audiforeverTDI Публикувано 14 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2014 (Редактирано) Здравейте,колеги.Преди известно време се сдобих с А6 2.5 TDI 150к.с.2000г.Колата беше ударена отпед и направих необходимите ремонти.Проблема ми сега е,че колата не пали.Всъщност пали само след обезвъздушаване и работи известно време,след което гасне и пак обезвъдушаване и т.н.Според майстора ми помпите които са в резервоара не работят.Аз искам да питам дали се е задействала някаква защита при удара,която не позволява на помпите да подават гориво към горивната система?Колата не е била в движение 6 месеца след удара и е била с откачен акумулатор.Моля за съвети и благодаря! Редактирано 14 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 14 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2014 2.5 ТДИ няма подкачваща помпа в резервоара. Има доста теми по случея - като за начало си рповери мъркучите да не изпускат въздух, горивния филтър и най-вече пластмасовия клапан върху него (продава се отделно от филтъра). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiforeverTDI Публикувано 15 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2014 Здравейте колегиДнес махнах корите в багажника,оказа се че има някаква помпа в резервоара.Проблема е,че не достига ток до нея,проверих всички предпазители всичко е ок.Утре чакам ел.техник да я погледне,моля ви ако имате някакви идеи какво може да е споделетеВ Гърция съм и им нямам много доверие на тукашните майстори.Благодаря ви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 15 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2014 Колега, не се бъркай, помпа в резервоара има, но не е подкачваща, или поне на моделите с мотор А--, каквато е твоята кола. В кой момент си мерил дали има напрежение към нея? Аз съм забелязвал, че тя сработва като се завърти ГНП. Виж и другата тема със същия проблем: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=162021 Виж и тук е разискван въпроса: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=141838&hl=%D0%BE%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%B2%D1%8A%D0%B7%D0%B4%D1%83%D1%88%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5#entry2033794 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 22 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 (Редактирано) audiforeverTDI моита я смених защото не работеше както трябва, но няма нищо общо с паленето и гасненето. тя служи доколкото знам да изравнява горивото в двата отсега. Редактирано 22 Октомври 2014 от Jordan Atanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
u1313 Публикувано 25 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 Здравей колега,При мен на 2.5 TDI AKN мотора за съжаление се получи много подобна ситуация. Палех сутрин колата и след 3-5 сек. гаснеше и после нямаше палене, ако не се обезвъздуши... И така след около 2 седмици спря да пали и след обезвъздушаване и след принудително впръскване на помощен спрей през въздушния филтър. Само да допълня, че докато всичко това се случва смених абсолютно всичко между ГНП-то и резервоара, филтър, маркучи, свръзки и т.н. Съответно за да изключа проблем с помпата в резервоара го напълних до върха.В крайна сметка се наложи да свалим ГНП-то и на стенд. Естествено, когато хората са го закачили на стенда е протекло като лейка. Оказва се, че не само гумичките са били за смяна, ами и от много въртене съм изгорил и електрониката на помпата. Това значи че през помпата е влизал въздух и няма начин да запали.Хората от сервиза оправиха електрониката, смениха всичко що има за смяна по помпата и след като я закачих на колата, всичко си дойде на мястото. Никакви проблеми от там нататък.Само да спомена, че помпата я оправиха в София Дизел Център, от които хора съм безкрайно доволен. Пратих помпата по куриер и си я получих обратно пак с куриерска фирма. Ремонта ми излезе 440 лв., което включва освен гореописаните работи и още някакви чаркове вътре в помпата, които са сменили.Дано съм бил полезен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookss Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Преди да се впуснеш с филмите с помпата си смени горивния филтър. Обаче си купи или БОш или МАНН !Аз направих грешката преди време да си купя различен от тези марки и след 2 месеца ей така пали и след 2 мин гасне пак обезвъздушавам и така 5-6 пъти , а фиултъра видимо е ок. Да ама не.. Имал е лека цепка най отгоре и от там си засмуква въздуха и гасне. Така , че първо започни от там , че най малко боли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване