Jump to content

Отзиви от колеги с А6 C5 1.8t


Recommended Posts

  • Отговори 160
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това значи просто, че си свикнал. Или при тебе физичните закони не важат ?

Важат, просто явно не са ти ясни какви са тия закони. Ще ти подскажа, погледни кривата с мощността по обороти и се сети колко "коня" е компресора и дали можеш да усетиш 2-3% разлика в мощността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижда се, че не ти е ясна.

Добре де, ще ти задам по-ясно въпроса си. При постоянни обороти, примерно 2000, на двигателя, от какво зависи работата, която извършва компресора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не разбирам, но наистина в ауди, например в А6 4Ф (не знам за по-старите как е) компресорите могат да работят с много ниско налягане да нагнетяват фреона с променлива изместимост. Те са с бутални компресори. А при други модели е с роторен компресор и там натоварването не може да се регулира, т.е. той като е включен бачка на максимум и спъва колата, докато при аудитата не е така и затова почти не се чувства.

Предимството на роторния е че по-бързо се справя с нажеженото купе и прави Сибир по-бързо. 

Накратко - буталният компресор при ауди има контролен клапан, който служи за регулиране на нужното налягане в даден момент (което е нужно за системата спрямо външната Т, зададената от пулта на климатроника и Т в купето), т.е. има възможност да се променя дебита на изпомпвания фреон. А роторните или работят, или не работят и когато работят са на пълна мощност. Това е положението общо взето.

Редактирано от Andy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ти си човека с кантарите, я кажи днеска мери ли някой влекач? 

 

Господин философ с ХХ мнения зададе ти се прост въпрос а имено колко точно тежи А6 и по точно се търсеше колко кила е разликата между А3 и А6, за да 1.8Т да е подходящ в А3 и не подходящ за А6 според твоя мироглед.

 

Та отговора на този въпрос е около 200 килограма. Понеже теглото варира адски много в звисимост от екстрите не може да се каже с точност но все пак това е нещо приблизително.

 

Та твоето твърдение е че за 200 кг повече е сполучливо да се вземе мотор който харчи около 3 литра нагоре и не върви по добре по никой начин. Говоря за 2.8 който между другото малко да не му е в час нещо разхода отива в небето а вървежа изчезва яко дим. Да не говорим че в Пасат-а и в А6 с този мотор е редно да монтират цип на предницата защото горе долу каквото и да ти се наложи да правиш всичко се смъква долу освен ако не се правиш на гинеколог-автомонтьор. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе нз новите Аудита с кви компресори са,но на 100-та ми,която е със стария фреон климатичния и радиатор е по-голем от на 4ф водния!А духа 2 пъти по-студено при едни и същи зададени градуси.На 20-тата секунда в жегите хвърля лед.и 90-та ми куаттро правеше страх,а нямаше даже и климатична перка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Господин философ с ХХ мнения зададе ти се прост въпрос а имено колко точно тежи А6 и по точно се търсеше колко кила е разликата между А3 и А6, за да 1.8Т да е подходящ в А3 и не подходящ за А6 според твоя мироглед.

 

Та отговора на този въпрос е около 200 килограма. Понеже теглото варира адски много в звисимост от екстрите не може да се каже с точност но все пак това е нещо приблизително.

 

Та твоето твърдение е че за 200 кг повече е сполучливо да се вземе мотор който харчи около 3 литра нагоре и не върви по добре по никой начин. Говоря за 2.8 който между другото малко да не му е в час нещо разхода отива в небето а вървежа изчезва яко дим. Да не говорим че в Пасат-а и в А6 с този мотор е редно да монтират цип на предницата защото горе долу каквото и да ти се наложи да правиш всичко се смъква долу освен ако не се правиш на гинеколог-автомонтьор. 

 

Откога демонстрацията на много мнения се явява компенсация на други малки работи?

