Jump to content

Въпроси отностно АГУ на б4 115к.с.


Recommended Posts

Привет! Нов съм в областта на ауди и затова ще ви задам няколко, може би глупави въпроси ....
Та, АГУ е добре регулирана. Като загрее си държи на 900 оборота както на бензин така и на газ. Превключва на газ на 2200 оборота. Пали на бензин. Трябва ли да оставя, двигателя да загрее добре преди на включи на бензин. Възможно ли е с тъпите ми действия да трупам грешки в компютъра на колата ? Принципно паля на бензин оставям я  2-3 мин, тръгвам лек полек и на 2ра настъпвам на 2200 оборота и съм на газ .... 

Link to comment
Share on other sites

Действията не са ти тъпи, грешки ще се трупат така или иначе.

Става от това, че газта има различна смес и обърква ламбдата а тя еку-то.

Направи си експеримент с откачане на акумулатора за десет минути, и виж дали ще има разлика.

Хубаво е да палиш на бензин винаги, освен ако околната не е 30С+ или колата не изстинала напълно.

За да може изпарителя да работи коректно и да не прецакаш мембраните му.

Както и от време на време да караш на бензин, примерно на магистралата около 50-на километра на месец.

С каква марка изпарител си?

п.с темата ти не е за този раздел.

Link to comment
Share on other sites

Не знам какви грешки ще трупа колата, но винаги ще си работи идеално, ако е добре настроена горивната смес и запалителната система е ОК- свещи, кабели, делко, бобина....Няма смисъл да разкачваш акумулатора този компютър си помни данните. Няма смисъл и да караш десетки километри на бензин, уж за да не се запушвали дюзите. Достатъчно е поне 1-2 км. да караш при студен двигател на бензин. Важно е помпата да работи и да циркулира гориво през рейката, когато е на газ колата , за да не запичат дюзите.

Всичко това ти го казвам като бивш собственик на Б4 АБК, изминал 84 000 км. с такава кола.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Колега караш две ,три бутилки газ и задължителнo после един резервоар на бензин,за да неповредиш дюзите.От личен опит ти го казвам.Иначе ще имаш МНОГО голям проблем.

Link to comment
Share on other sites

Колега не говори глупости...

4бр бензинови дюзи за АБК мотор 2-ра ръка от кола която е работила само на бензин са 40-60 лв,а ти караш човека да харчи цял резервоар бензин...

Бензиновите дюзи започват да се запушват след 50-60к км.(Това по наблюдение на 4 автомобила...)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...