Jump to content

Неоткриваема причина за прегряване !!!!!!


strakov_m

Recommended Posts

Мотора наистина притриса повечко на място ,това го отчитам на ръчната настройка на делкото . Колега batiaro помпата както и написах я свалях 2-3 пъти и е абсолютно цяла с двете ръце я напъвам с всичка сила и е бетон , затова продължавам да си мисля че няма нищо да променя със смяната й.

 

Не забравяй обаче че ти я напъваш с ръце а мотора освен че я напъва я и загрява от водата. Т.е. като стане топло около нея може и да отхлабва тогава чак тогава да работи калпаво. Затова я смени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Днес смених помпата , сложих новата стегнах налях водата запалих ,но очаквано нямаше никакво подобрение от дупката на тройника както се вижда на видеото водата е газирана и си отиваше на 105 градуса. Единствения вариант който остана е гарнитурата и вече в последна надежда реших да притегна болтвете , при последното сваляне не ги смених, което отчитам като грешка и при донатягането на 105 Нм ми се сториха мекички като не мърдаха с пукане ами леко убираха като на огъване . В надпревара за слънчеви лъчи за 40 мин. я смъкнах . На пръв поглед в тъмното не можах да видя нищо конкретно насочващо ме към проблема единствено леко нарушено уплътнение на голямата дупка която мисля че е за масло ,но там нямаше ядове. Уикенда ме няма заръчал съм на бащата да зяпа да огледа всичко обстойно за нещо съмнително и другата седмица продължавам . Мисля да я закарам да я надуят , но незнам къде в Пловдив мога да го сторя и също как да съм сигурен че блока е прав ? https://vimeo.com/1111193392e267afde2ba0a6068fdc83f7997167a.jpg7d52b70236a09f09eea028e01ff5a925.jpg54a59c203cf5ac8b0a467d0470588c5b.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти препоръчам при Чарлито в кючук париж.

Редактирано от knejata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, потърси го. Чакам да ми дадат телефона му и ще ти го постна.

Редактирано от knejata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не успях да намеря номера колега но открих точно къде се намира, успех!

 

https://www.google.bg/maps/@42.1183266,24.7303354,3a,75y,284.02h,76.45t/data=!3m4!1e1!3m2!1sd-ee51R14JN4cihkPwUPZg!2e0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета положението стана много на..ано. След проверката главата се оказа здрава права всичко точно , купих болтове и гарнитура и я качих. Запалих си я колата работеше много добре вдигна 90 закова си ги 3-4 пъти включиха перките и от 90 немърдаше . Направих едно кръгче и леко вдигна до към 98 и тръгнах по един булевард където падна на 70 и после пак на бавно и спряло тръгна на горе до 100 и хладен долен маркуч и след това 110 и 115 и стария филм започна на ново усещам леките мехурчета в байпасния маркуч и през синия датчик . На мен нещата ми миришат на проблеми в блока и повече с тоя двигател не ми се занимава и може би ще се ориентирам към смяна , но първо ми трябва малко почивка да заредя нервнат система и мерака .

Редактирано от strakov_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега чета от няколко дни темата и доста неща ми излизаха в главата като причини,но всеки път някой точно за дадена причина те пита и ти казваш че не е в това проблема,до колкото помня каза че си сменил термостата,синия датчик,продухал си целия радиатор и както се разбира от последния ти  пост двигателя е надут и всичко по него е ок!
Та въпроса ми е,малкото радиаторче на парното проверява ли го,да не е запушено или да има някакъв проблем с него,другото което за мен може да е вероятния източник на тази причина е ВОДНАТА ПОМПА и ДАА знам че казваше над 100 пъти че била добре,че много колеги ти казваха за нея,НО проверия хубаво отново и най-вече ако имаш приятел,колега или някъде от където да вземеш друга опитай с нея! 
Нищо не губиш,попитай в някоя морга да вземеш някоя помпа и обясни причината по която я взимаш и ако не е от нея да я върнеш!
От опит глава не боли,ти свали 100 пъти тоя мотор и кво ли не по него,една помпа те мъчи да я смениш! :)

Поздрави и чакам да видя какво ще стане с колата! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее колега изтървал си този пост , помпата е нова също така и пробвах с байпас на малкото радиаторче , просто вкарва балончета и сбърка кръговдата :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове



Колега виж линка, описъл съм същичт проблем.

 


 

 

Експрорара нещо ми се бъгна и не мога да напиша нищо по-дълго от 5 реда.


Редактирано от sir.petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пусни го пак ,че не може да се тегли ..