На въпроса за разликата в килограмите не съм отговорил, защото не са важни само те. Ако ще и 5 килограма да е разликата, вече обясних че А3, Голф 4 и Ауди А6/Пасат са различни коли и като такива за мен лично им "отиват" различни мотори. Не че 1.8Т няма да движи и А6 и А8 /ако го имаше там/, но нещата опират до предпочитания. Аз ако си взема А6 ще я взема за дълго круизване по магистралите и извънградско, където на шестака и на осмака им е много по-леко и нямат "умора" - образно казано. Ако ти дам две А6-ци, едната с 1.8Т 150 АЕБ сток и другата с 2.8 193 /и двете на предно/ и ти кажа да изминеш примерно 1000 километра за целия ден, със сигурност ще забележиш разни неща в края на деня, за които сега не мислиш. Да не говорим пък за 4.2. От тръцко ще слезеш като сдъвкан и изплют /може и оглушал/, а от другите ще слезеш приятно уморен и ще сънуваш песента на шестака/осмака като си легнеш да спиш. Представи си пък да ти се налага всеки ден да минаваш цялата магистрала Тракия, или да караш със 180-200 по чуждите аутобани и то с тръци. Моят познат като му сложи на темпомат 180 в лявата лента на магистрала Тракия, имах чувство че мотопед Симсон бучи пред разпадане. Горкото, вървеше си и поддържаше скоростта, но виеше на умряло и просто личеше че му е тежко и оборотите вече са му много.

Никога няма да си взема шестак/осмак в Ауди А3 /дори да имаше осмак/, но няма да си взема и четирицилиндрова духалка в А6/Пасат. Пък вие си купете и 1.0 Т, в купето на А8 ако щете. Гледах че в някои модели А3 има 3.2 ФСИ, но този мотор не ми се връзва за концепцията на А3 /не за теглото/.

А я кажи какво се случва ако на 1.8Т нещо не му е в ред - около турбина и периферия. Малко въздух да изпуска някъде и вървежа отидЕ на кино. Да не говориме, че пазарът е заринат от пълни дараци и да намериш читаво 1.8Т е мисията ПОЧТИ невъзможна. То не са издухали турбини, несменявани тръбички за маслото, прецакани блоуоффи, липса на достатъчно налягане. Тия първите 1.8т, с код АЕБ, даже са толкова смешни, че налягането на турбината се мери с МАНОМЕТЪР. Хахаха. Говорил съм с известен човек в тунинг средите, който е чипнал сигурно над 500 1.8Т-та и неговото мнение е същото - че 90 % от ТРЪТКИТЕ изобщо не си правят заводското налягане и дори не се доближават до него. Ако не се лъжа беше около 0.6 /мега ултра гига налягането/. И като нещо малко не е в ред, хоп пада на 0.3 или 0.2 и хайде - вървежа отиде да гледа драматичен филм. И тъй като на тънкачите не им се занимава да търсят къде е проблема, настояват да се постави чип въпреки това. И оттам се получават после разни феномени от рода на незадоволителен ефект от чипа и т.н.

Още 2 факта - въпросният човек чипва всеки ден 1.8-тръТко и без да знае моите предпочитания за двигателите, в случаен разговор ми каза само 2 изречения - ако искаш кеф, ВЗЕМИ ОСМАК. Това съм го чувал и от човек, който беше засилил тръца си до 300 + коня. Със сигурност с подобно засилване ще остави осмака в точка, НО. Въпреки това го е предпочел. Явно има защо.

Редактирано от S8_D2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цилиндрите е хубаво да са в повече,а и на повечето цилиндри има духалки(даже по 2)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирам да споря с радоточката.......

 

И като ти чета писанията как слизаш от шестака/осмака весел и щаслив ми се струва че си някой нереализирал се БМВ фен. Те обикновено така пламтят и със сектантски патос ги обясняват същите неща. Особено за шестимата наредени в редица мъртъвци с работен обем 2.0 литра.

 

Между другото доста хора търкалят 1.8Т с елементарни модове (защото не чипнат тръц не остана) и 1.9TDi във всичките му варианти също с леки модове (т.е. доста евтини) и да ти кажа никой не е примрял за 2.8 на газ (щото такъв на бензин също не остана).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирам да споря с радоточката.......

 

И като ти чета писанията как слизаш от шестака/осмака весел и щаслив ми се струва че си някой нереализирал се БМВ фен. Те обикновено така пламтят и със сектантски патос ги обясняват същите неща. Особено за шестимата наредени в редица мъртъвци с работен обем 2.0 литра.

 

Между другото доста хора търкалят 1.8Т с елементарни модове (защото не чипнат тръц не остана) и 1.9TDi във всичките му варианти също с леки модове (т.е. доста евтини) и да ти кажа никой не е примрял за 2.8 на газ (щото такъв на бензин също не остана).

 

Ами колега това е въпрос на лични предпочитания. Аз не държа да популяризирам 2.8 и да става масов, нито ме касае кой го кара. Хората карат 1.9 Тди, защото им харесва 1.9 ТДИ и толкова. Карат 1.8Т, защото са решили да го карат и така. Всеки си има своите причини. То пък Тръц на бензин като че ли остана. 

За БМВ - не, не съм БМВ фен, но съм покарал някои БМВ-та и са ме впечатлявали доста приятно - е60 535д 286, е46 330ци, Е39 540и, е65 745и. На ника ми пише на какво съм фен - Ауди С8 Д2. Но това не значи да съм кон с капаци и да отричам предимствата на други коли. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирам да споря с радоточката.......

 

И като ти чета писанията как слизаш от шестака/осмака весел и щаслив ми се струва че си някой нереализирал се БМВ фен. Те обикновено така пламтят и със сектантски патос ги обясняват същите неща. Особено за шестимата наредени в редица мъртъвци с работен обем 2.0 литра.

 

Между другото доста хора търкалят 1.8Т с елементарни модове (защото не чипнат тръц не остана) и 1.9TDi във всичките му варианти също с леки модове (т.е. доста евтини) и да ти кажа никой не е примрял за 2.8 на газ (щото такъв на бензин също не остана).

aaa пешо мойо шестак си е спрел и само бензинов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Ес-д2, забелязвам, колко предположения изказваш в мненията си.

Така и не стана ясно каква кола си имал досега. И дали си карал нещо друго, освен първата А6-ца с първия АЕБ....и w12:)

 

Някъде в тоновете спам, с които ни заливаш, срещнах нещо от типа на "праволинейно ускорение". Имаш ли представа как се държи ауди с 5+ цилиндъра на предно по завоите? Явно не.

Приеми, че много неща тепърва ти предстоят и си седни на задника. Покарай някой друг автомобил, смени някой друг автомобил и тогава, като прочетеш какво си писал ще умреш от срам.

А когато започнеш да минаваш по 1000км на ден, може да си сигурен, че ще продадеш веднага 8 цилиндровия мотор. Защото проблема на големите мотори не е само разхода.

 

 

ПП Не стана ясно какво става с кулера в трафика ^_^

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Ес-д2, забелязвам, колко предположения изказваш в мненията си.

Така и не стана ясно каква кола си имал досега. И дали си карал нещо друго, освен първата А6-ца с първия АЕБ....и w12:)

 

Някъде в тоновете спам, с които ни заливаш, срещнах нещо от типа на "праволинейно ускорение". Имаш ли представа как се държи ауди с 5+ цилиндъра на предно по завоите? Явно не.

Приеми, че много неща тепърва ти предстоят и си седни на задника. Покарай някой друг автомобил, смени някой друг автомобил и тогава, като прочетеш какво си писал ще умреш от срам.

А когато започнеш да минаваш по 1000км на ден, може да си сигурен, че ще продадеш веднага 8 цилиндровия мотор. Защото проблема на големите мотори не е само разхода.

 

 

ПП Не стана ясно какво става с кулера в трафика ^_^

 

Отчитам, че в ролята на високопоставен анализатор и коректор, моите твърдения за теб са предположения, но субективното ти мнение отдавна не ми е интересно. Покарал съм доста коли и затова съм формирал предпочитанията си на база на това каране. Но отчет не смятам да давам. От писаното от теб следва да разбирам, че щом даде мнение за всичко до момента, значи си карал и притежавал всичките версии на 1.8Т, 2.4, 2.8, 3.0, 4.2, 6.0 в12, Ауди с петак и т.н? Дори да е така, макар че ме съмнява, това не значи че само твоето мнение е меродавно. Всеки, който е имал досег с такива мотори, има и своите впечатления от тях и така. Не е задължително последните да съвпадат. Дори да приемем, че на мен тепърва много неща ми предстоят, това не пречи да изказвам своите лични впечатления от видяното до момента. Или първо трябва да защита дисертация при професор-демагог като теб? Това че на теб не ти допадат, си е проблем в твоя "телевизор". Ако започна да минавам 1000 км. на ден се предполага че използвам колата за работа. А ако тази работа е такава че налага да минавам 1000 км. на ден, ще може да издържа и поддръжката на осмака на газ във финансово отношение. Не знам някой да минава всеки ден 1000 км за кеф.А ако е на такова финансово ниво че да го прави за кеф, едва ли ще си вземе тръц. В заключение - ако минавам 1000 км на ден и карам предимно бързо и магистрално /примерно/ в никакъв случай не бих си взел мотор с поведение като на тръц, освен ако не реша да стана мазохист. 

Неслучайно колите, които са създадени с такива цели са с мотори, които са доста далеч от 1.8Т. Говоря за коли като А8, 7-ма серия на БМВ, S-class на Мерцедес и т.н. Карах един Мерцедес S500 от София до Пловдив и обратно и честно казано много ме впечатли. Не си представям тази кола да се комплектова със звездата 1.8Т. Опитвам се да си представя как съм с тази кола и в нея е монтиран мотор 1.8Т и пътувам за Пловдив. В лявата лента съм със 180-190 и натрапливия звук на 1.8Т при тези скорости и обороти ме вбесява. А на горкия мотор му се иска да изплюе буталата през капака и да ми удари един шамар. Приемаме че съм го пържил цял час със 180-190 и съм стигнал Пловдив. Спирам на първия светофар, решавам да потегля, като същевременно съм пуснал климатика и съм натоварил четирима души + багаж - е няма никой братче. Може би тук са от значение големите 300 нютона, за които спомена че не ти трябвали при потегляне от място. Сложи 1.8Т на някой такъв толуп, натовари го на максимум с хора и багаж и ще те питам дали не ти трябват нютони за да отлепиш бързо от място. Продължаваме натам - стигам втори светофар. Хващам зеленото и решавам да ускоря от 40 до към 80-90 в лявата лента. Вместо мазно, плавно и уверено плъзгане по асфалта, получавам натрапливо бучене, напрягане и т.н. Застигам кола. Решавам да намаля. Връщам една предавка надолу и прибучавам като на дядо ми Москвича. Стигам трети светофар. Оказва се, че съм на трета с 1300 оборота. Натискам почти до долу - няма никой и си тъпча на едно място. Връщам втора, прибучавам и някак си се изнасям. Изнервен от пътуването се прибирам. 

 

Като си карал толкова коли, не забеляза ли че осмака има мощност и въртящ момент и се чувства силен през целия си оборотен диапазон и няма нужда от "развъртане", като 1.8т, нито от подвръщане на предавки и други малолитражни симптоми? Не е нужно да редиш предавките като луд. Че няма турбо дупка, че отлепя по друг начин от място, че върти до края на оборотомера, а не до 5000 оборота. Егати тръца, с работен диапазон от 2000-2500 до 5000 оборота. Преди и след тези обороти е само фуражомелно бучене. 

Аз няма какво да си сядам на гъза, защото за нищо не претендирам и нищо не искам. Изказвам лични впечатления от караното до момента и обосновавам избора си на мотор според моите критерии. Кой е казал че държа да съвпадат с твоите, или че твоите изобщо ме касаят? На мен не ми е проблем да подминавам твоите постове, но на теб явно ти е. Тогава си го разрешавай този проблем както намериш за добре.

Редактирано от S8_D2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи сега пак за интеркулера на трЪцко какво му се случва в задръстването и как шестака/осмака нищо не им става работейки на място и генерирайки жега колкото 3 трЪцковеца...

