SeXy27 Публикувано 23 Април 2015 Доклад Share Публикувано 23 Април 2015 (Редактирано) С цел да не отварям нова тема,с което се извинявам на колегата.Когато е позагряла(60-85градуса) държи високи обороти (не винаги)но много е дразнещо да ти работи на 1400об.(на газ)на бензин са 1600об..И след като тръгна се нормализират,във движение ли е,и освободя от скорост винаги държи 900-1000об.На студено си държи 1100об,и на 90-94градуса са същите обороти.И друго забелязах,високи ли са на място оборотите много мудна става,както на бензин така и на газ.Някой ако има мнения да помага,свещите са еднополюсни NGK на 5000км ако има значение,благодаря предварително. Редактирано 23 Април 2015 от SeXy27 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 23 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2015 При мен е същото положение високи ли са оборотите - колата става много мудна, сега са много ниски (с тая извадена букса на датчика), но отговаря много по-директно като подам газ. Проблема е с паленето на студен двигател - ако не подам леко газ започват да светят лаНбите, все едно изгасва.След първото подаване на газ всичко си идва на мястото.За кои писти говориш колега - на самия датчик, или на буксата която влиза в него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 23 Април 2015 Доклад Share Публикувано 23 Април 2015 Вътре в ТПС-а има мисля че два керамични потенциометъра и плъзгачи (пластинки), които контактуват там. Целия ТПС е закрепен с 4 винтчета с разпилени отвори за настройка, трябва да се бележат ако се сваля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 23 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2015 Ясно мерси за инфото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 25 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 (Редактирано) Малко да ъпна темата. Проблема с оборотите се появи отново. Проблема е, че и на бензин и на газ на празен ход държи 1200-1300 без значение загрял или не двигател. Преди година сменях стъпково моторче с такова втора употреба, синия датчик за температурата е сменян преди година и нещо. Разкачвах клемите на акумулатора за половин час но резултат няма. Някой да знае дали случайно няма някъде някакво винтче от което да се регулират оборотите или всичко това го върши стъпковия мотор. За АБТ става въпрос.Заслужава ли си да се купува ново стъпково моторче, ако може да се намери такова? P.S. Пропуснах да отбележа че на бензин между 1700 и 2000 оборота има едно като замисляне (нещо като турбо дупка).Незнам дали има връзка с гореописания проблем. Редактирано 25 Юли 2016 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 25 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 Тампона под моното виж да не е скъсан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 25 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 Здравей колега, ако можеш намери още някой син датчик, може от някой колега, само за проба. От неговото съпротивление пряко зависят оборотите. Това е термистор, който си променя стойността. Аз имам 3-4. С всеки оборотите като запаля са различни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 25 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 Тампона е здрав, син датчик сменях скоро, ако я закача на диагностика дали ще покаже къде е проблема, например стъпков мотор, ТПС? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 25 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 При мен качваше обороти заради ТПС. На АБТ незнам какъв е (потенциометър или с 2 ключета), ама е хубаво да се провери дали работи коректно. Стъпконото има за регулиране, ако е алуминиемо има външен винт, а пластмасовите трябва да се разглобят за да се регулират (сваля се капака на който е буксата, аз моя го отворих там и изгорих). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 25 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 На АБТ ТПС е с потенциометър, не е с ключета. А стъпковия мотор няма нищо общо с АСЕ и АБК. Не знам на диагностика дали ще покаже нещо, защото моята не е виждала диагностика! Сигурно ще покаже, ама за тия пари за диагностика ще вземеш 3 датчика от морга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 25 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 7 minutes ago, koko60 said: ама за тия пари за диагностика ще вземеш 3 датчика от морга. Кой датчик имаш предвид синия за температурата или тпс-а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 25 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 Синия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 25 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 Сега като се замисля при загрял и работещ двигател температурата на таблото не ми минава 70 градуса, а реално предполагам е поне 90-няма логика в тия жеги да си стои на 70 градуса.Това е вероятно от синия датчик, но го сменям почти всяка година, той ще излезе консуматив като маслото. Откъде да поръчам качестввен такъв датчик и каква цена е горе долу.Сегашния ми е 10-12 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 25 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 Това което ти показва таблото, няма нищо общо със синия датчик. Сивия датчик е за показанието на таблото. Най-добре е да търсиш датчик от морга. Към 5 лева е. Слагаш го, правиш едно кръгче и ще прецениш как е, ако не ти хареса, го връщаш веднага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 25 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 (Редактирано) Значи сивия е за температурата на таблото, а синия за какво е? P.S Прочетох няколко поста по-нагоре за какво е синия датчик и каква му е функцията. Директно ще купя нов син датчик, ако не се оправи поне една причина по-малко. Редактирано 25 Юли 2016 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 28 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 Само за инфо и на други с подобен проблем - смених синия датчик, но проблема остана. След по обстоен преглед забелязах, че един малък маркуч който влиза в кутията на въздушния филтър отдолу се е откачил, закачих го и всичко е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bgcont Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 Е този маркуч не е ли само за клапата топъл/студен въздух, как ще повлияе така? Sent from my 6037Y using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване