Jump to content

Отзиви от колеги с А6 C5 1.8t


Recommended Posts

Каква е връзката с колко тръгвам? И това ли има значение за мощността на климатика при 2000 оборота?

Добре де, тръгвам на 1000-1100 оборота при студен мотор. 

Как става така, че климатика има различна мощност при 1000 оборота на двигателя? 

Еднакви ли са компресорите на А6/Ц5 и А6/Ц6 или Анди правилно предположи, че са различен тип?

 

 

Поздравления за избора. На S8 1.8т ще стои смешно :).

Но мнението ти не е много на място в тема "Мнения за А6 Ц5 1.8т".

4.2 всъщност никой, освен теб, не коментира в тази тема. Коментират се предложените от теб 2.4, 2.8 и 3.0, като заместители на 1.8т (не знам дали знаеш, че в гамата  мотори на Ц5 има и 2.7т :hilezh: ).

3.0 има осезаемо по-добро поведение от моторите с чугунени блокове. Един чугунен тулуп в купе на А6 на предно със стандартно окачване няма удържане по завоите. Затова те питах какво си карал или имал, когато говориш за пътно поведение.

Сега прочетох новото ти мнение, молбата ми е да покараш или да се повозиш на 1.8т на купе след 2000г (когато и моторите вече не са АЕБ) и тогава да споделиш впечатления.

 

Робобъг, новият ти тон и отношение определено ми допадат повече. За всеки ще е от полза да се държи по-добре с другия, тъй като каквото повикало, такова се обадило. Та 2.7Т е един много уважаван от мен мотор. Карал съм го, но буквално за 5-10 километра. Беше старата версия от 230 коня на А4 авант + автомат и куатро. Като бързина не ми се стори нещо особено, все пак беше сток, но много ми хареса еластичността му, пък и все пак си е шестак - харесвам и и като звук и като чувство на по-голям обем. Единственото, което не ми хареса е, че и той като 1.8Т свършва доста бързо - по по спомен след 5200 оборота повече бучеше, отколкото вървеше. Но на бялото черно не мога да кажа - моторът ми хареса. Само не знам дали не е по-сложен за поддръжка от осмака и дали с тези две турбини и съпътстващата ги периферия филмът не е голям. Но тъй като не съм запознат, ще се радвам да споделиш ти ако имаш наблюдения. Сигурно ако 2.7Т се чипне, ще е още по-приятен. Не знам дали ще издуха 4.2 във високите обороти, но сигурно субективно ще е много приятен за каране. Конкретно в случая нямам лични впечатления и наблюдения.

Изключвайки поддръжката му, 2.7Т ме кефи в пъти повече от 1.8Т, защото както споменах е с по-голям обем /което се чувства/, шестак е, което също се усеща и тия две турбинки му придават голямо чувство на еластичност.

Общо-взето темата наистина флуудна доста и тъй като по няколко начина обясних моята гледна точка, вече няма смисъл да се повтаряме и да си дъвкаме едно и също.

1. Колегата-автор ще си вземе 1.8Т, с което съм съгласен, предвид неговия бюджет, цели и изисквания. Дали да тества нещо друго, ще си прецени сам.

2. От няколко страници се дъвка едно и също, но казано с различни думи.

3. Каквото и да си пишем, нито аз ще се убедя, че 2.8 е безсмислен мотор, нито че 1.8Т е по-добър /в отношенията в които аз искам/. Въпреки това не съм отрекъл предимствата му. Просто мен /и вероятно други хора, които го карат/, не ме устройва като пътно поведение.

4. Всеки си има своите субективни предпочитания и критерии, както и всеки мотор си има своите предимства и недостатъци.

 

Желая успех на колегата и да се похвали като вземе колата. Единственото, което ще направя в темата е да отговоря на Кюстендилския ГАНГСТЕР, ако реши да наставничи за нещо друго. Само дано не дойде да ми налети с моторната резачка, че ще трябва да ме спасявате после. Хахаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 160
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не знам дали ще издуха 4.2 във високите обороти, но сигурно субективно ще е много приятен за каране. 

 

Изключвайки поддръжката му, 2.7Т ме кефи в пъти повече от 1.8Т, защото както споменах е с по-голям обем /което се чувства/, шестак е, което също се усеща и тия две турбинки му придават голямо чувство на еластичност.

Не няма да издуха 4.2 във високите, оптимизиран е за средни обороти - както и 1.8т. С 4.2 може да се сравнява след чип, както 1.8т може да се сравнява с 2.8 след чип.

При фейсовите коли 2.7 също е сменен и върви доста по-различно от 230кс версията - подобно на 1.8т :)

Моторът върви добре, но е ужасно тежък, не е ремонтопригоден. Звукът му в купе на А6 не се чува при каране с постоянна скорост - подобно на 1.8т във фейсово купе.

(Като се замисля звукът на 1.8т не ми е правил впечатление и в купе от 99-та, но колата я купихме с приятел на 80к км. Предполагам, че генерацията на 1.8т е по-рестриктивна (аз лично съм слагал гърне от 2.8, защото някои 2.8 са с по-големи тръби) и сътоветно по-натоварена, което е едно от обясненията на специфичния звук на купета с много километри.)

Голям недостатък на 2.7 са кулерите, които са сложени на неподходящо място и се нагряват от топлината на турбините. За разлика от 1.8т, който няма такъв проблем. Разходът му (на газ) е 3 до 7 литра над този на 1.8т (при 3.0 е 2 до 5 литра). И пак обръщам внимание, че говоря само за 1.8т с dbw.

Няма мотор, който да е идеален. Има един луд във форума, който сменя 2.7т с 1.8 ^_^

Но 1.8т е невероятно попадение, което не може да се твърди за никой друг бензинов мотор от неговото поколение. Фактът, че ауди го използват с най-различни мощности също говори много.

 

А за тона ми - каквото повикало, такова се обадило :).

 

Едит: Днес имам време за чат:)

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я правеха тая крива със закачени ремъци щеше да видиш какви загуби има.

Един въпрос за тебе, при 1200 оборота колко коня има тръца, погледни си кривата и си сметни процентите Стойчо.

Не ми се търси моята графика ама ми се върти под 50.

От 2000 ли тръгваш от светофарите?

Toчно това казвам и аз, на ниски обороти се усеща, че нещо натежава, но ако е чисто нов компресора и този ефект би бил само козметичен. След 1500об не може и и дума да става за разлика, не го казвам само аз и колеги са се возили на мойта кола, абсолютно обективно е това мнение.

 

А на магистралата със 180 или 200 по никакъв начин не мога да чуя мотора на фона на вятъра и гумите.

 

Тия неща ги пиша при положение, че и аз не го харесвам 1,8Т и мисля за съвсем други мотори в момента :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Робобъг, новият ти тон и отношение определено ми допадат повече. За всеки ще е от полза да се държи по-добре с другия, тъй като каквото повикало, такова се обадило. Та 2.7Т е един много уважаван от мен мотор. Карал съм го, но буквално за 5-10 километра. Беше старата версия от 230 коня на А4 авант + автомат и куатро. Като бързина не ми се стори нещо особено, все пак беше сток, но много ми хареса еластичността му, пък и все пак си е шестак - харесвам и и като звук и като чувство на по-голям обем. Единственото, което не ми хареса е, че и той като 1.8Т свършва доста бързо - по по спомен след 5200 оборота повече бучеше, отколкото вървеше. Но на бялото черно не мога да кажа - моторът ми хареса. Само не знам дали не е по-сложен за поддръжка от осмака и дали с тези две турбини и съпътстващата ги периферия филмът не е голям. Но тъй като не съм запознат, ще се радвам да споделиш ти ако имаш наблюдения. Сигурно ако 2.7Т се чипне, ще е още по-приятен. Не знам дали ще издуха 4.2 във високите обороти, но сигурно субективно ще е много приятен за каране. Конкретно в случая нямам лични впечатления и наблюдения.

Изключвайки поддръжката му, 2.7Т ме кефи в пъти повече от 1.8Т, защото както споменах е с по-голям обем /което се чувства/, шестак е, което също се усеща и тия две турбинки му придават голямо чувство на еластичност.Общо-взето темата наистина флуудна доста и тъй като по няколко начина обясних моята гледна точка, вече няма смисъл да се повтаряме и да си дъвкаме едно и също.

1. Колегата-автор ще си вземе 1.8Т, с което съм съгласен, предвид неговия бюджет, цели и изисквания. Дали да тества нещо друго, ще си прецени сам.

2. От няколко страници се дъвка едно и също, но казано с различни думи.

3. Каквото и да си пишем, нито аз ще се убедя, че 2.8 е безсмислен мотор, нито че 1.8Т е по-добър /в отношенията в които аз искам/. Въпреки това не съм отрекъл предимствата му. Просто мен /и вероятно други хора, които го карат/, не ме устройва като пътно поведение.

4. Всеки си има своите субективни предпочитания и критерии, както и всеки мотор си има своите предимства и недостатъци.

 

Желая успех на колегата и да се похвали като вземе колата. Единственото, което ще направя в темата е да отговоря на Кюстендилския ГАНГСТЕР, ако реши да наставничи за нещо друго. Само дано не дойде да ми налети с моторната резачка, че ще трябва да ме спасявате после. Хахаха

Несравнимо е да сравняваш варианта 1.8Т с 2.7БТ.

1.8Т е възможно да се сравнява с 2.8, а не с 3.0, 4.2 и т.н

След чип 1.8 Т става доста "интересен", а след тунинг е възможно да се сравнява и с други двигатели.

Огромен плюс е, че 1.8Т има възможността да се тунингова

и настройва в зависимост от предпочитанията...това не е идентично с атмосверните двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Думата която нямаш "интелекта" да я прочетеш или напишеш правилно ,ако си ходил на училище щеше да знаеш от къде идва ...

В "Кюстендил" я използваме за галено име на "батките" роми завършили основно образование ,които носят меден ланец 500гр имитация на руско злато ,карат 190ка  и си мислят ,че са гоуеми ...

Опитах се по някакъв начин да ти подскажа ,че не е необходимо да втълпяваш твойте убеждения и виждания на човек , който си е избрал съвсем друго :) .

Извинявам се за кофти начина по ,който го направих но ако все пак държиш да се проявя като "селска батка","гангстер","дървосекач", "ябукоберач"  и т.н. след като си вземеш С8 я снимай и ми прати на л.с. гпс координатите и.

 

Извинявам се за спама и пожелавам успех на колегата с покупката на колата която е решил да си вземе !

 

п.п.Ще ти купя 1 касетка "ябуки" и ще ти я оставя на колата, да не влезнеш във филмите и мокрите си сънища и да си помислиш нещо друго ...

Редактирано от rAz1eL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не ми е работа да се меся, но все пак апелирам към запазване на добрия тон. Няма смисъл от обиди и пререкания. От това няма да спечели абсолютно никой.

Като собственик на 1.8Т темата ми е интересна, визирам мненията на всички пишещи в нея. От всяко едно мнение, включително и субективно, може да се извлекат ползи и да се научи нещо. Авторът на темата пита за 1.8Т, но предполагам и на него му е интересно да прочете сравнения на конкретния двигател с други такива на С5. Ако не му е, да си каже и да се говори само за 1.8Т.

Както съм написал в единствения си пост по темата на моята кола съм й сменил доста неща. Технически изправна е и не дава грешки като се закачи на компютър. Лятото, на включен климатик, при тръгване, забелязвах, че колата не е толкова повратлива, както когато не е включен климатика. Това само при ниски обороти. Може и да има нещо общо с написаното в някои от предходните постове, именно затова го пиша. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8T 150HP  е чудесен мотор. Пъргав и много здрав. Не знам какви се тези, които казват, че не бил динамичен. Динамичен е, и то много. В купетп на А6 от 0 до 100 само за 9,7сек, а в купето на А4 само за 8,3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесен мотор е като разход, вървеж и поддръжка. 2.4 само заради автомата има смисъл да се предпочете пред 1.8т. 2.8 и нагоре моторите са по скъпи за поддръжка и с по висок разход но са по приятни за каране. 2.7т играе в друга лига като поддръжка и разход и в сток вариант е безсмислено да се поддържа. Избор има, който за каквото има пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Думата която нямаш "интелекта" да я прочетеш или напишеш правилно ,ако си ходил на училище щеше да знаеш от къде идва ...

В "Кюстендил" я използваме за галено име на "батките" роми завършили основно образование ,които носят меден ланец 500гр имитация на руско злато ,карат 190ка  и си мислят ,че са гоуеми ...

Опитах се по някакъв начин да ти подскажа ,че не е необходимо да втълпяваш твойте убеждения и виждания на човек , който си е избрал съвсем друго :) .

Извинявам се за кофти начина по ,който го направих но ако все пак държиш да се проявя като "селска батка","гангстер","дървосекач", "ябукоберач"  и т.н. след като си вземеш С8 я снимай и ми прати на л.с. гпс координатите и.

 

Извинявам се за спама и пожелавам успех на колегата с покупката на колата която е решил да си вземе !

 

п.п.Ще ти купя 1 касетка "ябуки" и ще ти я оставя на колата, да не влезнеш във филмите и мокрите си сънища и да си помислиш нещо друго ...

 

Щом си мераклия, ще те "посрещна" на драго сърце. Но по-добре да ти дам моите координати, за какво са ти тези на колата - да оставяш ябуки върху нея и т.н. Аз съм гостоприемен - така ще си прекараш, че няма да го забравиш това прекарване. Ще ти дам координати и даже ще те упътя, да ти е по-лесно да стигнеш.

За другото, което си написал - съжалявам, че не познавам кюстендилските неандерталски пра-обичаи. Далеч съм от селските вечеринки. И като казваш на някой нещо във връзка с това дали е ходил на училище, погледни си първо правописа. Май си стигнал само до четвърти клас на вечерната селска гимназия.

Редактирано от S8_D2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ако е била на сянка в някой гараж. Ако е била цял ден на слънце и се е напекла е доста различно в началото.

По повод тази забележка, която колегата упорито отказва да обясни, се разрових малкo за инфо в нета. 

Мисля, че за всички ще е интересно.

 

Взето от ШКОДА Клуб България: http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/47482-%D0%B0%D1%83%D1%82%D0%BE-%D1%84%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%84%D0%BE%D1%80%D1%82-%D0%BE%D0%BE%D0%B4-%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B8/

 

По повод работата на компресорите и т.н. :

За старите компресори (не постоянно зацепените) не е от значение скоростта на колата, а оборотите на двигателя. Причината е, че там електромагнит осигурява връзката на самия компресор с двигателя. Съединителя представлява два диска - единия се върти от двигателя (шайбата на компресора), другия е твърдо свързан с оста. Когато пуснеш компресора,електромагнит залепя едното за другото,само че няма почти никакви условия за приплъзване в момента на връзката,защото е директно метал в метал и идеята е да залепя здраво,за да не "боксува" след това в по-високи обороти. Така реално при включване на компресора, от раз завъртате оста на компресора (и бутала и всичко вътре съответно) с оборотите на двигателя и удара в буталната група на компресора е доста сериозен. Ситуацията е много различна ако компресора се пусне на празен ход на двигателя и ако се пусне във високи обороти. Практически е по-добре да минете на празен ход и тогава да пуснете компресора след което пак да си вдигнете оборотите до колкото ви трябват. Само че ефекта от това не е много голям - огромна част от климатиците имат датчик за температура на радиатора вътре (изпарител), който има възможността да пуска и спира компресора според конкретната температура (между 8 и 1 градус е за различните марки и модели). Така се получава ефекта,че вие не го пускате и спирате,ама датчика го прави. При каране извънградско,оборотите са високи (поне 3000 примерно) и заради скоростта, охлаждането на предния радиатор (кондензатор се казва) е доста сериозно (голям дебит въздух през питата).Това води до огромно КПД на климатика и съответно много бързо и лесно се достига минималната температура на изпарителя и започва едно щракане на компресора по 2-3 пъти за минута. Това му разказва играта и всъщност го разваля много повече от пускането и спирането от самото копче (понеже то е еднократно примерно за цялото пътуване). Само че производителя няма как да махне въпросния датчик,защото се получава друг ефект - при около 0 градуса на питата на изпарителя започва да се кондензира вода под формата на капки, от въздуха, който минава през него. Ако температурата на питата стане под 0-та (а R134a може да докара без проблем и -10 градуса в подходящ режим на работа),  водата започва да замръзва и се образува стена от кристали лед и това води до невъзможност въздуха да минава през питата и съответно спира вентилацията на купето - спира да духа от духалките. Пътя на въздуха е следния - влиза през отвора,минава през клапата за вътрешна циркулация (тя определя дали да взима отвън или отвътре), после е вентилатора, след него е филтъра (при някои кои е директно на входа на системата), след това е изпарителя, чак след него вече са клапите и отоплителния радиатор. Идеята да бъде така е,че примерно ако е есенно време и въздуха е валжен,прозорците се потят доста. Пусне ли се компресора, влагата от въздуха,който влиза в купето,остава по изпарителя и след това сухия въздух се затопля (от радиаторчето на парното) и обдухва прозореца с топъл и съх въздух - много бързо дърпа влагата. Климатрониците го предлагат като опция - пускаш да вее на стъклото и сама си пуска компресора. Предвид мястото на изпарителя,ако там се образува въпросната ледена стена, спира да духа каквото и да е и затова там има датчик и следи за това нещо, само че неизбежния ефект е това - съсипва компресора от пускане и спиране.

Постоянно зацепените се слагат на всички Фабия и Октавия 2,  докато Октавия 1, Октавия Тур и Супърб (копието на Пасат 5.5) са си с обикновен до 2005-та края, след което всички модели вече са с постоянно зацепен. Голямата идея при тях е точно това - той винаги си се върти и няма значение как го пускаш и спираш - всичко става плавно и електронно дори при климатик (той си има доста електроника,без значение,че се води климатик). Днес си играх с един Mercedes ML 2004-та година с постоянно зацепен компресор и му гледах данните, ще си позволя да ги споделя с вас, защото ситуацията е еднотипна - седи на 0% натоварване (реално е около 3%,просто софтуера го приравнява на 0), докато климатика не е пуснат. Компресора си се върти от двигателя. Като пуснеш климатика, компресора постепенно увеличава Load-a като за около 10 секунди плавно стигна 85%.Задържа така,докато температурата на изпарителя не спадна до около 1 градус. В този момент Load-a постепенно спадна за 5-6 секунди до около 50% и задържа така. Оттам нататък Load-a мърдаше с около 10% нагоре-надолу и температурата на изпарителя варираше с около 1 градус т.е. се въртеше между 0 и 2 градуса. Това е огромното предимство на тези компресори - можеш да ги контролираш какво налягане да правят, според нуждите ти, без да хабиш енергия на вятъра. Причината да имат съединител, който да се чупи и да създава проблеми не е само да накарат човека да вземе нов компресор (100% има и такава презумпция) - те са с цел защита, понеже компресора е постоянно вързан за ремъка т.е. за двигателя. Ако компресора блокира или системата вдигне много високо налягане, или самия компресор моментно затяга поради механичен проблем, ако няма съединител, би скъсал или поне изхвърлил ремъка. С тази идея се прави слабо звено, за да се скапе то и да не позволи да изпадне ремъка (този ремък не е само за компресора). При повечето постоянно зацепени компресори, съединителя е нарочно отслабен на места и точно там е предвиден да се скъса при проблем. Специално този съединител на Делфи и Санден практически според производителя са проектирани да нямат слабо място за защита и го водят, че ако види толкова зор, че да трябва да превърти, ще си изрони шлиците по показания начин горе на снимките и затова оригинален не го предлагат като резервна част - за тях той е толкова вечен, колкото компресора и реално се смята, че няма причина да ти се наложи да смениш само съединителя. Тук обаче идва друг момент - ако заводски има проблем с болта, който държи съединителя и той с времето се саморазвива от вибрации и т.н. , тогава в един момент няма какво да стяга съединителя към оста и цялото натоварване остава на шлиците. Те от своя страна се разбиват с времето (все по-голям и по-голям луфт), докато превъртят. Само че това няма как да се докаже еднозначно, защото има и обратен вариант - първо замазва шлиците заради натоварване и след това от превъртането развива болта. Същото важи и за слаб материал - самите шлици да са меки и да ги замазва с времето. Лошото е, че щом замазва оригиналния съединител, афтърмаркета трудно ще е по-читав, ама за цената си, ако изкара година или две, пак е по-добре.

Понеже ще възникне въпрос - какво се случва,когато компресор от стария тип блокира? - ами случват се забавни неща - в най-честия случай ако колата е с голям двигател или е в обороти в момента на блокирането, за известно време превърта едната метална част на съединителя спрямо другата - това е доста звучно, има и пушеци cool.png . След това шайбите се прегряват от триенето и електромагнита изгаря, съответно съединителя отпуска и спира драмата. Има случаи да скъса демпферна шайба на двигателя (тази на коляновия вал) или да скъса/изплюе ремъка. Ако компресора е Денсо,те имат гумен успокоител отпред на съединителя и в случая на такова блокиране,или изгаря бобината от триенето и загряването или прегрява и откъсва този демфер,при което съединителя се отделя от оста на компресора и спира да трие. Тук пак предимство имат новите - няма толкова зверски последици при блокиране на компресора...освен цената за нов де.

Дано обяснението ми да ви е полезно!

tell_me.gif

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам че има модификации 1.8т 180 кс. + 4х4. Има няколко обяви в mobilе.бг. Има ли смисъл да гледам подобна кола - притеснява ме по-спънатия характер от това задвижване, разхода повишава ли се и с колко и има ли чести ремонти по халдекса? Нужно ли ми е и за какво да го ползвам - карам предимно по цивилни пътища и не съм сигурен, че за 1-2 месеца заснежени в годината си заслужава да поддръжам и тази система. Какво бихте ме посъветвали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При А6 е с торсен, а не халдекс. Освен, че ще бъде по спъната  е и по тежка. Като цяло не си заслужава 4х4-то на този мотор. Но ако е читава колата ще преживееш, че е по тромава колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз карам само по цивилни пътища, дори в най-тежката зима не ми се е случвало да закъсам.Попадали са ми служебни Дачии с летни гуми в доста заснежено време и с тях не съм закъсвал.Куатрото е супер, но ако колата се ползва от работа до офиса, не виждам причина да се поддържа още една система.Обаче, ако имаш парички за него няма причина да не го вземеш :-) .

Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз карам само по цивилни пътища, дори в най-тежката зима не ми се е случвало да закъсам.Попадали са ми служебни Дачии с летни гуми в доста заснежено време и с тях не съм закъсвал.

Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk

Значи не са били доста заснежени ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никаква поддържка не изисква куатрото. Литър гориво е разликата + 4 еднакви гуми, вместо 2 хубави и 2 случайни, каквато е практиката при преднячките :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш, че течностите в диференциалите не се сменят ли ? Това, че ти нищо не поддържаш не значи, че е така по принцип.

Освен литъра гориво, колата е по тромава понеже слага по малко коне на гумите, и е по тежка. Доста минуси за нещо което ако живееш в града не ти трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кат си такъв разбирач извади една книжка на Ауди и ми покажи къде пише да се сменя маслото на торсена. Аз тоя ред не мога да го намеря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кат си такъв разбирач извади една книжка на Ауди и ми покажи къде пише да се сменя маслото на торсена. Аз тоя ред не мога да го намеря.

Във всяка подобна книжка пише, че колата е нормално да харчи 1л/1000 км, че не се сменя маслото в скоростите независимо автомат или ръчка и други подобни тъпотии.

Влезни във форума направи си сам, там бяха отваряли торсен и дифренциалните и виж колко са изронени зъбите, нищо не може да блокне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Maсло в дифовете не е задължително да се сменя, но торсена наистина спъва колата. Синята А3-ка с ЕСП-то по назад в темата е идеална за млад несемеен човек с нормални доходи.

ПП: Упс омешах темите :hilezh: А6 (Ц5) е хубаво да има куатро, или минимум ЕСП.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То че спъва е ясно, ама и скоростите са по-късички и не е кой знае какво в крайна сметка. А куатрото не знам колко е само сняг, ама аз го ползвам редовно, в момента карам и двете и с предното ми е изключително дразнещо като се опиташ да се изтеглиш на мокро, паваж или с леко навит волан дори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куатрото не е само за зимни условия, а през цялата година да имаш кола, която има това предимство при задвижването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...