 

Идеята на темата беще леко друга. Колегата правилно се е ориентирал към трЪцко защото това беше мотора който горе долу направи безсмислени 2.4/2.6/2.8 моторите в коли до класа на А6 включително и предно предаване.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важат, просто явно не са ти ясни какви са тия закони. Ще ти подскажа, погледни кривата с мощността по обороти и се сети колко "коня" е компресора и дали можеш да усетиш 2-3% разлика в мощността.

Ако я правеха тая крива със закачени ремъци щеше да видиш какви загуби има.

Един въпрос за тебе, при 1200 оборота колко коня има тръца, погледни си кривата и си сметни процентите Стойчо.

Не ми се търси моята графика ама ми се върти под 50.

Добре де, ще ти задам по-ясно въпроса си. При постоянни обороти, примерно 2000, на двигателя, от какво зависи работата, която извършва компресора?

От 2000 ли тръгваш от светофарите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло при автоматик натоварването на компресора по не се осеща. Иначе с един гаден малък 1.3CDTi направо ми къса нервите и ми идва да го запаля малкото гнусно моторче дето с включен климатик едвам откинва под 2000 об/мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Идеята на темата беще леко друга. Колегата правилно се е ориентирал към трЪцко защото това беше мотора който горе долу направи безсмислени 2.4/2.6/2.8 моторите в коли до класа на А6 включително и предно предаване.

 

Ако беше чел какво съм писал, щеше да видиш че и аз одобрявам избора на колегата. Но не защото 2.8 е безсмислен, а защото 1.8Т отговаря на неговите критерии и неговия джоб и няма смисъл да взима друг мотор, като 1.8 го устройва. 

Редактирано от S8_D2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.8 си е безсмислен в кола без куатро. При куатрото нещата идват грубовати и там може да се приеме че 2.8 има някакво предимство. На масовите преднячки този туч отпред само тежи харчи и върви колкото трЪцко във всичките дисциплини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S8_D2  джингиби  "Така и не стана ясно каква кола си имал досега."

Спамиш вече 6 страници и си мълчиш .... Пишеш вече незнам си колко страници и не ти се дават пари за свестно 4.2 Ес 8 ами искаш нещо за 5 бона ма да е совалката Колумбия преди първият си полет ...

Накрая ходи в VW форума си вземи един Голф 3 2.0 150 коня и си се ускорявай праволинейно wtf ! ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S8_D2  джингиби  "Така и не стана ясно каква кола си имал досега."

Спамиш вече 6 страници и си мълчиш .... Пишеш вече незнам си колко страници и не ти се дават пари за свестно 4.2 Ес 8 ами искаш нещо за 5 бона ма да е совалката Колумбия преди първият си полет ...

Накрая ходи в VW форума си вземи един Голф 3 2.0 150 коня и си се ускорявай праволинейно wtf ! ...

 

Пак ли си получил смс-и от марсианците? За С8 съм казал че предпочитам да го купя за 8000 примерно и да налея 10 000 лева в него и да съм сигурен че всичко е ОК, отколкото да дам директно 18 000, разчитайки на честната дума на продавача и оставайки без една стотинка /сумите са ориентировъчни, важен е принципът/. 

Този Голф за който говориш сигурно редовно те е разминавал, та още ти държи влага.

Относно колата - вече почти трета година карам 3000 кубика, бензинов шестак на не особено леко купе - 1400 кг. Подробности няма да давам, защото ще е повод за излишни пререкания, съпоставки, флууд и т.н. Пък и не виждам причина да обяснявам и да цитирам колата си в момента. Продавам я на мой близък, а аз съм в процес на търсене на С8 Д2.

Като го взема, ще го покажа него. Пък ако иска всеки тръц да ме разминава. Нека си карам осмака с 4200 кубика и да си ме кефи по моя си начин, пък за Тръцко ми е все тая. И той си има фенове. Аз знам защо си взимам осмак и нямам търпение моментът вече да дойде. 

Каквото имам да казвам по темата го казах, така че няма смисъл да се повтарям. Изразил съм личното си мнение, което няма смисъл да се тълкува превратно по 15 възможни начина. Който го споделя знае за какво говоря. Който не го споделя - да си кара тръцко и да е щастлив. Няма нищо сложно. В крайна сметка важното е всичките да сме доволни от изборите си и да знаем положителните и отрицателните им страни.

Редактирано от S8_D2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми е джингиби "Насочих се към този модел, като преди това търсих пасат комби, но Ауди-то изглежда 1-2 идеи по-добро. Мотора ще е 1.8т 100%." ,

какво по дяволите го вълнуват автора на темата твоите 2.4 ,2.8, 3.0 ,4,2, 4.0 ,5.2 ,6.0 ? Човека е решил какво да си купи и търси съвет за това което е решил да си купи...

Карай си каквото си караш и си спами в твойта си тема ,купи си С8 за 5к ако щеш и си налей след това 30к ако си решил това те вълнува само теб ...

Автора на темата е решил да си купи А6 1.8т ,не му скапвай темата с твойте праволинейности ,гладкости, и прочие ...

п.п.Ако толко си вярваш с тоя 3.0 и искаш да припаднеш от Голф 3 2.0 ще ти сбъдна ,най-лошия ти кошмар ...

Пак казвам , незнам защо си решил да усираш темата на човека след като си си пуснал твоя ...(акай си там ) .

 

п.п ,Извинявам се на всички нормални в темата ,просто съм пил :blush: .

п.п.2 Като си толкова смел взимай тая С8 за 7к (с твойте любими седалки) наливай 10к в нея ,само след това си запази реването и плюенето против Ауди за себе си ....

Редактирано от rAz1eL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбрах как двигателя те умаря при минаването на 1000км... Някак си се губи идеята автомобил, да не би да си се возил в двигателния отсег?! Пак ще ти кажа, че двигателя не го прехвалвам и ти казах, че и аз бих взел голям мотор, но както каза сам, не ми е по джоба или по-скоро в България предимно 2.4 и 2.8 има и ако ще давам пари за гориво (течно), няма да го дам за тези два мотора, защото с квадрата и двата пак са спънати, на предно ти го казаха какво се случва.

Иначе ми интересно какво сте карали, А6 или Трабант с 180, че си чувал симсомка... човека просто трябва да си оправи надубчената генерация или да си върне корите... Може да ти звучи смешно, но са ме питали за 1.2 Екотек на Корса какъв двигател е и защо така ръмжи и мърка... и наистина има приятен звука за кубиците си ;)

Така, че не знам какво искаш да чуваш в А6, като самата идея за този втомобил е приятно и удобно да се отпуснеш на седалката и да си пътуваш. На мен това 1.8т ми го предлага и нямам проблемите, които ти споменаваш (а да, може би защото в крайна сметка е докарана от Германия)  :dance:

Така, че колега S8_D2, ако искам шестак няма да е точно 2.8 и 2.4. 3.0 казах, защо?! 4.2 е двигател наистина, но все пак освен горивото, което трябва да имаш златна карта към Лукой, трябва да и да го гледаш, защото в България има много оставени на произвола на съдбата, дори като гледах и германките вече не ги гледат както трябва  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 2000 ли тръгваш от светофарите?

Каква е връзката с колко тръгвам? И това ли има значение за мощността на климатика при 2000 оборота?

Добре де, тръгвам на 1000-1100 оборота при студен мотор. 

Как става така, че климатика има различна мощност при 1000 оборота на двигателя? 

Еднакви ли са компресорите на А6/Ц5 и А6/Ц6 или Анди правилно предположи, че са различен тип?

 

 

 а аз съм в процес на търсене на С8 Д2.

Като го взема, ще го покажа него. Пък ако иска всеки тръц да ме разминава. Нека си карам осмака с 4200 кубика и да си ме кефи по моя си начин, пък за Тръцко ми е все тая. И той си има фенове. Аз знам защо си взимам осмак и нямам търпение моментът вече да дойде. 

Поздравления за избора. На S8 1.8т ще стои смешно :).

Но мнението ти не е много на място в тема "Мнения за А6 Ц5 1.8т".

4.2 всъщност никой, освен теб, не коментира в тази тема. Коментират се предложените от теб 2.4, 2.8 и 3.0, като заместители на 1.8т (не знам дали знаеш, че в гамата  мотори на Ц5 има и 2.7т :hilezh: ).

3.0 има осезаемо по-добро поведение от моторите с чугунени блокове. Един чугунен тулуп в купе на А6 на предно със стандартно окачване няма удържане по завоите. Затова те питах какво си карал или имал, когато говориш за пътно поведение.

Сега прочетох новото ти мнение, молбата ми е да покараш или да се повозиш на 1.8т на купе след 2000г (когато и моторите вече не са АЕБ) и тогава да споделиш впечатления.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми е джингиби "Насочих се към този модел, като преди това търсих пасат комби, но Ауди-то изглежда 1-2 идеи по-добро. Мотора ще е 1.8т 100%." ,

какво по дяволите го вълнуват автора на темата твоите 2.4 ,2.8, 3.0 ,4,2, 4.0 ,5.2 ,6.0 ? Човека е решил какво да си купи и търси съвет за това което е решил да си купи...

Карай си каквото си караш и си спами в твойта си тема ,купи си С8 за 5к ако щеш и си налей след това 30к ако си решил това те вълнува само теб ...

Автора на темата е решил да си купи А6 1.8т ,не му скапвай темата с твойте праволинейности ,гладкости, и прочие ...

п.п.Ако толко си вярваш с тоя 3.0 и искаш да припаднеш от Голф 3 2.0 ще ти сбъдна ,най-лошия ти кошмар ...

Пак казвам , незнам защо си решил да усираш темата на човека след като си си пуснал твоя ...(акай си там ) .

 

п.п ,Извинявам се на всички нормални в темата ,просто съм пил :blush: .

п.п.2 Като си толкова смел взимай тая С8 за 7к (с твойте любими седалки) наливай 10к в нея ,само след това си запази реването и плюенето против Ауди за себе си ....

 

Казва се, че в Кюстендил сте били "ябукари", което прозлиза от "ябълка" и не е пряко свързано с ябълките като плод, а като селския ви и байганьовски манталитет, който проявяваш и в темата. Нали се сещаш че ти не си НИКОЙ и като такъв не можеш да определяш нищо на никой. Пий си там в пропадналата местна кръчма с кварталните герои Пешо и Иван и изтрезнявай рано, че утре трябва да ходиш за дърва в гората. И между другото - не знам какво е това "джингири", джинжиби и каквото е там. Да не е името на някой местен корифей?

Личи че изобщо не си схванал концепцията на темата и че не си разбрал, че мен изобщо не ме бърка дали ще припадна от 1.2, или от 1.4. За мен е важно моторът да ми носи кеф. Та си запази мизерния, обгазен, пробит варел за себе си и селските драгаджийски битки.

Конкретно по въпроса - преди да си купя предишната кола, също както колегата, твърдо бях решил с какъв мотор да е. Тогава един човек ми каза - ок, но се качи все пак да пробваш и тази, пък решението си вземи сам. Благодарение на това, си купих друга кола, за която изобщо не съжалявам. Никъде не съм задължил колегата да НЕ си купува 1.8Т, а просто му дадох още една точка за размисъл, с която дали да се съобрази, си преценява той самият.

Двигателят е ясно че не уморява, нито някой пък се вози в двигателния отсег. Но съвкупността от всички поведенчески реакции на по-малкия мотор, това му напъване в преходни режими и особено при високи скорости, звукът и всичко останало се комбинират. На всеки се е случвало дори при четирицилиндровите мотори. Примерно мини 1000 км. с 1.4 75 коня и после ги мини със същата кола, но с 2.0 16в 150 коня примерно - пак ще усетиш разлика. 

Личен пример от близък човек - Пасат 2002-ра година, с мотор 2.0 115 коня. Хубава лимузина, която с други мотори просто лети и носи страшен кеф. Но този слаб мотор разваля цялото удоволствие от шофирането, заради осезаемия си недостиг на мощност, особено на магистралата и особено над 120 км/ч. А колата принципно си е същата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...