 

 

П.п. Намерих двигател 1.8 моно от голф ,като цяло е същия но ще има ли големи играчки с захващането и мога ли да разкача моя компресор на климатика и направо да го закача на новия двигател(също с климатик)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В страшен филм си се вкарал,чак не мога да проумея каква е причината за това прегряване.Пробва ли с друго табло?Може да си го написал и да съм го пропуснал,но точно по тази причина един познат си купи таблото от мен.Ако ще сменяш двигател,най добре си сложи отново АВТ.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони нали ти казвам усещат се мехури и отзад пуши повечко от нормално няма какво да я мъча ,единствено което не съм правил е да се изравни блока ,но това може да стане само след сваляне а това значи да си смъквам направо двигателя и да го мисля но пък мислълта да го сваля,пиля,сменям пак гарнитури затварям и качвам и недай си боже същия номер направо ще ме убие .И аз искам да сложа АБТ ама около мен не намирам нищо .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,доста те е измъчил двигателя,толкова разглобяване/сглобяване,средства,части и накрая никакъв ефект.Дано да попадне някакъв екземпляр,сменяш букси и маркучи и караш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Това което изках вчера да ти напиша, е че и аз имам този проблем от около 4-5 седмоци, изведнък се случи без да съм правил каквото и да е.

 

След 4-5 дълги дни с неуспех да я обезвъздуша и смяна на какво ли не, успях да открия много странен за мен но ефективен начин.

 

Откачам левият маркуч на парното, махам какпачката на разшерителният съд и при работеш двигател наливам антифлриз в маркуча, (странното е че събира около 2,5л. - правя го вече за 4 път ) докато започне да тече свободно от другият край.

Тогава слагам края на маркуча на накрайника без да го стягам и започвам да форсирам двигателя за около 2-3 мин. Започва да изпича антифриз от разшерителното казанче след което големи мехури въздух и се редуват някилко пъти.

От края на незатегнатият маркуч започва да излиза лека пара, след което да сълзи антифриз и изведнъж температурата пада от 110 гр. на 90 и по надолу.

 

Всичко това се повтаря на всеки 2-3 дена, като оня ден изкара само 2 дена, и преди поредното мучително обезвъздушане се сетих, че много отдавна на един мой познат му се наложи да си прави основен ремонт,  смяна на гарнитура, помпа и темостат, преди да разбере, че му испуска мембраната за високо налягане на изпарителя.

 

При студен двигател и деформирана мембрана, при първоначален старт на двигателя в течността преминава течна гас в малкият кръг след като посагрее се изпарява и запълва всички кухини на блока, помпата и главата, започва прегряване и почти никакво обезвъздушаване.

 

Байпаснах изпаителя, обезвъздуших м,ного трудно и сега карам вече 3 сена на бензин, ако не се повтови, копувам си нов или ше отремонтирам ставият. 



Мембраната за високо налягане дели течната гас от антифриза, и зависи от нехната гъфкавист и изправнота и да не проникне в круговрата гас.

 Ако при теб гаста си е направила местенце и постоянно си пуска по малко нямам как да обезвъздушиш при условие че постоянно си пуска по малко, и за разлика от атмосверният въздух, след като се испари заема много големи обеми.

 

Пробвай и това преди да смениш ДВГ-то заради един изпарител. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега одавна съм байпаснал изпарителя , явно по блока нещо има .

П.п. Днес гледах 1.8 двигателя имам да сменя от моя двигател лапи,изпускателн колектор,стойката на масления филтър, картера това беше на пръв поглед , но трябва първо да го смъкна .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично  аз бих си взел същия двигател и си решавам проблема. Този филм съм го играл вече и слагането на новия двигател е трудоемка работа и е наистина добре да си пасва всичко. Когато има преправяне става много по-бавно сглобяването на колата и крайният резултат е неясен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ще свалям двигателя изчиствам го ако генерално всичко е същото слагам 1,8 ако ли не едно АбТ ама ще трябва да го чакам от друг град което си е и още разходи . Ще се постарая да направя някоя снимка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да байпаснал си го, но в блока има много въздух, изпарена гас (кухини в които няма охлаждаща течност ).

 

Моят съвет е пробвай още веднуж да обезвъздушиш по описаният начин, налей вода от най височите точки, като разкачиш маркучите, и когато се напълнят, мадуй маркуча докато изтече водата от другият край и пак налей в маркуча докато прелее.

 

Ти така или иначеси решил да смедяш двигателя - нишо няма да загубиш освен още 1-2 часа, сигурен съм че ще се получу на мен ми отне дни докато разбера как да го обезвъздуша.

 

А за двигателя гледай да е същият модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...