rockett Публикувано 19 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 (Редактирано) Привет колеги! Имам един много досаден проблем с който така и не можах да се преборя. Въпросното ГНП е от старите (B4-ката е 1993г, 1Z), а проблемът е следния. Когато колата е на ход и подам газ да ускоря на предавка, после като отпусна педала не ми дава да дам газ докато не падне до 1100 оборота, независимо как ги достигне, дали ще я освободя от скорост или просто ще я оставя сама да падне до въпросните обороти. Заведох колата на диагностика, където излезна че е регулатора на газта в помпата (грешката беше с код 04F4). След това свалих капака на помпата и почистих платката на която е монтиран регулатора, като го напръсках внимателно с Carburetor cleaner. По самата платка общо взето нямаше никакви проблеми, но пътчеките върху които минава регулатора бяха зацапани с нещо като графит. После я сглобих, запалих и нямаше никакви грижи до вчера. Този период на паривлна работа беше около 2-3 седмици. Някой има ли представа как може да се отстрани проблема, без да се сменя целия електронен блок? Редактирано 19 Октомври 2014 от rockett Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerpi134 Публикувано 19 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 Има оправия,просто си търсиш друга помпа втора ръка,потенциометъра се прецаква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rockett Публикувано 19 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 Идеята ми беше дали може да се ремонтира? Иначе втората употреба до колкото ми е известно не е гаранция, че и тя няма да е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Печеников Публикувано 19 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 Ако ти се занимава на времето съм правил подобни (по някога успешни по някога не съвсем )ремонти на старите дебитомери с платка..Та ремонта се състоеше в това да извадя платката ,да изпиля отворите в 4те края да станат като елипса и да я изместя леко ,зада върви плъзгача на здраво място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerpi134 Публикувано 19 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 Мисля,че няма управия щом се прецака потенциометъра,моята седя известно време в Bosch върнаха ми я и си намерих втора ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rockett Публикувано 15 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2014 Ако ти се занимава на времето съм правил подобни (по някога успешни по някога не съвсем )ремонти на старите дебитомери с платка..Та ремонта се състоеше в това да извадя платката ,да изпиля отворите в 4те края да станат като елипса и да я изместя леко ,зада върви плъзгача на здраво място. Колегата е прав, получи се. Свалих горния капак на помпата, развих 4те гайки и завъртях леко платката на една страна, след това я затегнах и от тогава нямам грижи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kirkata Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 (Редактирано) здравеите и аз имам същият проблем мъ4иьсе да я завъртя но няма луфт Проблемът е 4е не мога да намеря и друга помпа за да сменя електрониката Какво бихте ме посъветвали ако изпиля леко отворите дали ще стане колата върви но на моменти не мога да подам газ трябва да превклю4а на скорост и се оправя Благодаря предварително ауди б4 1.9 тди 92г русе Редактирано 15 Декември 2016 от kirkata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autounion Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 колеги, на А4 тди 1,9 110кс ел. блок има ли общо с този на В4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване