Jump to content

Проблем с електронния блок на ГНП на Audi B4.


rockett

Recommended Posts

Привет колеги! :)

Имам един много досаден проблем с който така и не можах да се преборя. Въпросното ГНП е от старите (B4-ката е 1993г, 1Z), а проблемът е следния. Когато колата е на ход и подам газ да ускоря на предавка, после като отпусна педала не ми дава да дам газ докато не падне до 1100 оборота, независимо как ги достигне, дали ще я освободя от скорост или просто ще я оставя сама да падне до въпросните обороти. Заведох колата на диагностика, където излезна че е регулатора на газта в помпата (грешката беше с код 04F4). След това свалих капака на помпата и почистих платката на която е монтиран регулатора, като го напръсках внимателно с Carburetor cleaner. По самата платка общо взето нямаше никакви проблеми, но пътчеките върху които минава регулатора бяха зацапани с нещо като графит. После я сглобих, запалих и нямаше никакви грижи до вчера. Този период на паривлна работа беше около 2-3 седмици. Някой има ли представа как може да се отстрани проблема, без да се сменя целия електронен блок?

Редактирано от rockett
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми беше дали може да се ремонтира? Иначе втората употреба до колкото ми е известно не е гаранция, че и тя няма да е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти се занимава на времето съм правил подобни (по някога успешни по някога не съвсем )ремонти на старите дебитомери с платка..Та ремонта се състоеше в това да извадя платката ,да изпиля отворите в 4те края да станат като елипса и да я изместя леко ,зада върви плъзгача на здраво място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Ако ти се занимава на времето съм правил подобни (по някога успешни по някога не съвсем )ремонти на старите дебитомери с платка..Та ремонта се състоеше в това да извадя платката ,да изпиля отворите в 4те края да станат като елипса и да я изместя леко ,зада върви плъзгача на здраво място.

 

Колегата е прав, получи се. Свалих горния капак на помпата, развих 4те гайки и завъртях леко платката на една страна, след това я затегнах и от тогава нямам грижи! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

здравеите и аз имам същият проблем мъ4иьсе да я завъртя но няма луфт Проблемът е 4е не мога да намеря и друга помпа за да сменя електрониката Какво бихте ме посъветвали ако изпиля леко отворите дали ще стане колата върви но на моменти не мога да подам газ трябва да превклю4а на скорост и се оправя Благодаря предварително ауди б4 1.9 тди 92г русе

Редактирано от kirkata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...