Jump to content

А4 В5 1,8tq - the sleeper


Recommended Posts

  • Отговори 223
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Зависи от целите,може и двойно да излезе:)

Абе че не е ефтино - така е, но да не създаваме чак митичен образ на недосегаемост ...

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе че не е ефтино - така е, но да не създаваме чак митичен образ на недосегаемост ...

Аз просто давам съвети на човека,и говоря от собствен опит ,пък кой както иска да го разбира

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да минат празниците сядаме и решаваме какво ще правим поставяме цели и така

дали ще е р30 в 10 ките или 1.8т в 11 ките ще се мисли ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тамън за 3 коли се сещам с 5тачки. Две от колите са с 1.8Т, едната е с ГТ3076 (комби с винаги пълен багажник, 17ки и показва ~1450кг на кантара) на 1.7-1.8бара, правила е по 10тина и повече старта един след друг и няма драми, другата е с Т3/Т4 (размери на перките близки до тези на гт3076) на 2бара налягане давал съм с нея 11.81 на Кодофрей с нормални гуми и джанти без да е рязана и олекотявана и се кара вече 4та година с оригиналната кутия.

3-тата кола е с 2.2 Петак и ГТ3076 на 2бара  и доста над 500Нм  :lupe:  :zustimm: правила е по 15-20старта един след друг пак без драми при това с нови гуми 225/45 Р17 и тегло ~1430-1450кг.

 

На мен лично повече примери не ми трябват на две от колите съм им давал газ както си трябва. 

За 6-та  на магистралата съм съгласен, че ще е по-приятно да си в колата, но с хубав съединител и ако всичко е направено грамотно 5тачката не е проблем за кола с 4цилиндров 1.8Т мотор и мощност 400-500кс.

 

Че 6тачка е по-здрава никой не спори, мисълта ми е че не е наложителна, особенно при проект като този от темата с 28ца турбина, чугунен Ш образен колектор, 630дюзи и двигател с обем 1.8литра, това е последно нещо, за което собственика трябва да се притеснява. 

 

Като се прави кола е хубаво да се подбират частите според цели нали така, ако  целиш двигател с 300коня не ти трябват 1000-2000кубика дюзи Injector Dynamics нищо, че са по-добри от 630кубика Сименси  :hilezh:

Преди да напишеш още глупости земи мисли малко :lupe:  И Цецо ти потвърждава и аз -и от тези дето спомена нито един несъм видял на състезание(а аз не пропускам такова и като участник) да са дали времена различни от 13,5+ сек. :hilezh:  И няма А4 1.8т 500к.с. с нормална кутия пък за карета и полуоски и дума да не става.И 2.2 Т кутията няма ама нищо общо с 1.8т да даже и като предавателни числа :hilezh: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я едната от колите с 01А явно има начин да се получават нещата ... :)

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=162201#entry2291962

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я едната от колите с 01А явно има начин да се получават нещата ... :)

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=162201#entry2291962

 

Спасе,

мерси за линка :-) колата от него си дава 11.82сек и то на Кондофрей, кой гледал и кой не си е негова работа.

Има още една такава с 1.8Т двигател и една с 2.2Т

 

Преди да напишеш още глупости земи мисли малко :lupe:  И Цецо ти потвърждава и аз -и от тези дето спомена нито един несъм видял на състезание(а аз не пропускам такова и като участник) да са дали времена различни от 13,5+ сек. :hilezh:  И няма А4 1.8т 500к.с. с нормална кутия пък за карета и полуоски и дума да не става.И 2.2 Т кутията няма ама нищо общо с 1.8т да даже и като предавателни числа :hilezh:

:stupid::lupe::hilezh:

Ти не четеш или не разбираш каквото е написано, пиша ти за коли, които се карат от не малко време (и то безаварийно да не повярваш) имат дадени времена и т.н. това ти какво си видял е друга работа.

Това което пиша може да се потвърди от много хора. Колата даваща 11.82сек, като беше със сток мотор преди 4години  правеше 12.6-12.7сек (на Божурище) на 1.2бара  :hilezh:  налягане с мапван от Венци мотроник. От тогава до сега си е с една и съща кутия.

Другата кола с 2.2 Двигател също е с 01А и има графика 440коня на колелата е Хеед, конете и Нм на мотора са над 500.

 

Кажи какво не разбра от написаното?

Ето ти и бележката от Кондофрей, на нея всичко си пише :zustimm:

 

1378453_10202149578290430_1569386360_n.j

 

 

 

Пак ти казвам, че ми е пределно ясно, че 6-тачката е по-здрава кутия, но при е 1,8Т на сток обем и мощност 400-500коня

няма нужда. И да чупиш на сезон по 1кутия при положение, че е 150-300лв. не виждам смисъл да се минава на 6-степенна.

 

На Цецо колата беше 2.1литра, сега мисля е 2.0 и е доста по-тежка и доста по-силна (не мога да твърдя дали е  по-бърза на 400метра, защото няма дадено време) от колите, за които говорим, не мисля че трябва да я споменаваме.

 

 

 

 

 

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая А4-ка дето ги дава тея 11.8 има ли launch и flatshift, знае ли някой? Щото ми е супер непонятно как се случват тея времена иначе... (сори че в тая тема, ама от другата тема ми трият постовете)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се използват лънч и флат шифт. Може би в електрониката има опции за това, но не са активирани.

 

 

Бтв Нико,

 

колата с пълния багажник има 23 старта за една вечер от място...  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая А4-ка дето ги дава тея 11.8 има ли launch и flatshift, знае ли някой? Щото ми е супер непонятно как се случват тея времена иначе... (сори че в тая тема, ама от другата тема ми трият постовете)...

 

Няма, случва се с правилно каране без излишно превъзбуждане и ръгане :zustimm:

Изпомпваш  хубаво на старта и си прави високи 1.7сек. и ниски 1.8сек на 60фута, флат шифт също няма.

С хубав старт, превключване на 6700-6800об/мин и без да се зоря на скоростния лсот дава равно 12.00 сек, с малко повече зор на скоростите и каране до 7000об/мин прави 11,82сек, миля че има още мегдан за подобрение на Сливен примерно.

Имай предвид, че А4 Б5 е по-лека кола, прави по-добър старт от S3 8L, има по-добро челно и според мен скоростите и като предавателни числа за по-добри за 1/4миля от тези на S3.

 

 

Не се използват лънч и флат шифт. Може би в електрониката има опции за това, но не са активирани.

 

 

Бтв Нико,

 

колата с пълния багажник има 23 старта за една вечер от място...  :hilezh:

Забрави да напишеш за невярващите, че това е с 01А кОтия в купе на А4 Куатро Комби (с газова бутилка в багажника) на 1.7-1.8бара с ГТ3076 и 330коня и над на 400Нм гуми в Хеед...

 

Може снимаш и колата и графиката за повече тежест :lupe:  , за да не излезе, че говориш глупости, не четеш и такава кола не си карал и виждал :hilezh:

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе кола, че има - има. Кутията наистина ще гръмне по някое време, но определено носи много, ама много бой! Със същите темпове според мен гърмят и шестачките. Реално са си консуматив и двете кутии. Дори правозъбите кутии се чупят учудващо лесно за цената си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе важното е да се дава газ и по възможност всичката

Сега се сещам,че кутията я счупих стоковата,след като вече бях започнал да посещавам немското посолство Драгповер.

Вече бях с 35цата и бях 315кв на гумите на предно.и повече от 500нм,ама колко бой е видяла тая кутия......счупих 4та при едно даване на газ от 200

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да минат празниците сядаме и решаваме какво ще правим поставяме цели и така

дали ще е р30 в 10 ките или 1.8т в 11 ките ще се мисли ...

може и 1,8т в 10-ките,примерно ТТ-то и то ниско 10.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от личен опит ауди А3 1,8т на предно на 400кс. 5-степенна кутия я правеше на дреб на вторият старт 

сега с 6-степенната почна да чупи вилки на 3 и 4 скорост

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При колите с напречни двигатели А3/Голф4/Леон 5степенна кутия е доста по-слаба от 5-степенната на колите с надлъжен мотор.

Даже при А3/Г4 5ците са доста смнотани и от към превключване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

такаа изяснихме целите на проекта като за начало поне имаме вече нешо ясно което да гоним

отказахме р30 то поради това че като се направи както си му е реда и да дава 10 ки хората ще си казват ее тоя е 3 литра 6естак:)

тъй че почваме тоя 1.8т както си му е реда .. нещата ще стават лека полека да се надяваме до март да го завършим преди сезона

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от личен опит ауди А3 1,8т на предно на 400кс. 5-степенна кутия я правеше на дреб на вторият старт 

сега с 6-степенната почна да чупи вилки на 3 и 4 скорост

Бисере ти вилките ги чупиш от мн.паулър в ръцете :eusa_angel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид, че А4 Б5 е по-лека кола, прави по-добър старт от S3 8L, има по-добро челно и според мен скоростите и като предавателни числа за по-добри за 1/4миля от тези на S3.

 

Според това дето съм гледал и според мен е така, но важи за всички с надлъжен мотор. А разликата я отдавам на силно изнесения мотор напред. В случая последиците от тия неща действат и благоприятно за даване на много газ и каране направо :) Минусите са ясни  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в 'ebay' гледах преди 3-4 месеца имаше строукър биели за 1,8т на 138мм-мисля,че бяха и в указанието пишеше с вал от  vw bora, cady 2,0.Но мисля,че се пада 6мм по-къса биела което нз.как щесе отрази в обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Строукър не се прави с по-къси биели, прави се с бутала с по-ниска комп височина. Иначе става леш. 
 

 

отказахме р30 то поради това че като се направи както си му е реда и да дава 10 ки хората ще си казват ее тоя е 3 литра 6естак

Това е доста грешна философия за тунинг - дай да си съсипем здравето за да не говорят хората... Вече като видя проект за драг с малка кубатура и ми става лошо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...