Omega_a Публикувано 18 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2014 Здравейте Колеги.Имам ауди а6 2.5тди 2003г Куатро с типтроник кутия. Имам няколко въпроса относно кутията.-Преди няколко дни вкарах колата на канал да огледам как е и забелязах, че има омасляване между двигателя и скоростната кутия ( според мен теча е от кутията и е доста слаб но си е притеснително...) затова не карам колата докато не намеря време да я закарам в сервиз. Скоростната кутия си работи съвсем нормално несъм усетил никакви аномалии с работата и. Единственото което забелязах е, че понякога от 2 към 3 предавка включва на по високи обороти 2100 - 2200 но май го прави само при наклон. Не съм усетил да рита или да тресе. Искам да се информирам какво точно се случва с кутията, предполагам че втулката ( плъзгащият лагер) на помпата е причина. Интересувам се дали има възможност само втулката да се смени ( в случай че турбината нее задрала и помпата също е здрава, продава ли се втулката отделно) или това няма как да стане...Как изглежда като цена ремонта който ми предстой? И другото което ме интересува, в Джемини продават масло ZF за 5hp19 кутия какво ще кажете такова ли да взема или да купувам VAG? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koky Публикувано 19 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 Не искам да те плаша,но има ли теч на масло дори и малък,ще има и изтичане на кеш не малък 1500-2000лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 19 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 Не задължително.При мен поради някаква причина бяха ударили и леко пукнали филтъра на кутията и сълзеше по малко.Когато смених маслото на автомата, подменихме филтъра и гарнитурата и нещата заспаха. Вече около две години нямам течове или други ядове. Към колегата, пуснал темата: нормално е и да превключва на по-високи обороти, когато си в изкачване. Масло на мен лично ми сложиха ВАГ, но предполагам че оригиналното на ZF си е ок. Единствено от работата на Джемини има ... хм... да го кажем противоречиви мнения.Иначе след като кутията си работи без забележки може и да не се наложи скъп ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 21 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 Колега ремонта няма да се прави в Джемини, защото съм от Варна и ми се иска да присъствам при правенето на ремонта. Момчетата при който ще я карам изпозват ZF масло и затова реших да питам и Вас. Надявам се да не се наложи смяна на скъпи части, но каквото такова. Ако има колеги който са минали по този път, ще помоля да споделят малко информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 21 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 Когато ти правят колата, и ти е**т жената не трябва да гледаш! Шегата на страна, но какво толкова те притеснява? Просто ти трябват точните хора. Ако отидеш при някой който ти е казал за подобен ремонт 100лв за работа и си закараш колата там, сам си си виновен. Предполагам се сещаш какво имам предвид. Поста ми е с шеговит замисъл, да не ме разбереш погрешно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 21 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 Къде ще я караш във Варна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 21 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 По принцип много рядко стъпвам в сервизи, но никога досега несъм пипал автоматична кутия и нейскам да я съсипя от глупостта си. Като цяло не съм решил къде да я закарам. Наскоро носих една пратка на фирма която се занимава с ремонт на автоматици ( намират се под Елпром, близо до Интерком груп) там питах как стой въпроса с ремонта, но нищо немогат да кажат преди да се разглоби.Ако знаете други кокто ще си свършат работата, приемам всякъкви предложения и препоръки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 21 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 Там е мястото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 23 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 Колеги, да ви попитам колко литра масло събира скоростната кутия ( 5hp19 ) да знам колко да купя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d00mEr Публикувано 23 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 (Редактирано) Цялата кутия май събираше 9 литра но при смяна около 6 се източваха.... по спомен говоря ... Редактирано 23 Октомври 2014 от d00mEr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Колеги, да ви попитам колко литра масло събира скоростната кутия ( 5hp19 ) да знам колко да купя. Смени ли маслото колега?Какво стана с кутията,за ремонт ли беше?И последно,къде го сменя и колко кинта ти взеха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 И за таз тема се абонираме след 30 000 км. и аз ще трябва да го смемям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 2 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 Здравейте, за мое щастие се оказа че кутията нее за ремонт, смениха един семеринг на опашката на кутията ( там където се хваща кардана) Смених и маслото ( сложихме и ZF ) филтър и гарнитурката на картера. Цените в момента немога да ги кажа, но като се прибера ще погледна и ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 Ще кажеш ли и името на сервиза и къде се намира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 Осетих един проблем с кутията.При -10 колата си запали,поработи на място около 5м после тръгнах,давам гас но,колата не набира и неще да превключва.След вдигане на температурите и всичко се оправи.Моята логока беше или има малко масло или е замръзнало.Днес ходих да ми проверят маслото в кутията,казаха ми че е много черно и му е заминала смазочната дейност.Едното момче каза да го сменям а друг каза че кутията заминава,няквиси дискове вътре.Кажете какво масло да си купя което да е читаво?Дали маслото е калпаво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 21 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2015 Да попитам колегите които разбират,тия числа след D 4 3 2,за какво са Кутията е типтроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 21 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2015 (Редактирано) Не съм голям разбирач, но до колкото знам са за старт от по висока предавка или при спускане на много стръмен наклон слагаш например 3 степен и колата си спуска без да ускорява с 70-80 и няма нужда постоянно да ръгаш спирачката (не знам принципа дали е движение на скорост или моторна спирачка).Ако се бъркам или давам грешна информация моля някои от разбиращите да ме поправи Цитиране на предходен пост! Редактирано 23 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d00mEr Публикувано 21 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2015 Максимална предавка на която да качва кутията е това 4 3 2.. т.е. на 4 повече от 4та не качва. Съответно 3 .. 2 ... За зимно спиране ръгаш лоста на 2 и тя намалява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 На типтроника са му "наследени" тия екстри от старите кутии, при които наистина се използва за блокиране на максимално възможната предавка (ако изкачваш/спускаш стръмен наклон със/без ремарке и т.н.). Ръгаш на ръчен режим и изобщо не ти трябват тия блокировки и можеш да си караш и използваш моторната спирачка както при нормална кола с ръчни скорости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Според мен непосредствено след стартиране, особено при студено време, в кутията действат рестриктори, които я предпазват от сериозна механична повреда. Като се разнесе маслото навсякъде и позагрее малко, кутията се "отключва" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Благодаря на колегите за имформацията Това за спускане ОК,но ако е на равен път примерно и тръгвам от място превключвам на 2 колата ще тръгне направо от втора предавка или от първа и ще превключи до две и спира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 (Редактирано) Опитай Не видях поста по-рано до сега бях навън можех да пробвам ; ) Цитиране на предходен пост! Редактирано 23 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d00mEr Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Тръгва от 1 стига до 2 и дотам После само хаби валове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Значи по добрия вариянт е да си карам на D или с + и - . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d00mEr Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 (Редактирано) Карай и не се втелявай Само следи за тресене или да приплъзва (т.е. оборотите да ти се вдигат по време когато превключва между две скороти).Другото е сменяш масло/филтър и караш ПП: Това с валовете беше форумна шега за двигателя ни И аз съм с душегуб ППП: + - 432 ще ги ползваш 1-2-3 месеца и ще ти писне да си играеш Редактирано 22 Януари 2015 от d00mEr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване