Jump to content

ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕ на АУДИ 100 2.0 16в


dimitarquattro

Recommended Posts

Колеги, имам следния проблем . Не разбирам много от коли и закарах колата на майстор . Имах проблем с палането , трябваше да подавам газ при въртене на ключа . Оказа се ,че степ моторът не работи и човекът ми сложи един маркуч ,наподобяващ този от газовата  уредба  , с кранче,което регулира оборотите , когато запали колата и мина 300-400 метра нямам проблеми с оборотите , дори са перфектни ,но паленето  е жива трагедия . Направо мъча всеки път колата . Припомвам газта , на моменти я давя и  не мога да я запаля с минути . Онзи ден дори изтощих акумулатора . Майсторът каза,че това бил най-приемливият вариант , диагностиката на тоя двигател била много трудно ,можело да излязат много неща . Та дайте ми съвет какво да правя . Идва зима и направо не ми се мисли . Колата е Ауди 100  16в 2.0  1994 година 140 коня газ/бензин .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам имаш газова? 

 

1.Върни си си стъпковия.

2.Сложи си метален възвратен клапан(като за дизел) 6мм директно след помпата в резервоара! Не режи маркучи от вънка, вътре в резервоара.

3.Купи си стабилизатор дел минимум за да държи обороти ако има проблем след клапана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи, след като запалиш, макар и трудно, по-нататък забелязваш ли някакви смущения, ускорява ли добре, има ли прекъсване и т.н. Както си описал, проблема е в паленето, след това е ОК. Предполагам не се опитваш да палиш на газ. Сигурен ли си че центровката е добре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като запаля  нямам проблеми.  Поддържа оборотите . Ускорява си . Върви добре , дори при пуснат климатроник. Напротив , паля я на газ , имах проблеми с вървенето на бензин , но го оправихме . При паленето имам усещане ,сякаш нещо е запушено, подпушено в началото . 
Какво ще  рече центровката да е добре ( Пак казвам ,нямам кой знае какви знания )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво да е прегледаш бушоните и да видиш този за старт дюзата. Хубаво е и да замериш т-датчика на главата отзад белия. Заради тия две неща + връщане на бензина в резервоара паленето е мъка. Потенциометъра също може да бъде! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

От Стара Загора съм ,но съм студент в София .

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в понеделник щте идвам до стара загора ако си там случаино мога да хварля един поглед ако мога да помогна с нешто тъи като и аз съм със саштия двигател и го поразгадах вече почти перфектно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ако палиш колата на газ е нормално да пали трудно и в началото да работи неравномерно, особено на ниски обороти.

Ако пали трудно на бензин НАЙ-ВЕРОЯТНО има за смяна температурен датчик, този който дава информация на ЕКУ-то (синя).

Когато той не работи при подаване на контакт показва на ЕКУ-то че двиготеля е топал и не сработва 5-тата дюза (за бърз старт).

Друго важно е вечер да я обръщаш на бензин да поработи малко преди последното гасене.

Сутрин преди първото палене подаваш 2-3 пъти на контакт да подкачи бензин в случай, че ти пада налягането и би трябвало да пали веднага.

Стъпковия мотор няма нищо общо с трудното палене, добре е направил майстора ти, като го е заменил с реглажен кран. Не се занимавай да я правиш пак със ст. мотор особено щом караш на газ. Защото той взима сигнал от потенциометъра на дебитомера, на който "олеква" клапата, като караш на газ. Има и голяма вероятнос да е заминал потенциометъра или ст.мотор.

П.п. Закачи си ст.мотор само към буксата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извиняваи колега но неси прав аз същто съм сас саштия мотор на газ и стъпковия е вързан и паля на газ безпроблем просто зависи от маистора и от газовото и на бензин варви добре

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че най-добре е да я закараш на читаво място за диагностика. Аз съм доволен от две места: Сервиз Мотоман до Сточна гара и сервиз на Бош под моста Чавдар...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш майстор предварително го питай дали е правил такъв двигател и му обясни, че искаш да караш на газ. Бол специалисти ще ти четат конско, че си сложил газова. Бегай от такива бърже и далече! Повечето ще искат да ти я направят само на бензин да работи и да те уеждават, че след това на газ няма да имаш проблеми. Не е вярно. Просто трябва да намериш специалист, който да знае какво "обърква" газовата в работата на двигатея и как да се реши проблема. Иначе всички колеги ти дават правилни отговори- може да е едно от тези неща, може да а две, може да са всички накуп. Проблемът няа да е в диагностицирането на пролема, а в намирането на майстор. Моят съвет е - смени заглавието на темата и посочи, че търсиш майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извиняваи колега но неси прав аз същто съм сас саштия мотор на газ и стъпковия е вързан и паля на газ безпроблем просто зависи от маистора и от газовото и на бензин варви добре Цитиране на предходен пост!

Колега радвай се, че колата ти работи със стъпков мотор това е много хубово, но за жалост са малко останалите със ст. мотор, защото при каране на газ налягането в дебитомера на повечето ни колици пада много бързо, клапата "олеква" и колата започва да гасне постояно. Да не казвам, че и 90% сме със изтъркан потенциометър на дебитомера и не си струва да се прави, когато колата се кара на газ и схемата с реглажен кран е идеална.

Паленето на газ изцяло зависи от настройката на изпарителя (чувствителноста на мембраната). Аз карам с малка чувствителност на мембраната и не мога да запаля директно на газ (сутрин). Преди бях със развит винт на чувствителноста на мембраната и палеше от раз и на -20, но имах по-висок разход на гориво.

Що се отнася до паленето на бензин, пак казвам ст. мотор няма нищо общо.

Механичния инжекцион най-често не пали, когато има за смяна температурен датчик или ако има хлабав или скъсан маркуч и смуче въздох.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си колега но и с потенциометъра има решени. Имам познат колега които го преработва с тъкав от опел. А ако не е таина какъв разход ти дава сега грацко и изван грацко

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди в Пловдив има един майстор Запрян се казва ще ти я направи за което гарантирам познавам го от 15 год та и повече и е невероятен но ще му отнеме минимум един ден но ги прави ако искаш ще ти дам телефона му

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спор няма варианти има измислени и за проблема със потенциометъра. Аз избрах този със замяна на ст. мотор със реглажен кран, защото нямам гояам консуматор, като климатик и съм си настроил оборотите на 1000, а на фарове и парно падат до 900 и на 850 със включени фарове, парно, подгрев на задното стъкло и огледалата и халогени. И затова вече година и половина нямам никакви грижи.

За разхода на гориво се бях вкарал в голям филм преди време. Колата не вървеше и гореше 20 газ извън гратско. Тръгнах по "майстори" и се започна драмата. Смених кабели, свещи, дист. капачка и палец, изпарител и пак колата не вървеше и гореше 20. Вдигнах ръце и реших сам да я мисля и всичко се оказа, че съм бил с неправилно подбран смесител (с дифузьор 32мм.) Намерих в 1 морга съвсем случайно смесител с 29мм. и колата заспа. Преди не можеше да се центрова газавото за да върви трябваше да е с много развити кран на тройника и винт за чувствителноста на мембраната на изпарителя. Поне палеше и на -20. Сега съм със много завити кранове и на тройника и на изпарителя и колата върви, като на бензин (180 на прав път си вдига) и ми харчи 12газ смесено (65% извънгратско/35% гратско) не знам малко ли е, много ли е, но на мен ми е доволно.

Извинявам се на колегата dimitarquattro, за това че малко разводнихме темата, но според мен майстори за тия инжекциони няма, особено щом чуят, че колата е на газ, веднага се почва "махай го тоя боклук или поне махни газовото и тогава ела", аз смятам, че ако газовото е добре настроено, токовете са в изправност и се пали на бензин механичния инжекцион не е толкова лош, колкото всички го изкарват, дори е лесен за ремонт.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчето е майстор и разбира какво прави досега ми е направил доста коли Голф 2 16 v,Ауди купе,Ауди100'ауди А6 все с механична инжекция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега никой не казва, че твоя познат не е добър майстор аз отговарях на колегата Damqn Neikov. За съжаление аз във Варна не попаднах на майстор, не казвам, че няма но аз не намерих такъв който да разбира от механични инжекциони.

Колега dimitarquattro ако имаш възможност отиди при този майстор, който колегата Иван Василев препоръчва, защото на мен, ако някой ми беше препоръчал маистор преди време щях да съм спестил много главоболия и пари.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mitko7121 Вчера,19:15

Спор няма варианти има измислени и за проблема със потенциометъра. Аз избрах този със замяна на ст. мотор със реглажен кран, защото нямам гояам консуматор, като климатик и съм си настроил оборотите на 1000, а на фарове и парно падат до 900 и на 850 със включени фарове, парно, подгрев на задното стъкло и огледалата и халогени. И затова вече година и половина нямам никакви грижи.

За разхода на гориво се бях вкарал в голям филм преди време. Колата не вървеше и гореше 20 газ извън гратско. Тръгнах по "майстори" и се започна драмата. Смених кабели, свещи, дист. капачка и палец, изпарител и пак колата не вървеше и гореше 20. Вдигнах ръце и реших сам да я мисля и всичко се оказа, че съм бил с неправилно подбран смесител (с дифузьор 32мм.) Намерих в 1 морга съвсем случайно смесител с 29мм. и колата заспа. Преди не можеше да се центрова газавото за да върви трябваше да е с много развити кран на тройника и винт за чувствителноста на мембраната на изпарителя. Поне палеше и на -20. Сега съм със много завити кранове и на тройника и на изпарителя и колата върви, като на бензин (180 на прав път си вдига) и ми харчи 12газ смесено (65% извънгратско/35% гратско) не знам малко ли е, много ли е, но на мен ми е доволно.

Извинявам се на колегата dimitarquattro, за това че малко разводнихме темата, но според мен майстори за тия инжекциони няма, особено щом чуят, че колата е на газ, веднага се почва "махай го тоя боклук или поне махни газовото и тогава ела", аз смятам, че ако газовото е добре настроено, токовете са в изправност и се пали на бензин механичния инжекцион не е толкова лош, колкото всички го изкарват, дори е лесен за ремонт.

Цитиране на предходен пост! Редактиран от VBI, Вчера, 20:54.

Прав си колега всички бягат като чуят че е газ/бензин като попарени са а относно двигателя за ремонт наистина е лесен. Аз например сам разглобих моя и го ремонтирах. Усновни биелни паразитни лагери и дори си направих профилактика на механичната инжекция. А относно разхода би трябвало да е добър аз моита само на изван грацко несам я засичал но е около 10 а грацко между 15 и 17 зависи от карането и от натоварването с климатик и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то идва същата работа. Аз засичам 12 на 100 ама 65% е извън гратско. Само гратско и аз правя 15-17. Градът е Варна.

П.п. Сомо да вметна, че моята каляска е със 8 клапановия мотор (аад 115 коня).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mitko7121 Вчера,19:15

Извинявам се на колегата dimitarquattro, за това че малко разводнихме темата, но според мен майстори за тия инжекциони няма, особено щом чуят, че колата е на газ, веднага се почва "махай го тоя боклук или поне махни газовото и тогава ела", аз смятам, че ако газовото е добре настроено, токовете са в изправност и се пали на бензин механичния инжекцион не е толкова лош, колкото всички го изкарват, дори е лесен за ремонт.

 

Колега, аз съм със същото АСЕ и съм на газ от 2004 година и нямам никакви грижи. Майстори също има, които настройват колата и на бензин и на газ. Това лято ходих два пъти до Гърция - общо към 2500 км. И само на извънградско на газ разхода беше малко под 9/100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то идва същата работа. Аз засичам 12 на 100 ама 65% е извън гратско. Само гратско и аз правя 15-17. Градът е Варна.

П.п. Сомо да вметна, че моята каляска е със 8 клапановия мотор (аад 115 коня).

.

Аз сашто сам от варна колега само че аз сам с 140 коня 16 клапановия. Между другото имам 115 коня самоче електроното за части ако ти трябва нешто

Lord of the Rings Днес, 11:30

Damqn Neikov, on 19 Nov 2014 - 08:21, said:

mitko7121 Вчера,19:15

Извинявам се на колегата dimitarquattro, за това че малко разводнихме темата, но според мен майстори за тия инжекциони няма, особено щом чуят, че колата е на газ, веднага се почва "махай го тоя боклук или поне махни газовото и тогава ела", аз смятам, че ако газовото е добре настроено, токовете са в изправност и се пали на бензин механичния инжекцион не е толкова лош, колкото всички го изкарват, дори е лесен за ремонт.

Колега, аз съм със същото АСЕ и съм на газ от 2004 година и нямам никакви грижи. Майстори също има, които настройват колата и на бензин и на газ. Това лято ходих

два пъти до Гърция - общо към 2500 км. И само на извънградско на газ разхода беше малко под 9/100.

Супер това е добре колега. Нека на пук на всички маистори които казват че колите ниса боклуци да им покажем че не е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наи добре си варни стъпковия от кои грат си във варна има добър маистор

Къде се намира този майстор от Варна, защото никой не иска Ауди 100 2.0 16v ACE да се занимава, особенно ако има газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chanko Днес, 14:48

Damqn Neikov, on 03 Nov 2014 - 20:43, said:

Наи добре си варни стъпковия от кои грат си във варна има добър маистор

Къде се намира този майстор от Варна, защото никой не иска Ауди 100 2.0 16v ACE да се занимава, особенно ако има газ.

В цветния квартал колега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...