anonym0us Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 Това от ауспуха е конденз, не се филмирай! На мен и лятото ми тече конденз от ауспуха когато карам колата само градско. Извън града изчиства. Закарай колата на човек който разбира да ти обезвъздуши системата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tigarat Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 и според мен е от помпата, какво повече да се обезвъздушава .......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 2 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 Еми няма как да хвана изобщо губи ли не губи защото аз 100 пъти и пусках водата тези дни . Утре да купувам ли помпа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tigarat Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 (Редактирано) като чета си сменил всичко друго, но щом нямаш дебит на охладителната течност не виждам друга причина, колеги по - горе са писали да премериш точно температурата на течността, да не би уреда в таблото да не отчита вярно. Редактирано 2 Ноември 2014 от tigarat Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 2 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 Това е видео как се вижда на замръзналия изпарител ,че водата идва на талази и държа маркуча изкаран и не пръска след което идва и след малко и пак няма и изпарителя е заледен а колата е на 110 градуса които са напълно реални .Помпата 100 пъти я гледах здрава е от всякъде нито капе нито е счупена нито е превъртяла . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anonym0us Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 Колега, виж маркуча (тънкия който е на казанчето) този на изпарителя го остави! Ако на казанчето ти прави същите мизерии, ясна е работата. Помпата е фанала анадола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 2 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 Еми това маркуче малкото не хвърля ,не е запушено . Но някой да ми обясни при не превъртяла помппа,без счупени лопатки и не капеща от никъде какъв може да и е проблема ,не е роблема за 30 лв. да я купя но не разбирам какво може да и е на моята ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arrow_d Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 водна помпа Мите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 3 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2014 Прочети 10 пъти мнение №18. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 3 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2014 То като гледам май и аз трябва да я сменям водната помпа. Лятото в жегите по светофарите вдигаше макс 95-6 градуса после се включва перката и охлажда до 90. Оня ден разходих кошницата до Алеко, не съм я настъпвал, лекичко с 40-50 нагоре при температура около 0 градуса навън и стигна до 98-99, чак там се включваше перката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 3 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2014 как пълните цялата система с вода(или антифриз)? Ако е само с наливане в казанчето то помпата и блока остават празни. Опитайте да напълните двг през пластмасовия тройник на главата ,или откачате дебелия маркуч който излиза от тройника и отива в радиатора. откачате от радиатора и наливате в маркуча да се напълни блока и главата. пробвайте така да се види какво ще покаже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 3 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2014 То като гледам май и аз трябва да я сменям водната помпа. Лятото в жегите по светофарите вдигаше макс 95-6 градуса после се включва перката и охлажда до 90. Оня ден разходих кошницата до Алеко, не съм я настъпвал, лекичко с 40-50 нагоре при температура около 0 градуса навън и стигна до 98-99, чак там се включваше перката.Колега, ти си за нов датчик на радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 3 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2014 как пълните цялата система с вода(или антифриз)? Ако е само с наливане в казанчето то помпата и блока остават празни. Опитайте да напълните двг през пластмасовия тройник на главата ,или откачате дебелия маркуч който излиза от тройника и отива в радиатора. откачате от радиатора и наливате в маркуча да се напълни блока и главата. пробвайте така да се види какво ще покажеПри източен антифриз, се налива в разширителния съд колкото събере до максимума, (остава още около литър и половина). Обикаляш квартала няколко минути, да загрее колата до 80-90 гр. Оставяш колата. На другата сутрин антифриза е паднал доста. Долива се докъдето трябва, затваря се капачката и край. Нищо повече не се прави, нито се отварят капачки, нито се гледа как хвърля вода тънкия маркуч. Нищо. Ако колата не се обезвъздуши така, не е наред. Пробвал съм го това хиляди пъти, няма никаква грешка никога. Колата ми е Б4. Така се обезвъздушава. Всичко друго за обезвъздушаването на тази кола сте го чели в други форуми, за други автомобили. Това е от мен. Който не вярва, да пробва и да ми се обади, че не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 Много важна подробност е да е пуснато парното инак ядец обезвъздушаване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 ъъъъ ? да е пуснато парното ?това да не е жигула че парното да е с кранче което се налага да се отвори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 (Редактирано) Ми аз 2 пъти като си сменям вече антифриза и 2та пъти така. Дори втория път бях я забравил тая процедура с парното и не искаше да се обезвъздуши и вдигаше 110 градуса и чак тогава се включваше перката. Как пуснах парното и покарах 100 метра, всичко си дойде на мястото Не знам дали е жигула и кое как работи, просто споделям личен опит Редактирано 4 Ноември 2014 от dimithur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даньо.Иван Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 Антифриза циркулира постоянно през радиаторчето на парното и както е писал колегата ''ngoro'' там няма кранче което да затваря или отваря притока на антифриз,а клапа която дели топлия и студения въздух.Що се отнася до проблема на колегата аз залагам на проблем в главата на автомобила,отиди в някой сервиз където правят глави,да ти я загреят и надуят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 5 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 https://vimeo.com/110991603 По този маркуч който съм посочил като го хвана усещам мехурчета ,но в казанчето няма мехури ,извадих синия датчик по време на работа и се виждат миниатюрни балончета и след като го изкарах температурата от 105 закова на 90 за около 5 минути и после пак нагоре до 105 където пррките се включиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 Ъъъъ, това упрежнение дори и на студен мотор при мен беше невъзможно - според мен имаш някакъв проблем различен от термостат и т.н. !Няма как таз помпа да върти и през таз дупка да не се лее антифриз !И на предното клипче ми направи впечатление - тоз мотор защо се тресе така ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 (Редактирано) Strakov,за 3 страници сигурно 15 пъти ти написаха да смениш помпата.Смени ли я???Тоз филм го играх преди 4 години.Старата ми помпа беше превъртяла оста в перката и на място я работи я не.Докато тръгна за 500 метра загрява до 100-110 градуса и хвърля водата.Не може да се обезвъздуши системата.Като я извадихме перката беше станала на конус от стъргане в корпуса.За замръзващия изпарител има запушване по пътя на водата.Като гледам не е закачен за маркучите на парното,сигурно е на входящия колектор.Там има една крива тръба,която отива до единия маркуч на парното.Ако е запушена водата няма да ходи до изпарителя и той ще замръзва.Много шибано се сваля,с 2 болта 16 е,които са завряни на м...а си в .... Разкачи маркучите от тръбата и я продухай с нещо,за да излезе боклука.Ето ти картинка с проблемната тръба:http://catalog.parts-de.ru/audivw/#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%3DТръбата,която излиза от водната помпа и минава покрай щеката за маслото.Страков,сега видях клипа.Този маркуч,който го вадиш от изпарителя е входа на водата,а другия,изхода,отива в тръбата за която ти писах.Ей тази тръба ако е запушена ще ти замръзва не само изпарителя ами и ушите. Когато си изливал и наливал вода си вдигнал боклуците от системата и най-вероятно са я запушили.Там някъде ще е проблема.Успех в борбата. Редактирано 5 Ноември 2014 от batiaro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 5 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 (Редактирано) Мотора наистина притриса повечко на място ,това го отчитам на ръчната настройка на делкото . Колега batiaro помпата както и написах я свалях 2-3 пъти и е абсолютно цяла с двете ръце я напъвам с всичка сила и е бетон , затова продължавам да си мисля че няма нищо да променя със смяната й. За тази тръбичка която каза съм я проверявал не е запушена просто нещо бъркаше кръговрата. Какво мислите за тези малки балончете ? Тези 3 дни не съм правил нищо по колата тъй като имах по-наложителен проблем ,но утре ще го мъдря какви да ги върша с нея , остана да сменя помпата и ако не стане да смъквам пак главата и вече да се гледа по-обстойно . Редактирано 5 Ноември 2014 от strakov_m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даньо.Иван Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 Пак ти казвам, занеси я дето ремонтират глави да ти я загреят и надуят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 (Редактирано) това го отчитам на ръчната настройка на делкото .Това кога си го сътворил ???????????????? Редактирано 5 Ноември 2014 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 5 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 (Редактирано) Еми нали свалях главата и после трябваше да я запаля ...... Цитиране на предходен пост! Редактирано 6 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 Надявам се знаеш, че е напълно възможно да загрява и от това ...Пиша загрява, не прегрява ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване