S.Stoya Публикувано 15 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2014 Колеги възможно ли е след смяна на плец и дистрибуторна капачка, да се промени центровката? Колата е b3 с 1.8 DZИ ако може ли да дадете съвет кой и куде може да направи центровка в София? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2014 Не би трябвало, по-скоро ако сам си завъртял делкото без да искаш по-време на смяната на палеца и капачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoya Публикувано 16 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2014 Не, не съм го мърдал. Ще да е от друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2014 Провери си белезите на ангренажния ремък - да не е прескочил зъб или друго. Белега за ГМТ (0) го гледай отзад на маховика, има прозорче на кожуха на скоростната кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 16 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2014 Според мен може леко да се промени центровката.Ако ангренажния ремък е зацепен правилно,завърти съвсем малко делкото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 17 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2014 (Редактирано) Гледам, че си от София. Не знам какво впръскване на гориво имаш . Аз съм доволен от центровка на Люси в Орландовци. Но той се занимава с карбуратори. Има електронен стробоскоп, т.е. показва градусите . Сменял съм и двете сам и нямам проблем с центровката. Възможно ли е да си сложил някакви ментета части. Да не си разменил кабел. Провери съпротивлението на палеца. Редактирано 17 Октомври 2014 от prodan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoya Публикувано 24 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 Според мен може леко да се промени центровката.Ако ангренажния ремък е зацепен правилно,завърти съвсем малко делкото.Би трябвало да е ок ремъка, но не смея да въртя делкото така на око. Гледам, че си от София. Не знам какво впръскване на гориво имаш . Аз съм доволен от центровка на Люси в Орландовци. Но той се занимава с карбуратори. Има електронен стробоскоп, т.е. показва градусите . Сменял съм и двете сам и нямам проблем с центровката. Възможно ли е да си сложил някакви ментета части. Да не си разменил кабел. Провери съпротивлението на палеца. Ами с механичен инжекцион съм, а при Люси съм ходил преди години за един Кейхин. Мерси че ме подсети за него ще може и инжекциона да погледне може би. Иначе палеца, капачката, кабелите, и свещите ги смених с Beru не би трябвало да са ментета в предвид сумата дето изръсих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 24 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 (Редактирано) Би трябвало да е ок ремъка, но не смея да въртя делкото така на око. Разхлаби делкото,болта,който стяга скобата натискаща делкото с ключ №13 и го завърти за проба 1-2-3мм. обратно на часовниковата стрелка за проба.Преди това можеш и бележка да си направиш за да знаеш с колко си го завъртял.Не е страшно. Редактирано 24 Октомври 2014 от kolu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване