знам че определени неща няма как да ги знам, но същото важи и за теб Редактирано 5 Декември 2014 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 6 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2014 (Редактирано) Според мен ще идва в повечко горивото, а и все пак трябва да има приличен разход. То иначе ще работи някак, но идеята е да харчи и работи нормално Относно обема - не съм съгласен. Разликата в обема на цилиндрите на тези 2 мотора е около 15-20 куб.см(по спомен) на цилиндър. Прави си сметка Иначе и според мен най-лесния вариант за електрифициране на петака е комплект от някой транспортер 2,5. Редактирано 6 Декември 2014 от vladi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване