Jump to content

Проблем с осветлението на задният номер а4 б6 авант


Митака55555

Recommended Posts

Вчера след дъжда,си тръгвам от работа и по едно време ми дава грешка за изгорели крушки на задният номер,слизам да видя и наистина не светят,чува се едно пиукане от зад някъде в рамките на 2 секунди веднага след,като завъртя ключа на фаровете,къде да търся проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах го същия проблем. 1-ви като сваляш плафоните внимавай че болтовете са паянтови при мене и двата се отчпиха и половината остана вътре после трпбва да разпробиваш. Варианта е да е влезнала вода и да е окислила трябва да свалиш

плафоните и да напръксаш с спрей против окисляване след тва смени крушките и трябва всичко да е ОК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изгоряла ми е едната от двете крушки на задната светлина и като ви чета направо ме е страх да пробвам да я сменя - всеки се оплаква колко са паянтови тези плафончета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто внимателно отвивай болта, и след като поставиш плафона обратно го намести без болт и като пастне напълно чак тогава почни да навиваш болта че ако го наместваш и болта не е изваден им вероятност да се отчупи

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е колегата, опитай но внимавай, при мен зора беше с отвиването, но накрая успях да сменя проклетите крушки без да се счупи нищо :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Проблема отново е на лице,като включа светлините се чува едно пиуууу за 2 секунди и дава грешка за изгорели крушки на задния номер.искам да проверя кабелите горе при капака,за комби става на въпрос,та отляво или отдясно да разглобявам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като за начало свали плафончетата, погледни в какво състояние са крушките, зачисти контактите

и както си ги свалил си смени направо двете винчета, за да нямаш главоболията като на някои от колегите по-горе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

махнах ги,изкривих малко пластинките,за да има по добър контакт,напръсках с контактен спрей и засега уж светят,дано удържат на следващия дъжд

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сутринта ти гледах темата и викам чакай да видя моите светят ли и познай :hilezh:  лявата крушка на номера не свети. Индикация на таблото за изгоряла крушка нямам. Смях. Утре може да се хвана да я сменя.

Редактирано от theshatter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не стана внимателно с тия болтчета колкото и да опитвах едното не се развиваше и накрая главата му се износи и нямаше друг начин освен разпробиване ,шибана работа! Сега плафончето ми е залепено с силикон....до следващия път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм със силикон залепен. Хубавото е че взех доста скъпи диодни и предполагам бая време ще светят!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема беше по-скоро , че трудно излиза плафона заради пластмасовата основа на регистрационния номер, който е с нит от КАТ. Повече търпение, и стана...Болтчето, го развивах поне 10 минути. Недомислена изработка!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се наложи да правя това упражнение преди месец. Левия плафон се свали почти безпроблемно. Имаше малък бонус в него - около половин чаена лъжичка сол :) С десния обаче брах много ядове, защото явно никой, никога не беше развивал болчето, което го държи. От ръждата, самото болче се беше срастнало с пластмасата и не помръдваше. И WD-40 не помогна. В крайна сметка, главата на болчето се скъса, трябваше да разпробия пластмасата около остатъка от болчето, и след това да запълвам с епоксидна смола.

 

За да не се налага това нещо отново, си взех от Bauhaus едни много "скъпоценни" болчета, изработени от "неръждаема благородна стомана". Цената за килограм беше нещо от сорта на 300-400лв., но 8 бройки излязоха към един-два лева; не чак толково "скъпоценно" :) По принцип ги ползват като крепежи по яхти и други такива подложени на екстремни метеорологични условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да отбележа - преминах през цялата процедура по "счупване" на старите, махане на видичките и монтаж на чисто нови плафончета. Ако някой си търси нови, не му препоръчвам http://www.avto.bim.bg. Пратиха ми две еднакви и с доста усилия и въображение успях да си ги направя "ляво и дясно" и да ги монтирам - не стана оригинално, но с две лед сулфидни крушки пак стана добре.

post-89368-0-04534400-1418413448_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти при всяко палене в мокро ми дава тази аларма.Накрая чак запоих кабелите директно за крачетата на плафона и пак ми дава тази аларма при здрави лампи та накрая спрях да и обръщам внимание.Колкото до видите за закрепване още след първото зор развиване ги смених с шестограм глави 5мм.Вяно стърчат над плафона но вече нямам дерт с развиването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 years later...

Колеги да се оплача и аз.Карам Ауди А 4 Б6 комби и днес се появи съобщение че светлините на задния номер не работят.Свалих десния плафон (с зор) но продълговата крушка беше изправна пробвах я с кабелче както е с плафона от акумулатора и светна,зачистих пластините от вътре но никакъв ефект.Замерих с мултицет пластините и ми показа -2.4 волта (защо минус не знам).Свалих левия плафон,там имам и камера за задно виждане (която така или иначе не работи) там има лед светлина с две ледчета които са свързани с кабел но кабела е толкова къс че излизат само половин сантиметър навън и те също не светят.Моля някой да помогне за да си реша този проблем защото е много дразнещо пък и може някъде да ме нарисуват полицаите за тези плафони.До колкото четох бушон за тях няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте колеги,

И аз да питам за същия филм с плафоните на номера на В6: имат ли бушон или не?

№4 го намирам като бушон на вентилатор или като бушон на лампите на номера.

 

Дава грешка на таблото.

Преди поне единия светеше, сега и двата загинаха.

Ток на пластините няма.

Чуденето е откъде да захващам.

Също, някой знае ли цветовете на кабелите на плафоните?

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...